Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-03, 16:47
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bustenskjold
Eks-svogeren er et vitne. Eks-svoger var selvsagt anonym i podden, men TH, og veldig mange andre, vet hvem han er. Mange vet hvem han er, men har likevel greid beholde anonymiteten i denne trden. Det er svrt uvanlig i Flashback-sammenheng. Alle hvem hvem for eksempel hvem MB er. Jeg tror etterforskerne br se nrmere p GHH og VE. Og jeg tror RU har en rolle i dette, men han har trolig ikke skjnt hva kunnskapen hans skulle brukes til.
Tror du har rett i at eks svogeren er vitnet som har blitt truet. Det er bra at han beholder sin anonymitet, og bra at han tr st fram med det han vet selv om han blir truet.
Citera
2020-10-03, 16:51
Medlem
Dersom eks svogeren navn ikke lekkes av anstendighet, tolkes det negativt. Hmm.
Citera
2020-10-03, 16:52
Bannlyst
Citat:
Eks-svogeren er et vitne. Eks-svoger var selvsagt anonym i podden, men TH, og veldig mange andre, vet hvem han er. Mange vet hvem han er, men har likevel greid beholde anonymiteten i denne trden. Det er svrt uvanlig i Flashback-sammenheng. Alle hvem hvem for eksempel hvem MB er. Jeg tror etterforskerne br se nrmere p GHH og VE. Og jeg tror RU har en rolle i dette, men han har trolig ikke skjnt hva kunnskapen hans skulle brukes til.

Du tenker at det truede vitnet er svogeren?
Citera
2020-10-03, 16:57
Medlem
Jeg har fulgt denne trden med ujevne mellomrom ganske lenge, men jeg klarer ikke bla meg tilbake i trden til hvem VE og GHH er?
Citera
2020-10-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Du tenker at det truede vitnet er svogeren?

Ja, jeg tror det. Jeg har tidvis kontakt med en journalist som har fulgt saken fra begynnelsen av. Sendte en melding til h*n ved 13.00-tiden, men har ikke ftt svar. Dette er veldig uvanlig, h*n pleier svare i lpet av et par timer. Dette fr meg til lure p om det skjer veldig mye akkurat n.
Citera
2020-10-03, 17:02
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyrina
Jeg har fulgt denne trden med ujevne mellomrom ganske lenge, men jeg klarer ikke bla meg tilbake i trden til hvem VE og GHH er?
VE er Veg*rd Ebbest*d (*=a) som er nev, og nrmeste betrodde forretningspartner til TH. Han kom inn i firmaet vren 2018. GHH er Gl*nn H Hans*n (*=e) som er tidligere ansatt i stillingen VE n har. Han var ansatt hos TH eiendom i maaaange r, men forlot stillingen tidlig 2018. GHH og TH har fortsatt et samarbeid om eierskap i et lokalt treningssenter.
Citera
2020-10-03, 17:07
Medlem
Hvis vi skal leke med tanken om at TH, VE og GHH alle er involvert.. Kan det ha vrt ndvendig at VE ble ansatt p futurum fr hendelsen skulle finne sted?
Kan AEH ha hatt noe dritt p GHH og TH som gjorde at de mtte kvitte seg med henne?
Kan TH nsket f med VE p opplegget siden han har militrtrening og kontakter fra Ukraina?
Kan VE ha krevd stilling p futurum og litt kontanter som mtte betales i monero for bidra?
Citera
2020-10-03, 17:11
Medlem
Citat:
Jeg er enig i dette resonnementet.Brukerne vet lite og ingenting om hennes konomi. De lager sine egne fortellinger om dette, og vi vet jo hva som er hensikten. Det har til og med blitt hevdet at AEH mtte betale husleie i S4. Tror de virkelig p dette, eller er dette en bekreftelse p alle midler er tillatt i kampanjen mot TH? Her slenges det ut pstander om ditt og datt, I en vanlig diskusjon forventer man at voksne mennesker kan belegge pstander med fakta. Her kan man slenge ut det meste uimotsagt. Man terper p denne pstanden, og til slutt blir pstanden et faktum. Nye brukere som ikke har fulgt trden helt fra starten, fr et forvrengt bilde av virkeligheten, OT, som de kaller seg, har frie tyler , og enkelte har en spydig og ondskapsfull attidude overfor andre. Men det gjelder ikke alle. Jeg vet ikke om Minnimus mener hun hrer hjemme i i OT, men hun har vett til oppfre seg, og hun har mye bidra med!

Precis.
Vi vet ingenting om paret Hagens privata verenskommelser.
Mycket kan vara skattetekniskt eller fr att flja vissa regler- ocks.

Mjligt att AEH ville separera, men vad vet jag? En GM kan ha ftt knnedom
om det och utnyttjat situationen.
Det r fel att ensidigt misstnka den kta maken i lng tid utan att gra likvrdiga efterforskningar p sikt, till exempel om utlndska arbetare som kan ha haft insyn i boligen etc.

Mjligheten att utlndska arbetare r GM r enligt mig strre n att TH r GM.

Att det saknas fotavtryck av TH i hemmet ... ngon annan kan ju ha vaskat bort spr och
vaskat bort ven hans avtryck?
Citera
2020-10-03, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Hvis vi skal leke med tanken om at TH, VE og GHH alle er involvert.. Kan det ha vrt ndvendig at VE ble ansatt p futurum fr hendelsen skulle finne sted?
Kan AEH ha hatt noe dritt p GHH og TH som gjorde at de mtte kvitte seg med henne?
Kan TH nsket f med VE p opplegget siden han har militrtrening og kontakter fra Ukraina?
Kan VE ha krevd stilling p futurum og litt kontanter som mtte betales i monero for bidra?

Intressant att TH har kontakter i Ukraina!
Hoppas polisen har underskt detta!

VE var vl anstlld sedan lng tid p Futurum?
Citera
2020-10-03, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ja, jeg tror det. Jeg har tidvis kontakt med en journalist som har fulgt saken fra begynnelsen av. Sendte en melding til h*n ved 13.00-tiden, men har ikke ftt svar. Dette er veldig uvanlig, h*n pleier svare i lpet av et par timer. Dette fr meg til lure p om det skjer veldig mye akkurat n.

Ja, jeg tenkte p at det kanskje er andre enn bare svogeren som har sagt ifra kanskje.
Jeg fr en flelse av at her i trden s er det noen som vil ha det til at svogeren er den eneste som har sagt ifra, og at han har gjordt det p.g.a hevnmotiver. At han kanskje var forelsket i Anne en gang i tiden, men TH tok henne foran ynene hans, og s har han benyttet denne sjansen til ta tidenes hevn. Og p den mten kan man si at TH er uskyldig.
BRW har jo reist til andre siden av jordkloden, og det m det vre en grunn til.
Ja, det kan hende at mye er p gang.
Citera
2020-10-03, 17:19
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Intressant att TH har kontakter i Ukraina!
Hoppas polisen har underskt detta!

VE var vl anstlld sedan lng tid p Futurum?
VE startet i sin nvrende posisjon tidlig 2018, kort tid fr politiet mener at planleggingen av drapet p AEH startet.
Citera
2020-10-03, 17:25
Medlem
Dette er kanskje viktig minne seg om fra tid til annen.
"Folk m forst at mange i kretsen rundt TH er redde. Med god grunn. Mannen har kontakter og har gjort ting fr."
Hva er de redd for. At TH tar de pengeveien. Eller ? Kanskje han ikke trengte Darkweb. Holdt det med forbindelse til Tsjekkia. Jeg tror ikke han planla utfre jobben selv. Selv om det foregikk p en plass der hans dna og fiber fantes i hauger, s kunne han ftt noe p seg. Det ville krevd grundig dusj og rene klr og de gamle mtte tilintetgjres fr noen s han. Men han mtte kunne justere p planer og vite om endringer underveis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in