2020-10-26, 21:50
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det var klart redan fre den sista debatten. Trump hll sig tillbaka, och visste att han inte behvde g p attack. Han hade redan d verlget och visste att han bara skulle hlla i det.

Sedan dess har Hunterskandalen drabbat Biden, och Trump ska bara styra skutan i hamn utan att gra ngot. Hll trycket p Bidens korruptionsskandal och lta momentum spela ut sin roll. Men det r nog uppenbart fr alla som r ngorlunda neutrala vem som sitter i frarstet.
Demokraterna verkar faktiskt vara mer desperata n ngonsin. r inte direkt ngot fan av Trump, men en repris p 2016 vore objektivt roligt. Fler demokrater som skriker mot himlen osv. Det skulle nog splittra partiet en hel del.

Sjlv tippar jag p att det kommer se riktigt bra ut fr Trump p valdagen, men att Biden vinner med liten marginal efter postrsterna rknats. Trump kommer efter detta vara heligt frbannad och stlla till med en massa oreda.
2020-10-26, 21:52
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du r medveten om att Biden leder med ca 9.5% i sammanvgda mtningar, har haft denna ledning eller mer hela oktober och ungefr hlften av alla som kommer att rsta har gjort det.

Och att den phittade Hunterskandalen endast nr ngra promille av befolkningen.

Biden har redan vunnit, rent matematiskt. Enda orsaken till att Trump frsker lta och agera som det r han som vinner r fr att folk ska gra uppror nr Biden vinner.
I Oktober 2016 hade Clinton 12% ledning i sammanvgda mtningar. S.k Poll of polls.

Man fr riktiga djvu-knslor av att se dig och andra TDS-drar vara s jvla bombskra p Sleepy Joe. Det ska bli roligt att bevittna all grt och besvikelse p valnatten. Minst lika roligt som frra gngen.
2020-10-26, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Demokraterna verkar faktiskt vara mer desperata n ngonsin. r inte direkt ngot fan av Trump, men en repris p 2016 vore objektivt roligt. Fler demokrater som skriker mot himlen osv. Det skulle nog splittra partiet en hel del.

Sjlv tippar jag p att det kommer se riktigt bra ut fr Trump p valdagen, men att Biden vinner med liten marginal efter postrsterna rknats. Trump kommer efter detta vara heligt frbannad och stlla till med en massa oreda.

Ja, det r vl det mest sannolika.
2020-10-26, 21:54
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Enda orsaken till att Trump frsker lta och agera som det r han som vinner r fr att folk ska gra uppror nr Biden vinner.
Fast nu r det vl Biden som hotar med uppror om han frlorar? Visserligen r han en senil mupp som inte vet vad han sger, men rtt ska vara rtt. Den VitruvianskeFakenewsFabriken upphr aldrig med sina lgner.

Biden Says Violence Wont Stop If Trump Wins 2nd Term
https://www.ntd.com/biden-says-viole...rm_501893.html
2020-10-26, 21:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Biden stller nu in samtliga evenemang fram till valet.

Allts har Biden i praktiken avslutat sin valkampanj.

Varfr gr han s?

Har han redan tagit ut segern i frvg?

https://www.youtube.com/watch?v=qxpTOvihjkw

Incel p youtube pstr ngot fr 6 timmar sedan...

Joe! 37 minuter sedan:

https://twitter.com/OliviaRaisner/st...011343872?s=20

Tro aldrig p en youtube incel!

Medlem
Idittfejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Det jag finner riktigt mrkligt r att alla mtningar ger enormt vertag fr Biden, nd r det helt folktomt i alla klipp dr han talar till folket? Borde inte han ha en massa hrare med tanke p prognoserna? Trump har fullsatt s fort han nrmar sig en mikrofon, det finns klipp dr t.o.m. Bidens publik bestr av Trumpfans som kommit dit fr att hna honom.

Varifrn kommer alla dessa Bidenfans i mtningarna?

Sluta haka upp dig p antal mnniskor det r vid tal. Hitler.. Jag menar Hillary vann ju p antal rster n vad Trump fick 2016.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
I Oktober 2016 hade Clinton 12% ledning i sammanvgda mtningar. S.k Poll of polls.

Man fr riktiga djvu-knslor av att se dig och andra TDS-drar vara s jvla bombskra p Sleepy Joe. Det ska bli roligt att bevittna all grt och besvikelse p valnatten. Minst lika roligt som frra gngen.

Stmmer inte alls. Som mest ledde Clinton i mitten p oktober med 5-6%. En vecka fre valet ledde hon med 2-3%.
2020-10-26, 21:56
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Drfr om man r fr Biden eller emot Trump rcker det att man gr och rstar. Behvs inget tjoande fr det.
Vrdels bortfrklaring. Du kan ju inte ens rsta p ngon av kandidaterna, varfr tjoar du dygnet runt?
2020-10-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Biden stller nu in samtliga evenemang fram till valet.

Allts har Biden i praktiken avslutat sin valkampanj.

Varfr gr han s?

Har han redan tagit ut segern i frvg?

https://www.youtube.com/watch?v=qxpTOvihjkw

Som Hillary gjorde, "jag har vunnit" och sedan fick hon spelet nr Trump vann.
2020-10-26, 21:58
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Du r medveten om att Biden leder med ca 9.5% i sammanvgda mtningar, har haft denna ledning eller mer hela oktober och ungefr hlften av alla som kommer att rsta har gjort det.

Och att den phittade Hunterskandalen endast nr ngra promille av befolkningen.

Biden har redan vunnit, rent matematiskt. Enda orsaken till att Trump frsker lta och agera som det r han som vinner r fr att folk ska gra uppror nr Biden vinner.

Hur tror du Bidens supportrar kommer uppfra sig om Trump vinner eller om Joe blir hktad?
2020-10-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Jag hller med om att demokraternas taktik r att vinna valet efter 3:e november. Och jag hller det inte som mjligt att de kan lyckas med detta.

Sedan blir det domstolar, och hgsta domstolen. Pelosi tar ver i januari och sedan r allt ppet.

Men det r nog spelplanen.

Och USA kommer aldrig att vara sig likt.

Enda chansen att landet ska verleva fyra r till r om Trump vinner galet verlgset 3:e november.
2020-10-26, 21:59
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Sluta haka upp dig p antal mnniskor det r vid tal. Hitler.. Jag menar Hillary vann ju p antal rster n vad Trump fick 2016.
Hillary hade ocks kanonsiffror i mtningarna, nd torskade hon. Jag vill ven minnas att hon hade publik p sina framtrdanden, till skillnad mot Biden. Kan man lita p mtningar som inte bekrftas av verkligheten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in