Citat:
Ursprungligen postat av
lixt
Det er slik de holder p, "den andre siden". Frst kommer de inn her, later som at de er nytrale, og at de gradvis heller de mer og mer mot at TH er uskyldig. P den mten fremstr det som at saken i seg selv, og informasjonen som har kommet fram underveis har ftt dem til bestemme seg om at TH er uskyldig, og ikke at de faktisk kommer inn her for forsvare TH. Samme taktikk som z-z-z har benyttet seg av, og flere andre.
Heldigvis er ikke folk s lettlurte at de gr p disse idiotiske teoriene som kommer fra bl.a z-z-z, Havhest og Legokatt. Iditatrod har ingen teori, hun bare er opptatt av at TH skal vre uskyldig. Samme som Akershus. Hun har skjnt at komme med noen annen teori enn at TH er skyldig, hres dumt ut, s hun fremsetter ingen teori.
Sa du virkelig ordet "idiotisk"..
Dette er da et forum for barn. Vi kan ikke lre dem disse stygge ordene n. Det er for tidlig.
Hvis du er kommet i puberteten s vil du nok merke at du kan ha litt problem med sinnet av og til. Det er heeeeeelt naturlig. Det gr over nr du blir strre!
Angende Hagen-saken... (m linke dette til noe i saken)
Jeg tror faktisk... at..
Nr TH var i puberteten tipper jeg han brukte skytesporten som en mte kuppe damer p. Han brukte neppe humor. (basert p rykter om veldig trr humor)
Kanskje han gikk p isen fra Jaren til Gjvik for hente hjem trofeet sitt AEH?
Kanskje han gikk hjem p skyter den dagen fra Futurum til Sloraveien?
Hmmm.. tenke tenke
Det var sikkert glatt p veien da det hadde regnet den dagen = gode skyteforhold.
Hvis de ikke hadde strdd den dagen ..Hmmm.. (kan sjekkes med strbilen)
Skyter = full fart = tiden det tok komme seg hjem kunne blitt kraftig redusert srlig hvis TH brukte klappskyter og klarte komme ned i en rundetid p under 29.90..
Dette m jeg tenke nrmere p..
Nei, forresten.. TH hadde alibi og politiet menete de hadde kontroll p denne skytelperen den frste tiden p jobben
Men n har jeg hvertfall prvd lage teori om TH igjen