2020-10-25, 02:20
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Frvnansvrt mnga av dessa retired generals stdjer biden till president.
Damn autocorrect? Om du menade retarded generals s mste jag hlla med dig, det verkar mycket troligt att de vill se Biden som president.
2020-10-25, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Att Biden bara r en pappdocka som frontar mrka makter har varit glasklart lnge, men hur ska de gra sig av med honom fr att kunna gra Kamala till president? Kvva honom med kudden och skylla p Covid? Har du ngra teorier?
Jag skrev om det i gr i trden. I samma stund som Biden har vunnit s kommer Republikanerna starta impeechment proceedings. Eftersom det d kommer att vara uppenbart att Biden gjort sig skyldig till impeechable offenses, och eftersom Demokraterna inte egentligen vill se Biden som president s kommer det finnas en majoritet fr fllande dom ven om Republikanerna har frlorat Senaten. D kommer man att vertala Biden att avg och alla blir glada och njda, inklusive Joe som fr immunitet mot alla framtida korruptionstal.

Scott Adams sa ungefr samma sak fr ett par dagar sedan.
2020-10-25, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Killen som pratar om Trumpsekten vill pltsligt spela seris? Hade du ngot att tillfra till sjlva mnet eller ville du bara vdra kften innan du gr och lgger dig?

Ja allts, Donald Trump r en sekt ledare och hans vljare beter sig som en sekt. Ofrmgna att kritisera sekt ledaren eller granska honom med kllkritisk blick. Han r er sekt ledare och kan urinera er i ansiktet medan ni ler och tar emot. Han har reflexmssigt trnat sina fljare att lta sig besudlas med urin drfr att sekt ledaren pvisat att sk golden showers r det enda sttet fr hans lrjungar att bevisa sin lojalitet till honom och hans ideologi.

Jag menar det jag skriver. Jag hvdar p fullast mjligaste allvar att du och andra som stdjer Trump och inte kan frm er sjlva att granska honom kllkritiskt, r en del av en sekt.

I r str valet mellan en man som r ganska trkig och pratar om sjukvrd, frnybar energi, och infrastruktur.
Och en sektledare som varje dag stller sig ver sina vljare. Bemter deras desperata blick och urinerar p dem
2020-10-25, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag skrev om det i gr i trden. I samma stund som Biden har vunnit s kommer Republikanerna starta impeechment proceedings. Eftersom det d kommer att vara uppenbart att Biden gjort sig skyldig till impeechable offenses, och eftersom Demokraterna inte egentligen vill se Biden som president s kommer det finnas en majoritet fr fllande dom ven om Republikanerna har frlorat Senaten. D kommer man att vertala Biden att avg och alla blir glada och njda, inklusive Joe som fr immunitet mot alla framtida korruptionstal.

Scott Adams sa ungefr samma sak fr ett par dagar sedan.

Serietecknaren har fel. Underhuset styrs av Nancy Pelosi. Impeachment brjar dr och rttegngen hlls i senaten.
Det enda republikanerna kan gra i ett snt hr lge r att instruera sin arm att lmna salen och frhindra ett quorum. S att inga rster rknas. Drmed tvingas demokraterna att kra ver dem med filibuster regeln.

Lyssna inte p serietecknare. Ls vad statsvetare skriver och granska all information kllkritiskt
2020-10-25, 02:31
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ja allts, Donald Trump r en sekt ledare och hans vljare beter sig som en sekt. Ofrmgna att kritisera sekt ledaren eller granska honom med kllkritisk blick. Han r er sekt ledare och kan urinera er i ansiktet medan ni ler och tar emot. Han har reflexmssigt trnat sina fljare att lta sig besudlas med urin drfr att sekt ledaren pvisat att sk golden showers r det enda sttet fr hans lrjungar att bevisa sin lojalitet till honom och hans ideologi.

Jag menar det jag skriver. Jag hvdar p fullast mjligaste allvar att du och andra som stdjer Trump och inte kan frm er sjlva att granska honom kllkritiskt, r en del av en sekt.

I r str valet mellan en man som r ganska trkig och pratar om sjukvrd, frnybar energi, och infrastruktur.
Och en sektledare som varje dag stller sig ver sina vljare. Bemter deras desperata blick och urinerar p dem
Trump Derangement Syndrome lockar uppenbarligen fram de mest skeva hjrnor ur sina hlor. Dina amerikanska motsvarigheter r vad som kostar Demokraterna valet, men jag antar att det r lnlst att ppeka sdant fr dig. Du r fr lngt gngen.
2020-10-25, 02:36
Avstngd
Daniel501s avatar
Citat:

Vad sger du om Bidens svar p ditt skitsnack?

https://www.youtube.com/watch?v=J-A2mr2jREk
Medlem
Citat:
Serietecknaren har fel. Underhuset styrs av Nancy Pelosi. Impeachment brjar dr och rttegngen hlls i senaten.
Det enda republikanerna kan gra i ett snt hr lge r att instruera sin arm att lmna salen och frhindra ett quorum. S att inga rster rknas. Drmed tvingas demokraterna att kra ver dem med filibuster regeln.

Lyssna inte p serietecknare. Ls vad statsvetare skriver och granska all information kllkritiskt
Jo, men som jag skrev s vill inte ens Demokraterna ha denna senildementa gubbe som president. De vill ha Vita Huset, men inte Joe Biden.

Samma gller MSM som vill bli av med Trump och nu ltsas att dessa mejl och bilder r rysk desinformation och obekrftat o.s.v. De kommer sluta ltsas nr valet r ver och Trump r borta och de kommer att stta journalister p att granska det hr serist.

Joe Biden r rkt hur det n gr i valet. Ingen vill se honom som president, och drfr kommer han inte bli president ens om han vinner valet.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Jag tycker inte alls Joe r trkig. Har skrattat hur mycket som helst idag t honom och hans degenererade familj och vnner. Som dom sger i USA.

"You cant make this shit up"

I morgon s ska jag gotta mig i alla Demokrater som frsker slta ver pedofili.
Om du sjlv mste vlja Trump eller en pedofili?
2020-10-25, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jo, men som jag skrev s vill inte ens Demokraterna ha denna senildementa gubbe som president. De vill ha Vita Huset, men inte Joe Biden.

Samma gller MSM som vill bli av med Trump och nu ltsas att dessa mejl och bilder r rysk desinformation och obekrftat o.s.v. De kommer sluta ltsas nr valet r ver och Trump r borta och de kommer att stta journalister p att granska det hr serist.

Joe Biden r rkt hur det n gr i valet. Ingen vill se honom som president, och drfr kommer han inte bli president ens om han vinner valet.

Du lgger fram en intressant tes.
r detta ngot du sjlv knner eller har du indikationer p att fler i usa knner samma sak? Jag sger nmligen att det r 100 osannolikt att Husets talman skulle tillta den sortens omrstning. Du verkar vertygad om att demokrater inte gillar biden. Hr kommer isfall den svra biten.
Du fr grna visa det med hjlp av en klla. Vilken som helst gr bra. ven ett youtube klipp eller en podcast av Scott Adams.

Tackar.
2020-10-25, 02:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
r detta ngot du sjlv knner eller har du indikationer p att fler i usa knner samma sak? Jag sger nmligen att det r 100 osannolikt att Husets talman skulle tillta den sortens omrstning. Du verkar vertygad om att demokrater inte gillar biden. Hr kommer isfall den svra biten.
Du fr grna visa det med hjlp av en klla. Vilken som helst gr bra. ven ett youtube klipp eller en podcast av Scott Adams.

Tackar.

Allt pekar p att planen r att Kamelen ska ta ver posten kort efter att Joe svurits in.

Dems vill bara ha makten s de kan genomfra reformer s de kan befsta sig vid styret.
2020-10-25, 02:49
Medlem
Citat:

Tackar.
Jag gillar din artiga frgestllning.

Tyvrr har jag ingen annan klla n min djupa mnniskoknnedom som sger mig att INGEN vill se en dement farbror i ngon som helst maktposition.

I Bidens fall s frsvras detta dessutom av det faktum att vi inte vet hur mycket pengar han ftt frn det kinesiska kommunistpartiet och hur mycket Joe hoppas att hans familj ska kunna f i framtiden av det kinesiska kommunistpartiet om han gr som det vill.

Ingen normal stat i hela vrlden skulle acceptera en dement genomkorrupt ldring som ledare och det kommer inte heller USA att gra.
2020-10-25, 02:49
Avstngd
Daniel501s avatar
The Absolute Madman did it!!

Joe Biden medgav nyss att de har valfuskat, vad fr detta fr konsekvenser fr Amerikansk politik? Kommer demokratin verleva?

https://www.youtube.com/watch?v=MA8a2g6tTp0

Ville se en fet landslide om 2 veckor, detta var ju bittert att han medgav korruption shr..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in