Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 12:45
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Eftersom du läst mina inlägg och ändå inte ser poängen så står jag fast vid vad jag kallar dig.

Varför 10 år? Fattar ni inte att vi fått en halvfärdig bra idé från dansken? Vi måste göra färdigt hans idé för att den ska ge tillräckligt bra effekt för att ena hela svenska folket, så länge det finns folk som kan säga emot det han gör är det inte en fullt lyckad plan.

Vi måste få han (eller göra det själva) att istället stå på ett torg med muslimsk publik och prata hårt om det som står i boken. När muslimerna reagerar våldsamt eller dåligt pga det så finns det inte längre någon som kan säga emot att dom inte borde vara här.

Att bränna boken kommer inte ena lika stor mängd som att bara hårt kritisera texten, och nog kommer dom bli arga för det med tror jag minsann.

Ena lite folk med dagis fasoner eller ena allt folk som en vuxen är frågan. Varför man inte ens försöker ena allt folk innan man nöjer sig med att bränna kan jag inte förstå.

Gör om, gör rätt.

Om du på allvar tror att man kan samla en muslimsk publik och stå och gapa för dem hur snedvriden koranen är är du bra jävla naiv. Självklart är det en fullständig omöjlighet. Har du ens satt din fot i deras förorter eller träffat folket därifrån? Förändringar kan bara ske genom radikalt handlande. Det krävs en revolution för att ha någon som helst chans till förändring. Även då ser det i princip omöjligt ut då en strid mot staten är en strid mot EU. Men man måste försöka. Inte dela ut lappar i Rosengård med orden "kom till torget och hör på vad vi tycker om er koran" eller sjunga 'We shall overcome'. De pissar på sådana försök och tycker svensken är helt jävla dumma i huvudet.

Nu är jag inte övertygad om att Paludans väg är denna rätta, men åtminstone gör han något som kan tvinga folket att agera, på gott och ont.
Citera
2020-09-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Har du missat att han uppfyller kraven för svensk medborgarskap?

Nej, han uppfyller inte kraven för medborgarskap då han inte är BARN eller MAKE/MAKA. Dessutom är han redan dömd brottsling och upprorsmakare.
Citera
2020-09-03, 12:52
Medlem
halvarvinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Eftersom du läst mina inlägg och ändå inte ser poängen så står jag fast vid vad jag kallar dig.

Varför 10 år? Fattar ni inte att vi fått en halvfärdig bra idé från dansken? Vi måste göra färdigt hans idé för att den ska ge tillräckligt bra effekt för att ena hela svenska folket, så länge det finns folk som kan säga emot det han gör är det inte en fullt lyckad plan.

Vi måste få han (eller göra det själva) att istället stå på ett torg med muslimsk publik och prata hårt om det som står i boken. När muslimerna reagerar våldsamt eller dåligt pga det så finns det inte längre någon som kan säga emot att dom inte borde vara här.

Att bränna boken kommer inte ena lika stor mängd som att bara hårt kritisera texten, och nog kommer dom bli arga för det med tror jag minsann.

Ena lite folk med dagis fasoner eller ena allt folk som en vuxen är frågan. Varför man inte ens försöker ena allt folk innan man nöjer sig med att bränna kan jag inte förstå.

Gör om, gör rätt.
Du har kallat folk förståndshandikappade till höger och vänster i tråden och det här är din master plan?

Paludan är mycket effektiv och han GÖR något istället för att tangentbordskriga. Han, liksom Dan Park, är ett gott exempel på en person som visar varför de inte hör hemma här.
Citera
2020-09-03, 12:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Är det här nödvändigt? Var det inte sedan tidigare uppenbart vilka konsekvenser som väntar om man öppet kritiserar Mohammed eller bränner koranen? Liberaler däremot kommer ni ändå inte kunna övertyga eller få på er sida så enkelt..

Det fungerade ju. Många fick se hur våldsamma och intoleranta muslimer är. Det har blivit debatt även bland liberaler om yttrandefriheten. Statens media låter muslimer säga hur fredliga de är endast sådana här handlingar visar svenskarna hur ofredliga de är.
Citera
2020-09-03, 12:53
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Då förra tråden handlade om Rosengård så tänkte jag skapa ett nytt som handlar om Rinkeby.

Tydligen har Stram Kurs ansökt om demonstrationstillstånd i Rinkeby för koranbränning den 12 september. Även andra förorter i Stockholm kan komma på tals.

Paludan har ett 2-årigt inreseförbud i Sverige. Men i och med att Paludan varit svensk medborgare genom legitimering sedan det att hans svenska pappa gifte sig med hans mamma 1989 så har han ansökt om svenskt medborgarskap i svenska ambassaden i Köpenhamn. Enligt svensk grundlag kan inte en svensk medborgare hindras inresa till Sverige.

Tror ni vi kommer få se upplopp?

Kommer polisen bevilja demonstrationstillstånd?

https://samnytt.se/paludan-soker-dem...en-ska-brinna/

Vad är det för fel på han? Vad vill han uppnå? Jävla pucko..
Citera
2020-09-03, 12:56
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han har ju i alla fall ballar. Men jävlar vilken provokativ advokat han är

Det går bra att ha ballar om andra gör skitjobbet.
Citera
2020-09-03, 12:58
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Är det här nödvändigt? Var det inte sedan tidigare uppenbart vilka konsekvenser som väntar om man öppet kritiserar Mohammed eller bränner koranen? Liberaler däremot kommer ni ändå inte kunna övertyga eller få på er sida så enkelt..

Precis. Nu tar folk ännu mer avstånd från SD.
Citera
2020-09-03, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2

Ser detta lite för vad det är (level 200) vilket mentalt innebär att man inte är låst av unkna känslor eller mentalt handikapp.

Vill du ha en långsam kulturell "krock"? "lagom krock"?

1. Arab har under 25 år - Arabat ut en aning. (ey bror akta mannen ey svenne har du ritat hunden svenne hora akta dig svenne)

2. Svensk - Svenskar efter 25 års värdegrunds tillrättalagdhet -ur och jiddrar (med hjälp av Dansk här)

= Båda möts i något?

En kan inte vara falsk hora capish?

Svensken är aningen unken douche som knyter näven och bakar in massa hat och missnöje i en skev dunkel-gömd-persona = ohållbart i längden. Se d som ett riskorn som kokas, skalet måste bort -informationen ut och fram. Annars ruttnar risets kärna där bakom.

Vad ska svensson göra annars? ständigt undanflyende med lagändringar osv.

Inte jämlikt om det BARA är Svensson som ska trollas av arab-regler.

Detta är stratifiering av känslor och information-kommunikation.

Detta är integration, detta kan inte vara rumsrent då det handlar om att ett läger "svensson" är duktig på att "ljuga" att denne "gillar" något eller accepterar det samtidigt som den snackar skit bakom stängda dörrar/gå till sin plats medans arabsson knaprar på offerkakor framför.

Som en 14 årig hash rökande somalier sa en regnig september morgon i Tensta :

-"Dom har tagit hit oss för att lära sig tala direkt"

Ska svensson lagstifta bort integration?

Blir bizarrt, men stratifikation har inga regler verkar det som.

Som en fis måste den ut.

Det vi kan förhålla oss till är just att vädra känslor innan de gror trill håriga monster.

Det svenska tillrättalagda värdegrundshandikappet är vad som hämtade hit 1 miljon araber.

Hade kommunikationen funnits där initiellt med vad Sverige tycker och vill hade kanske bara 10 000 invandrare kommit.

Nu kom de och nu får svensson kämpa oundvikligt med handikappet "lära sig uttrycka känslor/tala direkt".

Tidigare hämmades detta med du är rasist om du tänker si eller så.

Svensson = Känslorasister. Vilket skapar en högtryckskokare -innesluten bubbla av outvecklade missfoster som har doucheism som enda gnyende vapen iom att ingen vågar uttrrycka känslor med risk att bli "dömd".

Sverige, det land i världen som har världsrekord i att "tyst" "räkna" ut, samt "döma" andra människor baserat på uträknande från höften av andras "tunna ytor" bakom gnyende innanmäten där alla är lika handfatta men ingen vågar visa eller förenas i det. Mammas tutte är fallosen.

Svensson verkar tro att de kan innesluta känslor, icke de kommer ut oavsett man vill eller inte.

Vi ser alltså en sorts retarded live-terapi.

Den svenska låsningen baseras på social rädsla - ensamt skitsnack bakom gardiner/falsk tvångstrevlighet/tillrättalagdhet osv kvinnor i Sverige ser ingen manlighet/spårar ur genom att den svenska manligheten gått och gömt sig/svenska kvinnor har här börjat utveckla manligt könshormon och startat en skev cirkus där de hatälskar sin egen fitta börjat använda den som makt samtidigt som de säger sig vara utnyttjade av den/samtidigrt som de är konsumtions-galna och beter sig som bittra grisar med självbilder från sex and the city osv.

Svensson verkar -small dick problem-runka till att tro sig härbärgerat beteendet av falska (men hårda) ormar som vandrar mellan the blacks och the Aryan brotherhood inne i ett fängelse och lyckas hålla den grejen, lite härligt samtidigt som de inte alls är the real snake utan pga förtryckt persona -lider av ångest.

Dramaturgiskt finns dessa karaktärer alltid som en naturlig del av konstellationers slagsidor, men blir de för många i filmen manar det till ett crescendo av kaos och ssri knaprande.

Här kommer Dansken och är sig själv -manlig utan att vara fejk-härlig och talar ur skägget som de alltid gjort.

Vart mycket i Christiania, danskar fiser öppet och högt på tåget, oblygt.

Svensson har en resa med sina tvångsnedtryckta schizopersonas.

Skevar män som kvinnor.

Dansken här kastar folk in i läger, reaktionära läger där de projicerar var de befinner sig mentalt.

Vissa föraktar dansken andra hyllar.
¨
Få ser saker för vad de är.

Domo Arigato mr värdegrunds roboto.

Svensson tror att allt kan lagstiftas till en robot som inte har känslor.

En robot som är med i en låtsas "amen jora så härligt, det är så bra alltså" tävling. Sakta fylls avdankare från tävlingen på till white trash-folket som växer och stapplar släpandes med tomma ögon i klungor medans duktig eliten med pengar som vapen lämnar landet.
Senast redigerad av snuttis 2020-09-03 kl. 13:56.
Citera
2020-09-03, 12:59
Medlem
Darkwinds avatar
Vilka fegskitar ni är. Alldeles för många av er. Ni tycker inte att vi ska "provocera" muslimer.. Har ni inte fattat att Sverige är under attack av Islam och dess utövare. Koranbränning är en markering. Ett tafatt svar på en krigsförklaring. Men duger i brist på" annat". Vi försvarar oss. Ni tycker vi ska tiga ihjäl allt. Ni vill underkasta er Islam... Ni är mycket värre än islamanhängarna själva. Jag får inte uttrycka vad jag vill göra med er svenskar som försvarar islam, då blir jag anmäld.
Citera
2020-09-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2

Vad vill folk uppnå när de bränner upp bilar?
Citera
2020-09-03, 13:03
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad vill folk uppnå när de bränner upp bilar?

Jag fattar bara inte vad som blir bättre på sikt? Folket här kommer aldrig att fatta.
Citera
2020-09-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Vilka fegskitar ni är. Alldeles för många av er. Ni tycker inte att vi ska "provocera" muslimer.. Har ni inte fattat att Sverige är under attack av Islam och dess utövare. Koranbränning är en markering. Ett tafatt svar på en krigsförklaring. Men duger i brist på" annat". Vi försvarar oss. Ni tycker vi ska tiga ihjäl allt. Ni vill underkasta er Islam... Ni är mycket värre än islamanhängarna själva. Jag får inte uttrycka vad jag vill göra med er svenskar som försvarar islam, då blir jag anmäld.

Är det inte koranbränning är det något annat de kaosar över.
Kritisera Islam på civiliserad väg har man ju försökt göra men då kallas man för rasist eller Islamfob.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in