Citat:
Ursprungligen postat av
RosaRosaRosaRosa
Inte alls. Min bedmning baseras p opinionsunderskningar och den starka trend som bara kat i styrka och som r en entydig kraftig vind mot Trump.
Mnga tycks tro att det frra valets underskattning av stdet till Trump kommer att upprepas, men det r snarare tvrtom. Precis som med Sd i Sverige s r skmseffekten mindre efter en tid av normalisering samtidigt som opinionsinstituten frbttrat sina metoder och analyser. Det r troligare s att stdet fr Trump r s lgt att det kommer att behvas en ordentlig eftervalsanalys fr att fnga in vad som egentligen skedde.
Fortfarande ingen fakta utan en "uppfattning" du kommer med, som baseras p vad du ser genom MSM tyvrr.
Majoriteten av MSM r gda av samma personer som ger Demokraterna och s klart Biden, drav din uppfattning att Trump skulle vara impopulr hos folket.
Tvrtom r det extremt mnga som bytt sida till Trump, majoriteten av Latinos r p Trumps sida nu, vilket de inte var innan 2016. Bara det br sga dig nt.
Sen r det vldigt mnga svarta som nu stttar Trump istllet fr Biden, och de som inte stttar Trump stttar heller inte Biden.
Ngra viktiga svarta celebs som "bytt sida" r Ice Cube, Lil Wayne, 50 Cent och mnga fler. Jag ser dessutom p deras egna Instagram sidor att majoriteten skriver "Trump 2020" vita som svarta.
Jag tittar konstant p amerikansa nyheter, CNN tex, som r Trumphatare. Dr har de skiftat frn att nstan jubla ver Bidens siffror till rent av Panik och frvirring och istllet brjat propagera hrt mot Trump fr att p s stt frska avstyra riktningen som just nu Trump fr. De babblar mestadels om "covid failure", lastbilen som blev uppskrmd p motorvgen och Dr Falucci, trots att nyheterna heter "Countdown to election", bara det br sga dig nt om verkligheten.
Du anar inte hur mnga mnniskor egentligen gillar Trump, men det kommer du inte se p MSM eftersom det hade s klart gtt emot deras strategi att avstta Trump.
G bara in p en random rappares Instagram s ser du kommentarerna dr tex.