Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Urskta men vilken jvla bull om att du skulle bli glad om Trump skulle, enligt dig mot all frmodan, vinna. Du har kampanjat mot Trump lnge nu i trden, tror du verkligen att ngon tror p dig nr du skriver att du egentligen vill att Trump ska vinna?
Nej jag vill att Trump ska vinna. Jag hller inte med om hans ekonomiska politik, men han har varit den fredligaste presidenten sedan Jimmy Carter, jag uppskattar hans frhllning gentemot mainstream media, och jag gillar hans realpolitiska sprk nr han diskuterar internationella relationer.
Och om man ser till alternativet s tror jag att Biden kan bli riktigt obehaglig, d han har censurerande Silicon Valley, Neocons som Powell mfl. bakom sig - i kombination vad han faktiskt har gjort under sina 47 r i politiken.
Men, jag kan hlla i sr vad jag nskar, och vad jag tror - jag tycker det r kul att spekulera och analysera i hur valet ser ut att g.
Men sammanfattningsvis -
JA jag vill att TRUMP ska vinna. Om man bortser frn det ovan frfattade, s vore en Trumpvinst god nog bara fr att se SVT och CNNs trar.