Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-09-10, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Ok. Hva er grunnen til at du ikke har vrt innom andre teorier?

Jeg har prvd tenke p andre teorier ogs. Bl.a trodde jeg p dette med kidnapping helt i begynnelsen.
Men nr de tok hull p isen, s begynte jeg tenke anneledes. Sprsmlet ble jo da: hvorfor tar de hull p isen n, og ikke tidligere? Hvorfor er saken plutselig offentliggjordt hvis det var s viktig skjule at TH hadde tatt kontakt med politiet. Var det ikke noen reel trussel om Annes liv alikevel?
Hvorfor sa politimannen at det "ikke er Anne vi leter etter under isen" uten at en eneste journalist hadde spurt?
Her var det noe som skurret. Jeg flte her at politiet mistenkte ektemannen allerede p dette tidspunktet, lenge fr den offisielle endringen av hypotese i juni 2019.
For hvis politimannen hadde sagt: Det er Anne vil leter etter, s hadde de jo samtidig p en mte sagt
at de ikke trodde p kidnappingsteorien, og samtidig at de trodde at TH hadde drept henne.
Eterhvert dukket det opp det ene og det andre som bekrefter min teori.
Citera
2020-09-10, 12:07
Bannlyst
Citat:
Og likevel ventet du 1,5 r fr du registrerte deg som bruker?

Kanskje.
Senast redigerad av lixt 2020-09-10 kl. 12:11.
Citera
2020-09-10, 12:14
Medlem
En positiv ting med denne trden er at brukeren Kirkemo, som inntok denne trden med fynd og klem forsommeren 2019, har utviklet sprket og blitt en mye bedre debattant, en som aldri gir opp. Jeg er rett og slett imponert!
Citera
2020-09-10, 12:23
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Jeg har prvd tenke p andre teorier ogs. Bl.a trodde jeg p dette med kidnapping helt i begynnelsen.
Men nr de tok hull p isen, s begynte jeg tenke anneledes. Sprsmlet ble jo da: hvorfor tar de hull p isen n, og ikke tidligere? Hvorfor er saken plutselig offentliggjordt hvis det var s viktig skjule at TH hadde tatt kontakt med politiet. Var det ikke noen reel trussel om Annes liv alikevel?
Hvorfor sa politimannen at det "ikke er Anne vi leter etter under isen" uten at en eneste journalist hadde spurt?
Her var det noe som skurret. Jeg flte her at politiet mistenkte ektemannen allerede p dette tidspunktet, lenge fr den offisielle endringen av hypotese i juni 2019.
For hvis politimannen hadde sagt: Det er Anne vil leter etter, s hadde de jo samtidig p en mte sagt
at de ikke trodde p kidnappingsteorien, og samtidig at de trodde at TH hadde drept henne.
Eterhvert dukket det opp det ene og det andre som bekrefter min teori.

S du mener at politiet i realiteten la bort kidnappingshypotesen som hovedspor etter kort tid? Da m de ha gjort tidlige funn/eller fattet mistanke i TH sine tidlige vitneavhr. Kanskje det er derfor familien aldri har gtt ut offentlig og appellert til "motparten"?
Citera
2020-09-10, 12:55
Bannlyst
Citat:
S du mener at politiet i realiteten la bort kidnappingshypotesen som hovedspor etter kort tid? Da m de ha gjort tidlige funn/eller fattet mistanke i TH sine tidlige vitneavhr. Kanskje det er derfor familien aldri har gtt ut offentlig og appellert til "motparten"?

Ja, det mener jeg, at politiet innad hadde skiftet hypotese, og mistenkt TH langt tidligere enn juni 2019.
Historien om telefon og bilskilt p bunnen av Langvannet tror jeg er for lure TH til tro at de fremdeles trodde p kidnappingshistorien. Tror ikke noe p at politiet har funnet noen telefon eller bilskilt.
Nr det gjelder manglende appell, s kan det vre flere grunner til det. Det er jo uansett ikke lett st frem p tv slik. I kidnappingssaken om Kjartan fra Filippinene, s s vi ikke noen norsk familie som ba og tryglet p tv.
Citera
2020-09-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ja, det mener jeg, at politiet innad hadde skiftet hypotese, og mistenkt TH langt tidligere enn juni 2019.
Historien om telefon og bilskilt p bunnen av Langvannet tror jeg er for lure TH til tro at de fremdeles trodde p kidnappingshistorien. Tror ikke noe p at politiet har funnet noen telefon eller bilskilt.
Nr det gjelder manglende appell, s kan det vre flere grunner til det. Det er jo uansett ikke lett st frem p tv slik. I kidnappingssaken om Kjartan fra Filippinene, s s vi ikke noen norsk familie som ba og tryglet p tv.

Godt se at flere er skeptiske til punkter p Slettsnokens liste.
I dette tilfelle punkt 15: Null trer fra familien i media for f kone/mamma hjem.
Citera
2020-09-10, 13:15
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
En positiv ting med denne trden er at brukeren Kirkemo, som inntok denne trden med fynd og klem forsommeren 2019, har utviklet sprket og blitt en mye bedre debattant, en som aldri gir opp. Jeg er rett og slett imponert!

Det var som tusan. Det som blott bar naturens krva charm har frdlats och kultiverats, till nt i mnskofamn? Kirkemo har blivit Kierkegaard?

Vi fr vl hoppas MGM gr motsatt vg den dagen polisen tar sig i kragen och han blir tagen av lagen och fr en spik slagen i magen.
Och blir Tom-I.-Magen?
Senast redigerad av Lonnrot 2020-09-10 kl. 13:39.
Citera
2020-09-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det var som tusan. Det som blott bar naturens krva charm har frdlats och kultiverats, till nt i mnskofamn? Kirkemo har blivit Kierkegaard?

Vi fr vl hoppas MGM gr motsatt vg den dagen han blir tagen av lagen och fr en spik slagen i magen.
Och blir Tom-I.-Magen?

Noen brukere skriver godt - du er en av dem. Men, ikke alle Strandberg - knapt noen - kan bli en Strindberg!
Senast redigerad av Iditarod 2020-09-10 kl. 13:33.
Citera
2020-09-10, 13:59
Avstngd
Legokatts avatar
Citat:
Det er slik de holder p, "den andre siden". Frst kommer de inn her, later som at de er nytrale, og at de gradvis heller de mer og mer mot at TH er uskyldig. P den mten fremstr det som at saken i seg selv, og informasjonen som har kommet fram underveis har ftt dem til bestemme seg om at TH er uskyldig, og ikke at de faktisk kommer inn her for forsvare TH. Samme taktikk som z-z-z har benyttet seg av, og flere andre.
Heldigvis er ikke folk s lettlurte at de gr p disse idiotiske teoriene som kommer fra bl.a z-z-z, Havhest og Legokatt. Iditatrod har ingen teori, hun bare er opptatt av at TH skal vre uskyldig. Samme som Akershus. Hun har skjnt at komme med noen annen teori enn at TH er skyldig, hres dumt ut, s hun fremsetter ingen teori.
Sa du virkelig ordet "idiotisk"..

Dette er da et forum for barn. Vi kan ikke lre dem disse stygge ordene n. Det er for tidlig.

Hvis du er kommet i puberteten s vil du nok merke at du kan ha litt problem med sinnet av og til. Det er heeeeeelt naturlig. Det gr over nr du blir strre!

Angende Hagen-saken... (m linke dette til noe i saken)

Jeg tror faktisk... at..

Nr TH var i puberteten tipper jeg han brukte skytesporten som en mte kuppe damer p. Han brukte neppe humor. (basert p rykter om veldig trr humor)
Kanskje han gikk p isen fra Jaren til Gjvik for hente hjem trofeet sitt AEH?

Kanskje han gikk hjem p skyter den dagen fra Futurum til Sloraveien?

Hmmm.. tenke tenke
Det var sikkert glatt p veien da det hadde regnet den dagen = gode skyteforhold.
Hvis de ikke hadde strdd den dagen ..Hmmm.. (kan sjekkes med strbilen)

Skyter = full fart = tiden det tok komme seg hjem kunne blitt kraftig redusert srlig hvis TH brukte klappskyter og klarte komme ned i en rundetid p under 29.90..

Dette m jeg tenke nrmere p..

Nei, forresten.. TH hadde alibi og politiet menete de hadde kontroll p denne skytelperen den frste tiden p jobben

Men n har jeg hvertfall prvd lage teori om TH igjen
Citera
2020-09-10, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
Godt se at flere er skeptiske til punkter p Slettsnokens liste.
I dette tilfelle punkt 15: Null trer fra familien i media for f kone/mamma hjem.

Har ikke Slettsnokens liste foran meg, s det kan jeg ikke bekrefte/avkrefte om jeg er skeptisk til.
Citera
2020-09-10, 14:55
Medlem
Citat:
Ja, det viste en mling her inne for noen uker siden hvertfall.
Hvor mange deltok i mlingen?
Citera
2020-09-10, 15:26
Avstngd
Legokatts avatar
Citat:
Har ikke Slettsnokens liste foran meg, s det kan jeg ikke bekrefte/avkrefte om jeg er skeptisk til.
Lese forum = kan finnes post om liste = kan printes ut = du kan sitte med listen foran deg.

Har du ikke sekretr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in