2020-10-31, 16:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Otroligt att han vann 2016. Trots hans buffel-stil och "grab em by the pussy" s fick han kvinnornas rst.

Och han kommer f kvinnorna igen. Nr det kommer till kritan s vljer kvinnorna trygghet, och Biden r sannerligen ingen beskyddare.
Serist fr du vill ha det p den nivn ls p ett varv till och terkom eller s lyssnar du p detta, 2016 blev ett missnjesval totalt sett d Clinton gick in visst alla favoriserade hon men problemet var hon var illa omtyckt i stora delar av landet!

Trump oskrivet kort totalt oskrivet ingen visste vem han var politiskt sett eller var han stod som en politiker, Valet blev en vgdelare rent ut sagt och en av de smutsigaste kampanjerna som fanns p mycket lnge Trump van pga 2st orsaker hatet mot Clinton och att han var ett oskrivet kort som dem gav 4r nu r facit!
2020-10-31, 16:04
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Nstan alla underskningar 2016 sa att han kommer att frlora och skatan Klinton vinna. Men det blev tvrtom av samma anledning.

Fast nu menade jag att om pollsen r s fel som du pstod, s borde han rimligen ha vunnit med strre marginaler 2016. Bumpar den hr p onsdag.

Ingen blir gladare n mig om jag har fel
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-10-31 kl. 16:07.
2020-10-31, 16:04
Medlem
crawlys avatar
En av mina amerikanska vnner kallade det fr en "dumpster fire" hromdagen. Det verkar vara enormt mycket lokala kandaler kring olika typer av rstfusk och kpta rster, och p det alla tech-jttar som gr all-in p att blocka all kritik mot Demokraterna. Rtt sjukt att se hur ppet man agerar faktiskt. nnu sjukare hur vra medier vljer att inte rapportera det.

Jag har svrt att se hur ngon av sidorna ska kunna acceptera ngra resultat faktiskt, men jag tror det r s det r tnkt ocks.
2020-10-31, 16:05
Medlem
Skillys avatar
Biden leder opinionsunderskningarna, fast egentligen leder Trump.
Biden har ftt flest rster hittills, fast egentligen har Trump ftt flest.

- vanlig trumpare
2020-10-31, 16:07
Medlem
Citat:
Otroligt att han vann 2016. Trots hans buffel-stil och "grab em by the pussy" s fick han kvinnornas rst.

Och han kommer f kvinnorna igen. Nr det kommer till kritan s vljer kvinnorna trygghet, och Biden r sannerligen ingen beskyddare.

Ha ha ha ha tror inte att kvinnor ser Donald J Trump som trygg. Det r nog inte ordet de skulle anvnda.

Trump har ju et iskallt hjrta. En sdan r ingen beskyddare. En sdan kan offra dig p tiondels sekund fr sitt njes skull.
2020-10-31, 16:08
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Serist fr du vill ha det p den nivn ls p ett varv till och terkom eller s lyssnar du p detta, 2016 blev ett missnjesval totalt sett d Clinton gick in visst alla favoriserade hon men problemet var hon var illa omtyckt i stora delar av landet!

Trump oskrivet kort totalt oskrivet ingen visste vem han var politiskt sett eller var han stod som en politiker, Valet blev en vgdelare rent ut sagt och en av de smutsigaste kampanjerna som fanns p mycket lnge Trump van pga 2st orsaker hatet mot Clinton och att han var ett oskrivet kort som dem gav 4r nu r facit!

Jag spekulerar kring hur kvinnor tnker. Prio 1 fr kvinnor r trygghet.

Frgan r d, vilken kandidat r trygghetskandidaten?

Jag r inte sker, men tror det r Trump. Eller s beskylls han fr alla riots, och d r det inte alls s.
2020-10-31, 16:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag spekulerar kring hur kvinnor tnker. Prio 1 fr kvinnor r trygghet.

Frgan r d, vilken kandidat r trygghetskandidaten?

Jag r inte sker, men tror det r Trump. Eller s beskylls han fr alla riots, och d r det inte alls s.
Folket ser Biden som det trygga alternativet den som kan bygga upp US efter detta haveri kring viruset och frnekelsen av det, Mnga har frlorat nra och kra och sedan gr Trump upp och pratar om allt annat och nervrderar lkarvetenskapen och annat!

Tror mnga komponenter tillsammans gr att folket vill inte ha Trump kvar som president frutom den trogna flocken av fljare han har i US, Valet handlar om Coronaviruset och inget annat det ser man d man hr reportrar prata med folket om vilket den viktigaste frgan var en tex sade hade det varit i Januari s hade han sagt ekonomin och sttt kvar vid Trump men nu kom viruset och han har inte klarar av det!

och d ser jag en hel jkla massa nyhetssndningar fr att se men man ser ven polariseringen i samhllet r stor i US det r vi mot dem lite om du frstr, Och forts som det gr nu s kommer Trump ha problem vinna valet oavsett Florida el ej .....
2020-10-31, 16:15
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ha ha ha ha tror inte att kvinnor ser Donald J Trump som trygg. Det r nog inte ordet de skulle anvnda.

Trump har ju et iskallt hjrta. En sdan r ingen beskyddare. En sdan kan offra dig p tiondels sekund fr sitt njes skull.

Inga krig, stenhrt std till polisen och ropar alltid "LAW AND ORDER".

Finns det ngot som tilltalar kvinnor dr tror du?
2020-10-31, 16:17
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Folket ser Biden som det trygga alternativet den som kan bygga upp US efter detta haveri kring viruset och frnekelsen av det, Mnga har frlorat nra och kra och sedan gr Trump upp och pratar om allt annat och nervrderar lkarvetenskapen och annat!

Tror mnga komponenter tillsammans gr att folket vill inte ha Trump kvar som president frutom den trogna flocken av fljare han har i US, Valet handlar om Coronaviruset och inget annat det ser man d man hr reportrar prata med folket om vilket den viktigaste frgan var en tex sade hade det varit i Januari s hade han sagt ekonomin och sttt kvar vid Trump men nu kom viruset och han har inte klarar av det!

och d ser jag en hel jkla massa nyhetssndningar fr att se men man ser ven polariseringen i samhllet r stor i US det r vi mot dem lite om du frstr, Och forts som det gr nu s kommer Trump ha problem vinna valet oavsett Florida el ej .....

Sjlv tror jag folket r frltande om corona.
2020-10-31, 16:21
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly

- vanlig trumpare

-Coronan har sabbat Trumps chanser i valet..
(samtidigt som alla politiker i europa sitter skert ??)

-Trump r en rasist, buffel och idiot...
(som fixade jobb, reallnekningar och rekordlg arbetslshet fr minoriteter)

-Han r en risk fr vrldsfreden..
(Den fredligaste sedan Jimmy Carter)

Vanliga ord ifrn den andra sidan, med selektivt minne..
2020-10-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly

- vanlig trumpare
Helt logiskt riktigt, om man frstr siffror och hur man stter allt i relevans till historisk data.
2020-10-31, 16:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Sjlv tror jag folket r frltande om corona.
Varje president har en kris under sitt mbete beroende p vad det r som bedms dem efter just det tex GW Bush fick 9-11 p sitt kn och han enade nation p ett stt man inte trodde, Trump frnekade viruset frn dag 1 och efter det s gick mnga saker fel och folk dr och dog av detta virus och mnga bedmer ledaren efter det som r nrmast och hur han handskats med det...

Mnga har sorg nnu av dem de frlorat tror hade det ftt g 1r d kanske men inte s kort inp r dem s frltande, MEN oavsett sida s kommer det bli intressant d 1:a VALU dyker upp fr d kommer fingervisningen var det gr i valet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in