2020-09-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Jeg sa den var en del av motivet. Hun ville skilles og ville mest sannsynlig g imot den skjeve ektepakten.

https://www.nrk.no/norge/politiets-h...mer-1.15029661

Ellers forstr jeg ikke hva du mener her.

Hon har dock levt tillsammans med TH i alla r med denna ektepakt!
Det finns i s fall, troligen ngot mer som gr att AEH ville g sin egen vg -
och som satte fart p tankarna om ektepakten igen.
Men de mste inte heller ha med drp att gra.
Det r inte s vanligt med drp i samband med att mnniskor pratar om skilsmssa
i samband med olika hndelser eller av ren tristess, att man vuxit ifrn varandra.
Citera
2020-09-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Svein Holden sa: Det er ikke som dere tror.

Kan hun ha blitt drept i en rff sex-akt (BDSM)?
Biologiske spor fra TH.
Sperm?
Greit tenke bde inni og utenfor boksen - det er nr man tenker koffert det virkelig kan straffe seg.

70-ringer er kanskje ikke som fr
Citera
2020-09-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Hon har dock levt tillsammans med TH i alla r med denna ektepakt!
Det finns i s fall, troligen ngot mer som gr att AEH ville g sin egen vg -
och som satte fart p tankarna om ektepakten igen.
Men de mste inte heller ha med drp att gra.
Det r inte s vanligt med drp i samband med att mnniskor pratar om skilsmssa
i samband med olika hndelser eller av ren tristess, att man vuxit ifrn varandra.

Ja jeg skrev at HHB og ektemannen skulle flytte til Australia s nr hun og barnebarna forsvant s ville hun vekk fra TH.
Citera
2020-09-05, 22:06
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Greit tenke bde inni og utenfor boksen - det er nr man tenker koffert det virkelig kan straffe seg.

70-ringer er kanskje ikke som fr

Hva tror du skjedde med AEH?
Citera
2020-09-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Jeg mener senere samme dag, ikke neste dag eller etter det.

Jeg tror hun forsvant, bortfrt/drept en gang mellom telefonsamtalen med snnen, og til telefonen ble lagt p bordet i hallen.

Jeg er en av de som tror det er snnen, eller noen som er tilknyttet snnens litt mer tvilsomme nettverk som har gjort dette. Jeg ser ut til vre temmelig alene om den teorien her inne.

Grunnen til det er at det er det eneste motivet som overbeviser meg. At det i tillegg er praktisk gjennomfrbart styrker mitt syn.

At TH oppfrer seg rart er fordi han har gjennomskuet det hele, og han nsker dekke det over.

Jeg er parat til endre mitt syn, om opplysningene som lekkes tilsier det.
Citera
2020-09-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Jeg tror hun forsvant, bortfrt/drept en gang mellom telefonsamtalen med snnen, og til telefonen ble lagt p bordet i hallen.

Jeg er en av de som tror det er snnen, eller noen som er tilknyttet snnens litt mer tvilsomme nettverk som har gjort dette. Jeg ser ut til vre temmelig alene om den teorien her inne.

Grunnen til det er at det er det eneste motivet som overbeviser meg. At det i tillegg er praktisk gjennomfrbart styrker mitt syn.

At TH oppfrer seg rart er fordi han har gjennomskuet det hele, og han nsker dekke det over.

Det er nok mange her som har tenkt den tanken men hva skulle motivet vre ?
Citera
2020-09-05, 22:13
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rips

Jeg har ogs hatt denne tanken. Det er bare det at det er en del spor som peker mot TH, og det er han som er siktet. Men jeg er heller ikke fremmed for tanken p at det du sier kan stemme.
Citera
2020-09-05, 22:19
Medlem
[/b]
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hver eneste gang jeg er innom dette forumet, hvor det tenke fritt presumptivt burde vre en av rsakene til forumets attraktivitet, blir jeg overrasket over i hvor stor grad trden er preget av autoritetstro.

Ved nrmere ettertanke slr det meg at dette stemmer godt med hva man for eksempel ser i USA, hvor lov og orden og politimakt er budskapene som tiltrekker seg flest opprrere.

Med min referansebakgrunn str dette i sterk kontrast til hva jeg ville antatt var det gjennomgende budskapet p et forum som dette; jeg hadde forventet en langt strre skepsis til autoriteter, ikke folk som mener at politiet vet best.

Kan dette skyldes at den mistenkte er milliardr?

Dette skyldes ikke fordi mistenkte er milliardr med fordi OFFER er en 70 r gammel dame. En snill og god mor og bestemor. Som ble tatt i sitt eget hjem p grusomste vis.
Derfor sker man rettferdighet og oppklaring for henne.
Citera
2020-09-05, 22:50
Medlem
Citat:
Hva tror du skjedde med AEH?
Jeg har mest tro p at det er en kidnapping.
Citera
2020-09-05, 22:54
Medlem
Citat:
Det er penbart at det er rsaken. Dette er et realityshow - karakterdrap p TH og resten av familien. I tiden vi lever i, s anses dette som underholdning av beste kvalitet.
Det vre vitne til et karakterdrap av et menneske, med s stor fallhyde, oppleves pirrende for mange.
Men jeg tror ikke det er noe dyptflende og inderlig - det kan sammenlignes med en one-night-stand - kanskje fr man drlig samvittighet - kanskje ikke. Livet gr videre - behovet for tilfredstillelse fortsetter. Nytelsen er kortvarig - konsekvensene er dessverre uendelig.

Dette er et sterkt kort til THs fordel.
Mycket bra inlgg av Sandemose och av dig!
En miljardr kontra polismakten. Bara det.
Citera
2020-09-05, 22:58
Medlem
Citat:
Jeg har mest tro p at det er en kidnapping.

Pussig at TH er tverr og storkjeftet i avhr og har null samarbeidsvilje med politiet da, veldig snodig.
Citera
2020-09-05, 22:59
Medlem
Citat:
Jeg har ogs hatt denne tanken. Det er bare det at det er en del spor som peker mot TH, og det er han som er siktet. Men jeg er heller ikke fremmed for tanken p at det du sier kan stemme.

Jag r inte heller frmmande fr tanken att ngon/ ngra i sonens bekantskapskrets, inte sonen sjlv,
kan ha med saken att gra ..De har i s fall viss tillgng till knnedom om TH:s liv och
kan peka mot honom.
Men min frsta teori r alltjmt konstellationen fiskarna, futurummnnen och "hettemnnen",
inklusive silvergr bil som kte ver grsmattan morgonen fr frsvinnandet + den rda BMW:n,
eller bda delarna, att GM kan ha lejt dessa.
Men det kostar pengar ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in