2020-10-22, 23:46
Medlem
Mer spnnande valresultat hr p kartan:

https://www.270towin.com/historical-...ions/timeline/
Det brjade 1789....
2020-10-22, 23:47
Avstngd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Florida Update

In Person Early Vote
Republikaner +135.000

D r vi +48.000 rster.... p 9 timmar!

Klla!!!
Viktigt! Vi kanske vill kolla ocks!
2020-10-22, 23:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Mmh. S kan det faktiskt vara.

Det kan nog vara hur som helst egentligen. Om ngra veckor vet vi.

Jag hller p Trump men har egentligen tappat gnistan fr hela presidentjippot. Det kommer bli kaos i vilket fall som helst. Kaos verkar helt enkelt vara en ofrnkomlig del av mnniskans natur.

Jo men exakt, i slutndan s spelar det ingen roll, det r tv p tok fr gamla gubbar som vill bli president och USA r fr splittrat.

Det bsta som skulle kunna hnda USA vore om alla rstade p ngon av de andra smpartierna
2020-10-22, 23:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Tim Pool:

Democrats Freak Out Over "Deja Vu" As Biden Lead LESS THAN Hillary, Republicans WINNING Voter Edge
https://www.youtube.com/watch?v=g-aW...hannel=TimPool
2020-10-23, 00:03
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Jag har bara kommit ca 30 minuter in i den frsta valdebatten mellan Trump och Biden och tycker redan den r humor p hg niv. Lite mer n en timme kvar och popkornen r frdiga fr att tas medan jag glor frdigt p rets bsta stuppfrestllning.
2020-10-23, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du har fel. 19:e Oktober r sista dagen att registrera sig i USA.

Enligt Florida county board of elections s r det 5e oktober. Men vem vet. De kanske ljuger med. eller hur Tom?

Presidential Preference Primary Election: February 18
Primary Election: July 20
General Election: October 5

https://dos.myflorida.com/elections/...lection-dates/
2020-10-23, 00:07
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
Jag har bara kommit ca 30 minuter in i den frsta valdebatten mellan Trump och Biden och tycker redan den r humor p hg niv. Lite mer n en timme kvar och popkornen r frdiga fr att tas medan jag glor frdigt p rets bsta stuppfrestllning.

Det var katastrof, humor, parodi och tragiskt samtidigt. Den debatten visade verkligen allt som r fel med dagens situation, frn alla hll.
2020-10-23, 00:08
Bannlyst
Citat:
Wisconsin update:

Vi nyttjar hr den sk "Trump vs Clinton County-metoden" eftersom ingen registrering av partitillhrighet finns i WI.

Totalt antal inkomna rster: 1130 940 personer

Trump counties: 669.785 (59,2%)
Clinton counties: 461.155 (40,8%)

Trump/clinton metoden?Trump ligger under i Wisconsin med dubbelsiffrigt.

Tar du diverse psykofarmaka?

(Ser fram emot att bli kallad fr kommunist,vnsterpack eller annat ad-hominem av dig)
2020-10-23, 00:09
Avstngd
zergrushs avatar
Har Donald brjat snaska kotte? Duger inte Melania lngre, mnntro?
https://twitter.com/JoshNBCNews/stat...74379311108100
Citat:
Trumps campaign's @RichardGrenell just held a press call & refused to answer any question not about Biden's emails.

Then, seemingly out of nowhere, he accused an NPR reporter of being "homophobic" when she asked about tonight's debate
2020-10-23, 00:10
Bannlyst
Jag tittar p diverse modeller p 270towin.com

Det ser ut som om Trump inte har rd att frlora rostbltet. Medan Biden bara behver ta en av dessa 4 delstater och sedan North carolina,Arizona,Virginia

Det blir en uppfrsbacke fr Trump ifall han frlorar en av dessa delstater Pennsylvania,Ohio,minnesota,wisconsin,michigan
2020-10-23, 00:13
Medlem
TextTvs avatar
Det r mycket snack hr om att Clinton frlorade fr att hon var s oerhrt hatad. Hon hade trots allt en hel del som talade fr henne ocks, t.ex kunde hon bli den frsta kvinnliga presidenten i historien och hon hade betydligt mycket mer entusiasm p sina rallies n vad Biden haft under denna valrrelse.

Frgan r om Biden r en s mycket bttre kandidat? Ja, han r mer respekterad n Clinton men samtidigt framstr han som en svag, frvirrad halvdement 80ring. De som ogillade Clinton fr att hon var en falsk, korrupt och elitistisk etablissemangspolitiker lr ju heller inte tilltalas av Biden. Om vi dessutom vger in att en rst p Biden troligen r rst p Kamala Harris s sjunker attraktiviteten ytterligare. Tror ni Kamala hade vunnit heads up mot Hillary om valet stod mellan dessa tv? Det gr inte jag.

Min magknsla r att de som rstade p Trump 2016 r mindre bengna att rsta annorlunda i r n de som rstade p Demokraterna. Trump har ju trots allt verpresterat sett till hur vrlden trodde det skulle g om han vann valet. Det blev inget vrldskrig, ekonomin gick strlande fram tills corona. 54% upplever att de har det bttre idag jmfrt med fr fyra r sedan, trots pandemin.

Dremot tror jag att en liten del av de som 2016 rstade p Clinton vljer att att rsta p Trump i r, alternativt inte rstar alls, fr att de blivit desillusionerade ver riktningen det demokratiska partiet tagit. De ogillar de vnstertotalitra tendenserna som smugit sig in i partiet.
#Walkaway-rrelsen r ett exempel p det

Amerikaner gillar underdogs och media och big tech har sett till Trump framstr som en sdan trots att han r en sittande president.
2020-10-23, 00:15
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Florida Update

In Person Early Vote
Republikaner +135.000

D r vi +48.000 rster.... p 9 timmar!

Men Nixter din tomte.. du vet ju inte hur folk har rstat?

Du vet bara vilken partitillhrighet de angav nr de registrerade sig.
Dessutom redovisar du inte den grupp som inte angivit partitillhrighet.

Kort sagt.. du fattar noll och spekulerar p fabulerad frstelse.

Alla dina sm spekulationer blir drmed vrdelsa.

Du kommer att bli frvnad av valresultatet. Tillsammans med alla andra tomtar som hejar p clownen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in