Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-08, 09:32
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
4 dygn kvar till bokbålet/bålen i stockholm.

Undra om vi kommer få se ett gäng förvildade ape-jävlar kaosa ur totalt, bränna sina grannars bilar, kasta sten och bangers på polis och brandkår, vråla Allah Akbar i kör samtidigt som dom springer runt och viftar med käppar och pinnar likt en primitiv stam?

Kan det vara ett troligt scenario?

Självklart är det möjligt. Det är vildar vi pratar om här.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-09-08 kl. 09:38.
Citera
2020-09-08, 09:57
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogshit
Självklart skulle vilken teologisk skrift som helst som bränns i syfte att provocera kunna ses som HMF i min mening. Bibeln, Torahn, Koranen, Tao Te Ching etc osv. Sen att det nu inte är så är en annan femma. Jag bryr mig mycket lite om religion.

Ditt språkbruk vittnar om att du inte är speciellt bevandrad utanför ditt pojkrum hos din alkoholiserade morsa eller farsa, som aldrig visat dig minsta kärlek eller ens försökt uppfostra dig till en respektabel människa.

Att medvetet provocera fram kaosartade situationer ser jag som uppvigling, HMF eller ej. Det är som jag skrev tidigare knappast riktiga muslimer som kommer kasta sten, elda bilar slå sönder allt de kommer i närheten av utan hela spektrat från invandrargäng till helsvenska antifascister utan tro, mål eller något att förlora. 99.9% kommer vara under 25 år gamla och bara söker en anledning för att jävlas med samhället i stort. Det bör även den här töntdansken och dess medlöpare här i Sverige vara fullständigt medvetna om.

Vad är syftet med hela "aktionen"? Att jag som skattebetalare ska behöva betala ännu mera för att nån jävla pajas ska komma hit och retas? Hade du kunnat tänka längre än din näsa så hade du förstått att detta Enbart är kontraproduktivt för Sverige som helhet.

Tvärtom så är det mycket produktivt att mörkermänniskorna visar sitt rätta jag så alla svenskar förstår att dom inte ska rösta på miljöidioter och andra som förespråkar mera invandring. Där pratar vi kostnader för samhället!
Citera
2020-09-08, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Tvärtom så är det mycket produktivt att mörkermänniskorna visar sitt rätta jag så alla svenskar förstår att dom inte ska rösta på miljöidioter och andra som förespråkar mera invandring. Där pratar vi kostnader för samhället!

Mycket bra det här. Hoppas det går åt helvete fullständigt. Helst med räder in i radhusområdena. Så att medelklasskärringarna och deras hipstermän blir ordentligt uppskrämda.
Citera
2020-09-08, 12:36
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.varldenidag.se/nyheter/b...V4QbrghAs4pTg/

"Anne Nielsen har under lång tid engagerat sig i bön för förorten. Hon finns med i Sverigebönens ledningsgrupp och önskar nu att Sveriges kristna ska komma samman i bön för att möta en situation som riskerar att urarta.

– Vi har samlats i Husby och bett i många år och mött människor i området. Vi ber för alla i området, och att de många muslimerna här ska få möta Guds kärlek.

På lördag förmiddag möts bedjare i Husby och kommer då att fokusera på de planerade demonstrationerna. Man kommer också att bönevandra i Akalla, en av de förorter där Stram Kurs ansökt om att få genomföra sina provokationer.

Anne Nielsen betonar vikten av en helhetssyn i bönen.

– Vi ber om lugn och beskydd. Vi ber emot upplopp och emot provokation. När detta skedde i Malmö fördes antijudiska budskap fram, det är också något att be emot, säger hon."
Citera
2020-09-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Högrisk fotbolls marsch stoppar sällan, det faller inte under grundlagen direkt.

Jag menade såklart inte själva fotbollsmatchen....
Citera
2020-09-08, 13:58
Medlem
Krimkolls avatar
Den juridiska experten verkar gå på Rasmus Paludans linje. Hans far är svensk, han har växt upp i Sverige och har bott här i delar av sitt vuxna liv. Sverige har alltså utvisat och vägrat inresa till en svensk som redan då var att anse som svensk medborgare. Då kan jag och ni andra etniska svenskar här alltså bli utvisade från vårt eget land för att vi tycker "fel".

Paludan ska ha en officiell ursäkt av myndigheterna och ett stort skadestånd för det inträffade. Det måste krävas.

Citat:
Koranbrännaren kan vara svensk

Ekstra Bladet skriver att man presenterat ett antal uppgifter om Paludans ursprung för den svenska juridiska experten Patrick Bremdal, som baserat på informationen menar att Paludan har rätt till svenskt medborgarskap. Detta bland annat baserat på att hans far är svensk och att Paludan bott i Sverige.

Den svenska ambassaden uppger att Paludans ärende har skickats till Sverige där det behandlas av Migrationsverket. Ambassaden kan inte säga när det förväntas ha behandlat ärendet, men redan på lördag planerar Rasmus Paludan tillsammans med ett tiotal medlemmar av Stram Kurs att resa tillbaka till Stockholm, enligt tidningen.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...ensk.pj9aMgnMW
Senast redigerad av Krimkoll 2020-09-08 kl. 14:00.
Citera
2020-09-08, 14:04
Medlem
Citat:
Jag är svensk medborgare

https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...borger/8276752

Fö är det fantastiskt att man kan utvisa en dansk gubbe som eldar böcker men behåller mördare och våldtäktsmän från andra sidan jorden i landet.

Men har man fel hudfärg så har man. Brunt o svart är inne, vitt ska fördrivas.

Dags för WLM snart?
Citera
2020-09-08, 14:41
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Det kan bli en riktig succé det här.
Lär ju finnas betydligt fler islamister i Stockholms regionen som vill visa att de minsann representerar en våldsamt fredlig religion.
Citera
2020-09-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsajtmedlem
"Koranfotboll" var ju något nytt. Går det att dutta med koranen som med toarullarna på Youtube videos i början av pandemin?
/ Det heter 5 koran först kastar man den emellan sig sedan avslutas det med koran fotboll. / Upplyssningsvis.
Citera
2020-09-08, 16:02
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Självklart är det möjligt. Det är vildar vi pratar om här.

Japp, vildare vildingar får man leta efter.
Dem har ju kastat sten på polisen i åratal nu runtomkring järvafältet.

Kan verkligen föreställa mig en riktigt förvildad Schimpans-flock som går bananas med olika tillhyggen och har sönder allt i sin väg.

Polisen kommer väl stå helt maktlös och klia sig i skallen medans vildingarna totalt river ett helt kvarter.

Svårt att stoppa den vildaste ap-flocken i stan liksom.
Citera
2020-09-08, 16:06
Medlem
Trollsajtmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
/ Det heter 5 koran först kastar man den emellan sig sedan avslutas det med koran fotboll. / Upplyssningsvis.
Vet vad de gjorde på torget. Undrar om det också går att dutta som med toarullar. Så här
https://youtu.be/HTIteqvnUlE
Citera
2020-09-08, 16:39
Medlem
StigHails avatar
Kan inte polisen bara gå ifrån när dom håller på så får vi se koranbrännarna börja gråta av skräck.
Löjligt och vara så tuff med hjälp av polisen.
Polisen borde ha annat för sig än och vakta några ligister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in