Citat:
Ursprungligen postat av
Idasma
Hvis AE ville ha en del av selskapet og formuen VE skulle overta (om ingen av barna?) s er vel AE i veien?
I de fleste saker hvor det er mye penger involvert s br man alltid flge pengene. Tror mye av svaret ligger i kryptorigget og hvis de finner mottager her s lses mye.
I dette tilfellet s tror jeg det omhandler ektepaktens skjevfordeling, AEH ville skilles samt det faktum at TH skjnte selv at hun ville blitt tilgodesett vesentlige andeler av hans imperium. Det kan vre en kombinasjon av at dette var VE sin buy-in og TH sitt behov for en arveprins som faktisk innehar de rette kvalifikasjonene for en fremtidig drift av selskapet.
Hvem tar vare p skilsmissepapirer signert av en part i ett felles hus hvis ekteskapet faktisk er godt? Sett i kombinasjon med skehistorikk etter boliger, medlem av FB gruppe for ledige boliger og hennes venners uttalelser s er matematikken grei = hun ville skilles.
Det som virkelig satte spor hos meg var etter at Politiet offentlig endret hovedhypotese og hennes venninne uttalte at N er hun borte for alltid Hun uttalte ogs at Teorien om bortfring har hun aldri trodd p.
Det er svrt usannsynlig at VE skulle rote med datoen for nr mtet p Kvitfjell skulle skje og AEH ble borte. Jeg husker nyaktig hvor jeg var nr bomba gikk av i Oslo og nr flyene fly inn i WTC.
Det er svrt sannsynlig at VE deltok p samtlige mter med RU.
Det er svrt sannsynlig at TH og VE gir hverandre alibi.
Det er merkelig at gratulasjonene i fra AEH p FB hvert eneste r uteble i 2018.
Det er sannsynlig at VE sine utenlandske kontakter kan ha medvirket til fjerning av lik.
Uansett hvem som er GM, hva som er motivet, hva folk fler, at noen fler seg krenket osv s hper jeg kun p rettferdighet for Anne-Elisabeth, hennes barn, barnebarn samt alle hennes familie og venner.