2020-10-30, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Har vrt spekulasjoner her om det kan trekkes forbindelser til handelsregelen https://snl.no/handlingsregelen
D kommer jag oskt in p flera ord. Avkastning, pension, politik, reglera mm. Att just 9 milioner eller 4 % betyder ngonting visst. Men jag kan vara ute och cykla.
Citera
2020-10-30, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
"Efter" brukes i Sverige og i Danmark. Og blant folk som er oppvokst p beste vestkant. Sistnevnte sier heller ikke Majorstua, men Majorstuen.
Mente at det ikke dukket opp om man oversetter til norsk, med verkty.
Det var beste vestkant jeg tenkte p. Ser uansett at logikken min var i er synkehull.
Senast redigerad av Ittno 2020-10-30 kl. 07:40.
Citera
2020-10-30, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Hela brevet r en konstruktion, om det ska bevisa ngot mste antingen ngon bertta eller polisen hitta en dator med 100% logg

Man kan se om andra anvnt samma typ av konstruktion, i kretsen runt brottet.
Citera
2020-10-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
om man skriver ordet "etter" p google och verstter till svenska fr man ordet "efter"
Efter var da riktig skriftspk tidligere i Norge. Begge mine foreldre brukte dette hele sitt liv, f. 1900 og 1907. Mener jeg selv lrte det og.
Citera
2020-10-30, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Har vrt spekulasjoner her om det kan trekkes forbindelser til handelsregelen https://snl.no/handlingsregelen
Tyder i s fall p TH som forfatter og ikke en kriminell.
Citera
2020-10-30, 10:21
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men det var vl s att de skulle ge livsbevis under frutsttning att TH inte kontaktade polisen.
Jo, men fikk inte polisen kontakt med kidnapparna senare, och dom krvde mera pengar fr livsbevis?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-for-livsbevis
Citera
2020-10-30, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Jo, men fikk inte polisen kontakt med kidnapparna senare, och dom krvde mera pengar fr livsbevis?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-for-livsbevis

Det var TH som betalade, med polisen som vittne som jag frsttt.
Vid denna senare tidpunkt visste ju "kidnapparna" att polisen blivit
inblandad.
Kanske drfr de inte tog ut pengarna? Fr att visa att grnsen var verskriden.
De hade ju skrivit att om TH inte fljde instruktionerna till punkt och pricka,
skulle de aldrig f se AEH.
Pengarna kanske sitter kvar dr som ett slags bankkonto?

Konstigt annars att de inte tar ut pengarna.
Men kan ju vara svrt att placera dem utan att vcka uppmrksamhet.
Citera
2020-10-30, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Er det Brow som har sittet i Australia og agert motpart ?
Har funderat p det samma, vem vet?
Citera
2020-10-30, 11:57
Medlem
Jag menar svrsonen stack till Australien vren/frsommaren 2019 runt tiden fr ndring av hypotes till drap frn kidnapping, menar jag lste detta i trden i vras men reserverar mig fr fel ang.tidpunkten.
Citera
2020-10-30, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det er interessant at det spekuleres i andre hypoteser. Det er en teoretisk mulighet for det

Jeg har ikke sett filmen Gone Girl, og har ikke tenkt gjre det heller, etter ha hrt beskrivelsen av filmen. Lite og ingenting som stemmer med Hagen-saken.
Da stemmer ting bedre med filmen Fargo fra tidlig 90-tall.
"Jerry trengte penger, og forskte f til et ln fra sin kones skrike far. Det gikk ikke. Jerry var desperat, og hyrte inn 2 tungt kriminelle til kidnappe sin kone, for deretter g til konas far med lesepengekrav fra kidnapperne. Jerry ordnet med fraktebil, siden han jobbet i et bilfirma. Jerrys kone satt hjemme og strikket, og plutselig kom kidnapperne. Ble et veldig spetakkel. Hun forskte forskanse seg p badet, og hadde tatt med telefonen inn dit, men hun kom ikke s langt.
En film som er verdt se.
Men heller ikke denne filmen stemmer. Kona til Jerry ville ikke skille seg, slik som Anne ville.
Jerry var ikke psykopat, truende, voldelig og empatils slik som TH er.
Men lgnaktig var han, akkurat som TH.
TH har jo blitt tatt i lgn i avhr flere ganger.
Bl.a. ly han om skilsmisse, og sa at det ikke var noe de hadde snakket om.
Han ly om oppringningene om morgenen. Han sa at han ringte for at de hadde avtalt at de skulle snakke om Kvitfjell, men turen var allerede avlyst.
Citera
2020-10-30, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krompus
Jag menar svrsonen stack till Australien vren/frsommaren 2019 runt tiden fr ndring av hypotes till drap frn kidnapping, menar jag lste detta i trden i vras men reserverar mig fr fel ang.tidpunkten.

Det er det jeg ogs har ftt for meg, at han dro rundt tiden da de skiftet hypotese. Det var vel i juni 2019 at de skiftet hypotese.
Citera
2020-10-30, 13:57
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...r-paa-villspor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här