Citat:
De hade nog ingen aning om hur ond världen kan vara, kunde nog aldrig tänka sig babbar som torterar svenska ungdomar, stackars satar... undrar hur de kommer att må om ett par år?
De flesta får lära sig att: Kämpa inte emot, ge dem det de vill ha så får ni gå sedan... men nu är det ju inte riktigt så lätt längre, det de vill ha är inte din telefon, det är din förnedrig och totala underkastelse de vill ha, men det är det nog ingen som lär våra ungdomar i dag, ingen berättar att sedan de lämnat över sin telefon så kommer de att bli pissade i munnen av babbarna...
De flesta får lära sig att: Kämpa inte emot, ge dem det de vill ha så får ni gå sedan... men nu är det ju inte riktigt så lätt längre, det de vill ha är inte din telefon, det är din förnedrig och totala underkastelse de vill ha, men det är det nog ingen som lär våra ungdomar i dag, ingen berättar att sedan de lämnat över sin telefon så kommer de att bli pissade i munnen av babbarna...
Precis! Exakt så är det - ”ge dem det de vill ha, så får ni gå sedan”.
Det stämde säkert oftast för 20 år sedan, och troligen även för 10 år sedan, men det stämmer inte nu.
Jag tror att det i grunden handlar om att förnedra, skrämma och kränka (ett ord jag inte är överförtjust i eftersom alla jävlar blir ”kränkta” hela tiden, men i dessa fall stämmer det verkligen) offret.
De hatar svenskar. De hånar oss, skrattar åt vår naiva godhet och generositet.
En iPhone, ett par lurar o några hundralappar är liksom bara en bonus.
Stackars, stackars grabbar. Jag önskar att de en dag kan få ett hyfsat normalt liv.
Och jag drömmer om att det finns någon som tar hand om de avskräden som begick detta brott.
Hur länge ska svenska folket tro på orden ”vi såg det inte komma”?
Vi är många som har sett det komma sedan många, många år. Men vi dumförklaras och kallas paranoida och vilseledda.