Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Dokument kan ocks vara verlmnade av the fixer och personliga advokaten Michael Cohen. Han hade ju sparat p enligt egen uppgift ver en miljon dokument.
MC sa att Trump hade fr vana att ka vrdet vid frlust och minska p vrdet nr det gllde att skatta. Blev det dr rtt nu?
F se om det kommer ngra uppgifter p att detta har hnt och eventuellt satts i system.
Jag vill minnas att Cohen i sitt utskottsfrhr sagt att han sitter p maazar-dokumenten i dess olika versioner.
Den som verlmnade dagens dokument till NyT har lmnat IRS-utdrag vilket tyder p att lckan finns inom IRS. Tror jag
Min spekulation
Den verkliga October surprise kommer vara the smoking gun. Den kommer att publiceras inom kort. Dvs fakta p svart och vitt att Donald Trump begtt bedrgeri och skattebrott.
New yorks klagare har avsljat att hon tnker frhra Eric Trump frst.
Jag tror Eric blir den som flippar och vittnar mot sin far, mot Ivanka,och mot sin bror Trump jr. mot att han frimmunitet.
Kom ihg att pappa trump inte kan benda sina ungar fr delstatsbrott.
vore jag donald trump jr skulle jag ochs se till att dva smrtan genom att dra linor
https://twitter.com/i/status/1309287895782617090
Sist men inte minst. Jag pstr hr och nu att Donald Trump kommer att dra sig ur valet 2020. Nr Biden slpper sin October surprise mot honom.
Spara denna tweet