2020-09-07, 19:57
Medlem
Farkostens avatar
Er det noen som vet hvor valpen er i dag?
Er det TEH som har den, kanskje? Han la ut et bilde av en ung hund p f*ceb**ck den 18 des. 2018.
Citera
2020-09-07, 19:58
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Hvorfor skulle de p dd og liv drepe henne hjemme?
Hjemme hadde de full kontroll, og med et idiotsikkert kidnappingsplott, kunne ingenting g feil, trodde de.
Citera
2020-09-07, 20:08
Medlem
Citat:
Skulle ikke du forberede deg til din egen rettergang i dag?
Stemmer det Jeg har litt problemer med viljen, og det sitter langt inne.

Her er forresten innlegget du etterspurte:

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2020-09-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Samtalen med lnn er etter min mening siste sikre livstegn.

Det passer som hnd i hanske ja, men forskyve drapstidspunktet til TH var p jobb ville passet enda bedre, og jeg tror ikke han overlot selve drapshandlingen til andre, bde fordi han ville ha kontroll og for skne barna.

Ettersom hun l dd oppe, mtte MGM dytte henne ned trappa etter 0916.
100% enig. Tidsforskyvning for THs alibi var viktig. Tror ogs medhjelper "bare hentet en pakke", alts at TH hadde pakket henne inn i plast og/eller teppe. Bilen med AEH ble sannsynligvis parkert et sted TH lett kunne hente den og kjre den videre.
Citera
2020-09-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk for linker til innlegg! P videoen av hettemannen der vi ser hettemann2 komme gende etter hettemann1 kan det se ut som om kvinnen med mobil blir skeptisk nr hettemann1 og hettemann2 kommer gende. Jeg synes at det ser ut som om hun er p vei til g i en retning (i samme retning som hettemennene) og at hun stopper opp (og vender kropp og ansikt slik at hun har ansiktet mot de. Eventuelt for ha oversikt over hvor "den/de farlige" er) og holder p med mobilen etter ha observert hettemennene. Deretter gr hun i en annen retning. Men det kan vre tilfeldig at hun stoppet. Hun kan ha stoppet for svare p en melding feks. (Men det stoppe og holde p med mobilen er ogs en typisk mte lage seg en grunn til stoppe slik at den personen som man er redd ikke skal merke at man stopper fordi man er redd feks). Jeg tror at veldig mange hadde reagert med bli veldig skeptisk og redd (og derfor ville ha stoppet og/eller ha gtt i en annen retning) om det kom 2 maskerte hettemenn marsjerende slik i den retningen man selv er p vei.

Hvis hun som vitne har sett etterlysningsvideoen, kan det kanskje tenkes at hun husker episoden og at hun har nrmere beskrivelse av en eller begge hettemenn (ettersom hun kan ha lagt merke til srtrekk ved de p ganske nrt hold).
Ja, hvis det stemmer at de var maskert, s m det ha vekket stor oppmerksomhet. Kanskje mer sannsynlig at de hadde p seg buff.
Citera
2020-09-07, 20:15
Medlem
Jeg har spurt fr, og jeg mener ikke mase, men lurer p denne listen med 38 punkter som taler mot at TH er uskyldig.
Citera
2020-09-07, 20:16
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Stemmer det Jeg har litt problemer med viljen, og det sitter langt inne.

Her er forresten innlegget du etterspurte:

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Du fr sette deg ned igjen med saken din, og jobbe deg systematisk gjennom det. Skal du avgi forklaring, tror jeg det er best med noe enkelt og ekteflt, framfor en opplesning av et avansert framlegg.
Ellers skal du ha takk for linken. Ekkelt tenke p at i verste fall s har vi spist medisterkaker, koteletter, skinke og bacon av gris fret p AEH.
Citera
2020-09-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mulig det var vedkommende som tipset om hettemannen:

Interessante synspunkter fra samme bruker:

Her var det mye intressant.
Citera
2020-09-07, 20:22
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hjemme hadde de full kontroll, og med et idiotsikkert kidnappingsplott, kunne ingenting g feil, trodde de.

Bob bob. M vre lite gjennomtenkt om hele gjengen trodde det. Det er ikke umulig at de nrmeste fr skelyset p seg i slike saker. lage seg s mye styr for ingenting..
Citera
2020-09-07, 20:24
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Jeg har spurt fr, og jeg mener ikke mase, men lurer p denne listen med 38 punkter som taler mot at TH er uskyldig.

Det begynte med 13 punkt fra Slettsnoken, s fortsatte andre forumdeltakere fylle p. Tror ingen har tatt jobben med sammenfatte det i en post enn.
Citera
2020-09-07, 20:28
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Dagbladet skrev at politiet foretok noen underskelser i huset i S4 p forsvinningsdagen:

Samme dag ble det ogs startet omfattende underskelser av huset. Da ble det blant annet gjort funn av flere blodflekker fra Tom Hagen to steder i boligen. Tidligere er det kjent at ogs Anne-Elisabeth Hagens blod ble funnet p det politiet omtaler som stedet.
Dagbladet er kjent med at Tom Hagen ble underskt for skader eller sr som kunne forklare blodsporene, uten at det ble funnet noe.

dagbladet.no/nyheter/tom-hagen-i-nytt-mote-med-politiet/72527256

Jeg leste at TH ble underskt bde den 31.10.2018 og den 01.11.2018 for skader eller sr som kunne forklare blodsporene uten at det ble funnet noen sr eller skader.

Politiets underskelser av boligen etter at 68-ringen forsvant, avdekket et mindre antall blodflekker fra ektemannen p to steder i huset.
Politiet mente dette var en relevant del av mistankegrunnlaget mot Tom Hagen. Det argumenterte Hagens forsvarer Svein Holden sterkt mot da han anket varetektsfengslingen av Hagen til Eidsivating lagmannsrett, fr Dagbladet opplyst.
Iflge Dagbladets opplysninger reagerte Holden blant annet fordi politiet selv ikke mener Hagen har hatt en fysisk rolle i drapet eller forsvinningen. Hagen var ogs beviselig p jobb fra omkring klokka 09.10, dette har flere vitner bekreftet. Der var han ogs da politiet mener hans kone forsvant. Derfor m blodflekker vre avsatt tidligere, og kan derfor ikke vre relevante for selve handlingen.

dagbladet.no/nyheter/fant-tom-hagens-blod-i-boligen/72466731

Nettavisen fr ogs bekreftet at det er funnet mindre mengder blod fra Tom Hagen p badet, noe Romerikes Blad omtalte allerede i slutten av mai.
Politiet har ogs funnet mindre mengder blod fra Tom Hagen p drkarmen til ytterdren, som er like ved badet. I tillegg er det gjort funn av DNA fra ham p sandaler tilhrende Anne-Elisabeth. De ble funnet et annet sted i huset.

nettavisen.no/nyheter/nye-opplysninger-politiet-fant-minst-to-klesplagg-fra-anne-elisabeth-pa-badet-der-de-mener-hun-ble-d rept/3423980411.html
Redan samma dag som frsvinningen underskte dom honom fr skador d. Snabbt jobbat dr. Och kollade honom en extra gng dagen efter. Man kan ju d undra ver varfr dom lgger s stor vikt vid blodspren p drrkarmen och p badet. Om han inte hade ngra sr. Och varfr dom reagerar p att hans DNA finns p hennes tofflor. Menar dom att det r misstnkligt att han har rrt vid sin frus tofflor? Och att han vid ngra tillfllen rkat blda och bloda ner drr o freml? Jag frstr faktiskt inte hur dom tnker dr. Jag har fljt mnga brottsml men jag har aldrig trffat p nt liknande.

Men, dom hade honom i kikarsiktet frn frsta stund. Det r ju helt klart.

Ngot som str mig r alla dom dr hyreshusen som ligger strax ovanfr huset. Det fr mig att tnka p sexbrottslingen som spanar in sitt tilltnkta offer genom kksfnstret. Jag skulle inte bli frvnad om hjrnan bakom den hr msterplanen bor inom synhll frn huset. Jag hoppas att polisen har underskt och avfrdat ett snt scenario.
Citera
2020-09-07, 20:28
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Bob bob. M vre lite gjennomtenkt om hele gjengen trodde det. Det er ikke umulig at de nrmeste fr skelyset p seg i slike saker. lage seg s mye styr for ingenting..
De har jo lyktes til en viss grad, snart to r etter drapet. Det er nettopp kidnappingen som er brukt til fjerne alt skelys fra de nrmeste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in