Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Telefonen hans var p jobb, det er riktig, men om TH var der hele dagen, det vet vi ikke.
Ang varetektsfengsling, s har det vrt nevnt flere ganger her tidligere, seinest i foregrs at tingretten ville ha han varetektsfengslet, og at i lagmannsretten bikket det mellom ja eller nei. Hvis den ene av de tre hadde sagt ja, s hadde TH sittet i varetektsfengsel i dag. Det er ikke noe klart tegn p at TH er uskyldig. Og s har vi dette med at det mest sannsynelig er flere ting som politiet ikke kan g ut med p.ga fare for skade etterforskningen.
Selv finner jeg ikke noen tegn til at han skulle vre uskyldig.
Vel utgangspunktet er at han er uskyldig til det er nok ting som tyder p at han er skyldig.
Ja, jeg er klar over at retten var p nippet til finne grunnlag for varetekt.
Politiet har sagt at de mener udden skjedde mellom 09:16 og 10:07. De har ogs sagt at de har god kontroll p TH frste tiden etter han kom p jobb, men at det er huller i alibiet hans utp dagen. At han da kunne vre p jobb, men trengte ikke ha vrt det. Det nyaktige tidspunkt for nr de mistet kontroll p han er ikke fastsatt.
Det er ikke mye de har funnet, etter d lang tid med etterforskning, om man skal g p det som er lekket.
Jeg hper at saken ikke blir henlagt, men at den prves for domstolene. Jeg vil gjerne vite mer. Har han gjort dette, og i tilfellet hvordan?
Enkelte saker er spennende, og dette er virkelig en slik sak. Den saken som verserer i media n B****sen finner jeg ikke spennende, men det er sikkert bare meg, den har enormt fokus i media.
Venter spent p hva som skjer videre. Hvordan mener politiet at TH fikk det til, oh hvorfor han gjorde det.