2020-10-26, 22:28
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Var inte s autistisk. Sirup frstod precis vad det handlade om.

Ja, hon r likt du en charlatan. Ni kan alltid ndra uppfattning om man ger er lite tid. Men nu s har vi inlggen att g efter.
2020-10-26, 22:29
Medlem
TextTvs avatar
Vad r pongen med att Biden ker runt i USA och hller tal infr tomma stolar och till tonerna av tutande trumpsupportrar? D r det vl bttre att tnka p miljn och kra web-rallys istllet?
2020-10-26, 22:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
De flesta verkar ju tro att Biden redan vunnit, precis likadant som nr Hillary kandiderade. Mtningarna r s gott som uteslutande till Bidens favr, hur frklarar du dem? Din kumpan Vitruvianen har redan druckit upp segerchampagnen och postar en massa verklighetsfrmmande goja som motsger det du skriver.

Synd att du har problem med lsfrstelsen. Jag hll ju precis med anvndaren Slottsherre, som hade helt rtt.

Clinton ledde med 5-6% i brjan/mitten av oktober 2016, men Trump tog in de sista 2 veckorna fre valet och precis fre valet var Clintons ledning sammanvgt 3.3%. Hon vann rsterna med 2.1%.
S mtningarna var faktiskt ganska bra. Men Trump knep mycket knappt de viktiga swingstaterna och vann drfr valet knappt.

Hll dig till sanningen, det gr bttre d i det lnga loppet.
2020-10-26, 22:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Jag tycker det r intressant, ungefr som nr du saktar in nr du ser en trafikolycka, att du inte ens frstr varfr Republikanerna vljer data som passar dem.

Florida Update.
IPEV=In Person Early Vote
Republikanerna +305.000

Florida r Trumps, det vet tom du nu..

Lnk: Joe is Done
https://joeisdone.github.io/florida/
2020-10-26, 22:34
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Synd att du har problem med lsfrstelsen. Jag hll ju precis med anvndaren Slottsherre, som hade helt rtt.

Clinton ledde med 5-6% i brjan/mitten av oktober 2016, men Trump tog in de sista 2 veckorna fre valet och precis fre valet var Clintons ledning sammanvgt 3.3%. Hon vann rsterna med 2.1%.
S mtningarna var faktiskt ganska bra. Men Trump knep mycket knappt de viktiga swingstaterna och vann drfr valet knappt.

terigen snubblar du p den egna posthistoriken.
Citat:
Du r medveten om att Biden leder med ca 9.5% i sammanvgda mtningar, har haft denna ledning eller mer hela oktober och ungefr hlften av alla som kommer att rsta har gjort det.

Och att den phittade Hunterskandalen endast nr ngra promille av befolkningen.

Biden har redan vunnit, rent matematiskt. Enda orsaken till att Trump frsker lta och agera som det r han som vinner r fr att folk ska gra uppror nr Biden vinner.
Det heter om Biden vinner, men det skrev du inte. Din lgnare.
2020-10-26, 22:35
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
S pass bara fr han leker med tv-skrmar och hller rallies fr sina TROGNA vljare och fans, Han r ute ur kllaren Joe bara du ids ska p YouTube s hittar du han!

Jag hittade Joe tillslut.
Korta reklamsnuttar rknar inte jag som en bra kampanj, den kan han dessutom skta frn kllare, ser inga tecken p att han har krupit upp ur kllare.

Joe har som mest 20k visningar p en av reklamfilmer det senaste dygnet.

Trump har 822k visningar p en reklamfilm det senaste dygnet.

C'om man!
Det gr bra nu.
https://youtu.be/y5KNJrt_DTo

Edit: det hr mste anses som ren slakt.
2020-10-26, 22:35
Medlem
Citat:

Du skrev vid tillflle att nstan hlften har frtidsrstat. Det stmmer inte. Runt 60 miljoner har frtidsrstat och det berknas bli ett valdeltagande av 150---160 miljoner. Men vi fr se hur mnga som slpar sig till vallokalerna. Frmodligen fler Reps n Dems. I r r det en fruktansvrd rra med polls och data. Det r skert s att Dems leder i nulget men inget r givet.
2020-10-26, 22:38
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
De flesta verkar ju tro att Biden redan vunnit, precis likadant som nr Hillary kandiderade. Mtningarna r s gott som uteslutande till Bidens favr, hur frklarar du dem? Din kumpan Vitruvianen har redan druckit upp segerchampagnen och postar en massa verklighetsfrmmande goja som motsger det du skriver.

Vi ska kanske inte dra ngra strre slutsatser av stmningen p Flashback.

fr vi tro experterna hr vinner Trump med 70% av rsterna

https://www.flashback.org/poll.php?d...ts&pollid=6555
2020-10-26, 22:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv
Vad r pongen med att Biden ker runt i USA och hller tal infr tomma stolar och till tonerna av tutande trumpsupportrar? D r det vl bttre att tnka p miljn och kra web-rallys istllet?

Biden har media med sig. Men det r inte mer n 10 tusen som tittar p hans videomten.
Jmfrt med Trump dr du fr lgga till 100 tusen och det rcker inte inte ens! Galet!
2020-10-26, 22:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre

Skulle man bara mta hr i forumet "Politik:USA" i nulget s skulle NMR ha ca 50% av rsterna i Sverige.
2020-10-26, 22:45
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Kan du vara vnlig att lnka till detta. Det har jag aldrig sett frut. Jag tror du svalt en myt.
Enligt de poll of polls jag jmfrt knappade Trump in vldsamt under oktober. P slutet var han bara runt 3% efter. Sedan vann han med knappast mjliga marginal. Vrre n s var inte felmarginalen.
Men media och Hillary tog ut segern i frskott. Klokt nog r alla mer frsiktiga den h gngen.
https://edition.cnn.com/2016/10/23/p...lls/index.html

Postad 23/10 2016.
2020-10-26, 22:46
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:

Nej, vi ska inte dra ngra slutsatser av Flashbackpolls heller, det r helt korrekt. Valet r alldeles strax, d fr vi veta vem som vinner. Jag tror att Trump vinner men jag satsar inte skjortan p vad jag tror, det kanske vore smart om Bidenfansen gjorde likadant s slipper de Reeeeeeeeeeeea sig till smns om det visar sig att de levde i samma bubbla som Hillaryfansen. Det vore ovrdigt demokratin att behva lyssna p rttshaverister som vgrar att acceptera ett nederlag, de har ju smutsat ner det politiska samtalet de senaste 4 ren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in