Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisismental
Ändå är det danskar som planerar att utföra våldsmanifestationer där jag bor. Varken jag eller någon i min närmsta bekantskapskrets har betett sig på det sättet.

Ytringsfrihedsmanifestationen er udført af halvsvenskeren Rasmus Paludan.
Citera
2020-09-06, 15:03
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Polisen kan väl rimligen inte ge tillstånd till en demonstration som genomförs i enda syftet att provocera fram hat, våld och skadegörelse? Rikets säkerhet, för nu börjar vi snabbt närma oss den nivån, går väl före yttrandefriheten?

Om folk börjar slå sönder och bete sig för att någon bränner en bok, så är det ju dem det är fel på och inte den som tänder eld på boken? Är du efterbliven eller?
Citera
2020-09-06, 15:19
Medlem
RadhusRolands avatar
6 dygn kvar till koranbränningen.

Tror ni babbarna är såpass lättkränkta att dem nappar på det här???
Citera
2020-09-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland

Minst sagt, det här kommer vara deras casus beli för att få kaosa ytterligare.

Det paludan gör är väldigt uträknat, han vill visa för normalsvensson att islam ej är kompatibelt med västliga värderingar, vilket han lyckas ypperligt med.

Det bästa för muslimerna själva hade varit att ignorera detta och låta svenskarna, i sin egna okunskap, förbli ett gäng kokta grodor.
Men uppenbarligen går ränderna aldrig ur, från mordet på Pim Fortuyn, till fatwan på Lars Vilks och Salman Rushdie.
Citera
2020-09-06, 15:48
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuttis
Sharia lagar undantag i grundlagen mm säger sig själv att politiken kommer ändras 2022.

Vad snackar du om? Ingenting har hänt hittils och det finns knappt opinion för förändring. Och även om det skulle finnas så finns det en byrokratkår, media och starkare intressen för status quo en ett valresultat rår på. Endast en Pinochet och avrättningar av några av de 100 främsta vänstermupparna i landet skulle ha en chans att vända på detta.
Citera
2020-09-06, 15:49
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Om folk börjar slå sönder och bete sig för att någon bränner en bok, så är det ju dem det är fel på och inte den som tänder eld på boken? Är du efterbliven eller?
Min inställning klarnar längre fram i tråden.
Citera
2020-09-06, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously

Om din granne trakasserar dig tills du tappar det och du slår ner honom, är det då enbart ditt fel?
Citera
2020-09-06, 16:17
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Om din granne trakasserar dig tills du tappar det och du slår ner honom, är det då enbart ditt fel?

Ja, det är ditt fel om du inte kan styra dina impulser och misshandlar grannen. Det finns andra sätt att hantera en dum granne. Om grannen försöker bryta sig in, eller skada sig har man rätt att utöva självförsvar och vi har rätt att försvara våra skattepengar.

Har du förresten glömt alla förnedringsrån, skändningen av svenska kyrkan, våldtäkter och avskaffandet av demokratin?
Citera
2020-09-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Ja, det är ditt fel om du inte kan styra dina impulser och misshandlar grannen. Det finns andra sätt att hantera en dum granne. Om grannen försöker bryta sig in, eller skada sig har man rätt att utöva självförsvar och vi har rätt att försvara våra skattepengar.

Har du förresten glömt alla förnedringsrån, skändningen av svenska kyrkan, våldtäkter och avskaffandet av demokratin?

Det är solklart inte enbart ditt fel.

De här tråden handlar inte om förnedringsrån mm även om jag redan skrivit om dem oxå här.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2020-09-06 kl. 16:22.
Citera
2020-09-06, 16:38
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee

Muslimerna borde ha "flytt" någon annanstans där man inte får bränna koranen. Det får man i Sverige och i Danmark. Det finns gott om muslimska länder där ingen kommer bränna en koran.

Men när det kommer till kritan är socialbidrag i Sverige viktigare än att vara en rättrogen muslim antar jag. Varför skulle dessa annars vallfärda till norra europa?
Citera
2020-09-06, 16:47
Medlem
nobbenss avatar
Citat:

Det nybyggda polishuset i Rinkeby ska väl invigas på tisdag. Kanske de hinner före och bränner upp Svea Rikes Lagbok där under all pompa å ståt. Vore jag krimbabbe så skulle jag tycka det var det coolaste ever.
Citera
2020-09-06, 16:51
Medlem
FFL88s avatar
Citat:

Klart att dem nappar, musslornas reaktion lär väl bli lika primitiv som vanligt, bränna sina grannars bilar, plundra sina grannars halalbutiker, stenkastning och molotovs mot blåljus, hemtjänst etc, polisen lär avvakta och observera för att inte eskalera och provocera krakarna ytterligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in