Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Det som mest frundrar mig hr r att AEH klddes av. Det tar ju bara tid och ger mer spr.
Vad finns fr tnkbar orsak?
Jeg er enig i at det er ulogisk. Derfor hres det mer sannsynlig ut at AE
var avkledt i forbindelse med at hun eventuelt var p badet i 2. etasje for dusje el.l. og at GM kom til S4 og angrep AE etter at hun hadde gtt p badet for eventuelt dusje.
Hvis jeg har tolket informasjon riktig, s har det badet i 2. etasje vinduer mot baksiden av huset.
I en artikkel leste jeg at noen beskrev at AE hadde faste rutiner (i tillegg til at TH hadde faste rutiner).
Hva om AE brukte dusje p baderommet i 2. etasje til fast tid hver morgen, og GM hadde spionert p huset fra bryggen ved Langvannet eller fra Rdhusparken ved Langvannet (med kikkert eller telelinse) og GM hadde lagt merke til at lys p det baderommet sto p i en viss tid hver morgen p samme tid? I s fall kunne GM ha planlagt ta seg inn i huset mens lyset sto p p det baderommet i 2. etasje.
Se fotografiet her (veldig klart og tydelig og detaljert) av baksiden av huset i S4, fotografert fra den andre siden av Langvannet.:
"4. desember 2018: Fra Rdhusparken, p andre siden av Langvannet, er vinduene dekket til og huset ser forlatt ut. Da har det gtt 34 dager siden forsvinningen." (teksten til fotografiet)
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/
Citat:
1) r det mjligt att hon kom frn duschen?
2) Det var vl flckar och DNA p de ihopvikta klderna, det mste ha hnt ngot medan hon hade dem p?
1) Ja, det er det jeg tenker at kan ha skjedd,.
2) Jeg tror at GM kanskje forskte kle p henne, og at det er grunnen til at det kom flekker el.l. p klrne.
Et tilfeldig sammentreff fra artikkelen; at fotografiet (som viser god utsikt til S4) var tatt fra
Rdhusparken, og denne hendelsen:
"En vinternatt i 2005 opplevde ekteparet noe svrt skremmende. Mens de l og sov, tok en mann seg inn den ulste inngangsdren og vekte dem. Mannen hadde blitt dratt inn i bilen til et brdrepar p Hybrten. Ved
Rdhusparken i Lrenskog, p motsatt side av Langvannet fra Hagens hus, klarte han rmme. I rettssaken forklarte Tom Hagen at han ble livredd da mannen vekket ham."