Citat:
Ut fra det lille vi vet av offentlig informasjon, er det mange her inne som har mange gode og logiske forklaringer.
Men ptalemyndighetene har klausulert store deler av etterforskningen, og det er det en grunn til. Derfor er det ogs grunn til tro at politiet sitter p vesentlig mer som de ikke vil ut med, i forhold til at det kan skade etterforskningen. Jeg tror alle m ha det i tankene, at det ikke er mulig f hendelser til g opp fordi vi har for lite informasjon.
Den siste underskelsen som ble gjort i huset, hvor en bil ble startet flere ganger med startkabler, har vi ingen informasjon om. Tviler p om en av politiets egne biler trengte assistanse i form av startkabler, s hva kan de ha blitt brukt til? Er det TH s gamle Picasso som ikke fikk start den 31.10?
Men ptalemyndighetene har klausulert store deler av etterforskningen, og det er det en grunn til. Derfor er det ogs grunn til tro at politiet sitter p vesentlig mer som de ikke vil ut med, i forhold til at det kan skade etterforskningen. Jeg tror alle m ha det i tankene, at det ikke er mulig f hendelser til g opp fordi vi har for lite informasjon.
Den siste underskelsen som ble gjort i huset, hvor en bil ble startet flere ganger med startkabler, har vi ingen informasjon om. Tviler p om en av politiets egne biler trengte assistanse i form av startkabler, s hva kan de ha blitt brukt til? Er det TH s gamle Picasso som ikke fikk start den 31.10?
S bilen som kom opp gangveien 08:56 kan ha kommet med starthjelp til TH? Men har TH ringt eller varslet noen om komme med starthjelp til han? Vi vet jo ikke noen ting om THs telefonaktivitet p kvelden fr, og natten til, og morgenen p forsvinningsdagen.
Kan feks TH ha prvd trillstarte ned gangveien, men stoppet p snuplassen, fordi han ikke ville risikere bli stende p fiskeplassen og bli sett av alle som kjrte langs riksvei 159 i morgenrushet.
Og som du sier, det er ikke mulig f disse sprikende detaljene til g opp i et sannsynlig hendelsesforlp. Infoen vi har er en blanding av fakta, dekkhistorie med diverse villedninger og politiets mediestrategi. Vi vet ikke engang hva som er hva.
Jeg ser du har svart meg men jeg vet ikke hva du mener med det. Ole Bull? BullsEye? Midt i blinken?
Eller kanskje du ikke mente noe spesielt med det.
Citat:
Ja det kan jo vre slik ogs da.