2020-10-18, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Mitt resonemang stmmer, men kanske inte Rupert Murdoch. Det r tydligt att han gjort sina uttalanden om Bidens jordskredsseger, efter det att hans nyhetsmedier publicerat storyn om Hunter Biden. Fr mig var detta spiken i kistan p denna konspiration. Han mste ju tro att storyn inte leder ngonstans annars hade han inte s tvrskert uttalat sig om Presidentvalet.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Anekdotisk bevisfring. Kan vara klokt att vnta tills Murdoch sjlv uttalar sig.
2020-10-18, 18:37
Medlem
Citat:
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrrelsen 2020, de r en investeringsbank utan egen expertis p omrdet. Om jag vill veta hur det gr p brsen s gr jag vl inte till min ICA-handlare.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Forbes frmedlar en extern persons sikt. Det r inte FORBES sikt
2020-10-18, 18:38
Medlem
shaktas avatar
Nu verkar det som att minst ett E-mail r bekrftat som autentiskt. Man har frgat en mottagaren och som styrkt det p ngot stt. Och det blir vrre, FBI har gjort en subpoena och tydligen tagit in sin toppagent inom barnporr fr Hunter Bidens laptop. Kan minst sagt bli intressant det hr. Kanske brjar bli svettigt fr Bidn-familjen nu, om inte minst fr Joe Bidn.

https://neonnettle.com/news/12938-fb...en-laptop-case
2020-10-18, 19:10
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake

Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du ftt Forbes ifrn??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???

Det r The Daily Beast som r upphovet till artikeln, https://www.thedailybeast.com/fox-ne...-win-for-biden, men d denna ,ligger bakom ett betalfnster s lnkade jag Newsbreak i stllet.

Och ja, det r en person i Rupert Murdoch nrhet som "talat ut" fr reportern. Detta framgr ocks av artikeln i frga. Om du skall diskutera ngot som lnkas, s fr du vl fr f-n lsa lnken i alla fall. Sinnessl r du!!!!

Du mste vara hela trdens dummaste person, och det vill inte sga lite.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-18 kl. 19:16.
2020-10-18, 19:16
Medlem
Citat:

Och ja, det r en person i Rupert Murdoch nrhet som "talat ut" fr reportern. Detta framgr ocks av artikeln i frga. Om du skall diskutera ngot som lnkas, s fr du vl fr f-n lsa lnken i alla fall. Sinnessl r du!!!!

#smokecrack2020
#takebribes

Ngon sger allts att Murdoch har sagt ngot?

Att ni aldrig trttnar...
2020-10-18, 19:21
Medlem
Citat:
Du vet inte vad du talar om din dumme f-n. Forbes? vad har du ftt Forbes ifrn??, Jag har aldrig skrivit om eller citerat Forbes???

Sinnessl r du!!!!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Om du taggar ner lite och slutar med dina patetiska invektiv s kanske man kan brja ta dig lite mer p allvar, trots dina bristflliga analyser av omvrlden.
2020-10-18, 19:26
Medlem
Citat:

Det r The Daily Beast som r upphovet till artikeln, https://www.thedailybeast.com/fox-ne...-win-for-biden, men d denna ,ligger bakom ett betalfnster s lnkade jag Newsbreak i stllet.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Du skrev:
Nej, men Forbes har ingen som helst insikt i valrrelsen 2020, de r en investeringsbank utan egen expertis p omrdet. Om jag vill veta hur det gr p brsen s gr jag vl inte till min ICA-handlare.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Jag skrev:
Och nu skriver du:
Upp p banan, gosse!
2020-10-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Synd fr Trump d att han ligger under i nstan alla swing states och har det tufft i flera normalt stabilt republikanska stater.

Om man tror p polls... som 2016....
2020-10-18, 19:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Om man tror p polls... som 2016....

Och om det visar sig att Biden faktiskt vinner, vart ska du ta vgen d?
2020-10-18, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Ingenstans. Jag r inte demokrat som lovar att flytta till diverse andra lnder och sen aldrig gr det.

Trump kan vinna. Biden kan vinna. Pollsen litar jag inte p fr fem re.
2020-10-18, 19:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Nu verkar det som att minst ett E-mail r bekrftat som autentiskt. Man har frgat en mottagaren och som styrkt det p ngot stt. Och det blir vrre, FBI har gjort en subpoena och tydligen tagit in sin toppagent inom barnporr fr Hunter Bidens laptop. Kan minst sagt bli intressant det hr. Kanske brjar bli svettigt fr Bidn-familjen nu, om inte minst fr Joe Bidn.

https://neonnettle.com/news/12938-fb...en-laptop-case

Det r deras toppagent inom Trafficking, det betyder inte att det r barnporr.

Fr vrigt s r Neon Nettle knda fr att kra med felaktiga och grovt vinklade artiklar och har en hel undergren i sin nyhetsflik som heter konspirationer, s man br vara fruktansvrt frsiktig nr det kommer till saker frn dem.
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-10-18 kl. 19:37.
2020-10-18, 19:32
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Jag kommer erknna att jag haft fel gllande vad jag har trott, men inte vad jag tycker. Tills dess r jag 100% sker p att Trump vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in