2020-10-24, 23:39
Medlem
Ajd bde Nixter och Hindenburg har starka argument. Jag tror jag avvaktar till onsdagen r slut i nsta vecka, d borde vl man klarare kunna se vem som egentligen har rtt i denna kamp.

Det r Florida som r den verkliga sttestenen.

Pollsen gr ngot i Bidens favr men en jmn kamp. Jag har inte kunnat fnga upp ngot nytt, jag vntar p ngon rrelse t ngot hll men jag ser inget sdant. terkommer om jag hittar ngot konstruktivt.
2020-10-24, 23:45
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Det gr inte FLOTUS heller, men det kommer liksom p kpet.
Du menar den fredetta horan och porrfilmsaktrisen Melania?
2020-10-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det ser verkligen mrkt ut fr Trump i Florida.

I telefonens nyhetsflde fr ett par timmar sedan s dk det upp att Trump leder i Florida.

Obama r dr och frsker styra upp det hela.
2020-10-24, 23:48
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Hunter Bidens sextape lckte just ut: (FB) Hunter Bidens perverterade sextape och dess politiska konsekvenser
Mycket sjuka grejer

Fr er som kanske undrar men detta r hur mycket av ansiktet men i videon frn kina:

https://ibb.co/jrjmfZN
2020-10-24, 23:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Kan inte vara korrekt att chefen sitter och uttalar sig s nr fretagets siffror sger ngot annat. Fr fortfarande leder Biden, det kan vi inte komma ifrn.

Ja i USA kan man ta ut svngarna mer n hr i Sverige.

Jag skulle nog snarare sga att siktskorridoren r nnu snvare i USA, skillnaden mellan Sverige och USA r dock att i USA s finns det tv tydliga korridorer
2020-10-24, 23:51
Avstngd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
I telefonens nyhetsflde fr ett par timmar sedan s dk det upp att Trump leder i Florida.

Obama r dr och frsker styra upp det hela.

Tror jag inte p.
2020-10-24, 23:52
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Du har naturligtvis lika lite aning om vem/vad jag r, som du har en aning om hur korrupt familjen Biden r.

Men fortstt tro bara. Snt krver ju inte mycket till IQ. S det klarar nog ven du av framgent.

Nej, jag har sklart ingen aning vem du r, och det intresserar mig inte fr fem re. Det rcker gott med att du r en god vnstermarinerad medborgare. Det vi vet r att Homeland Security och Finance Committee har alla dokument vad det anbetrffar Ukraina, och jag misstnker att de nu mjligtvis ven har dokumenten som rr Kina.

Med tanke p din nuvarande stndpunkt i frgan, s r det nog inte lge att prata om IQ. Jag frstr att du mjligtvis har lite mindervrdskomplex, men kmpa p min vn. Jag nskar dig all lycka i vrlden.
2020-10-24, 23:58
Medlem
Davys avatar
Social media kommer f jobba hrt fr att kunna rensa bort dessa Sextapes. Bra flde p twitter nu.

Om nu bara Fox fr arslet ur vagnen och gr ut med detta!

Detta lr g hem hos pensionrerna i Florida!

Operation MAGA!!!
2020-10-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tror jag inte p.

Nu hittar jag inte igen sidan, men det stod att han leder med tre procentenheter.

Massvis av latinamerikaner har slutit upp fr att rsta p Trump.
2020-10-25, 00:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ajd bde Nixter och Hindenburg har starka argument. Jag tror jag avvaktar till onsdagen r slut i nsta vecka, d borde vl man klarare kunna se vem som egentligen har rtt i denna kamp.

Det r Florida som r den verkliga sttestenen.

Pollsen gr ngot i Bidens favr men en jmn kamp. Jag har inte kunnat fnga upp ngot nytt, jag vntar p ngon rrelse t ngot hll men jag ser inget sdant. terkommer om jag hittar ngot konstruktivt.

Floridas Republikaner r nu 270.000 rsters "gap" frn var de brjade valdagen 2016 (d Trump vann med 113.000 rster). De har 10dgr p sig.

Mao, hmtar de igen mer kar frsprnget fr Trump innan valdagen, hmtar de igen mindre minskar frsprnget, allt annat lika. Latinos for Trump, Blacks for Trump eller Housewives for Biden r inte med hr..

Ni kan flja siffrorna p sajten* som angavs tidigare.http://www.electionczar.com/floridaearlyvote.html

*den har viss efterslpning. 194.000 skall vara 224.000, vet ej hur ofta sajten uppdateras.
REPUBLIKANERNA TAR IN FRSPRNGET MED CA 6000 RSTER PER TIMMA JUST NU.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-25 kl. 00:16.
2020-10-25, 00:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
S vilken effekt fr det p valet om det visar sig att tjejen som Hunter Biden fr en avsugning av p video skulle vara minderrig?

Vnsterjonen hr i trden kommer givetvis frsvara en pedofil varje dag i veckan om det krvs men hur kommer det tas emot av normala mnniskor?

Tror en hel del Demokrater d vljer att inte rsta, stannar hemma. Demoraliserade.
Har dom redan lagt sin rst kan de i vissa swingstates byta.

PS. Biden far & son r helt i klorna p Kina.
2020-10-25, 00:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
S vilken effekt fr det p valet om det visar sig att tjejen som Hunter Biden fr en avsugning av p video skulle vara minderrig?

Vnsterjonen hr i trden kommer givetvis frsvara en pedofil varje dag i veckan om det krvs men hur kommer det tas emot av normala mnniskor?

Han blir avrunkad av ett par ftter, eller finns det ngon video dr en avsugning sker, fr i trden om detta s r det bara ftter p penis, och hade personen i frga varit mindrerig s hade det skrikits hgt om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in