2020-11-02, 18:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Fast det hr r ngot han borde ha brjat med fr en mnad sen. Ytterligare ett bevis p att han inte frstr varfr han vann 2016.

Han gjorde ju det.
2020-11-02, 18:38
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Polls som inte r rena bestllningsjobb.

Trump som har 125.000 p sina kampanjmten vs Biden som har 250.

Responsen som visar sig p ntet.

De tidiga tecken att svarta amerikaner skiter i att rsta.

Suburban women som kommer tillbaka.

Late undecided som 75% gr till Trump.

80% vet nu om att Biden hade korrupta affrer ihop med Kina.

Trump r sittande president.

Nu gillar jag varken Biden eller Trump men vad har folkmngden p deras kampanjmten att gra? Dr r ju Biden`s supportrar smarta att stanna hemma pga corona som hrjar. Och Trump supportrar r ju mindre begvade som samlas i stora flock och sprider skiten vidare.
2020-11-02, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Varfr skulle man ljuga om det. Ltt att kontrollera.

Och nej, om 177k r ONLINE av 749K prenumeranter s r det GALET BRA.

Har du brjat rkna dem? 177k bots av 749k r kasst.
2020-11-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Varfr skulle jag hitta dina argument? Du anmrkte vldigt otrevligt mot:
Med fakta frn 2012. Bttre d vara tyst n att visa sina brister.

Fakta frn 2012 vger tyngre n ingen fakta alls. Men eftersom du r debil frstr du inte
det
2020-11-02, 18:47
Medlem
IsraelWatchs avatar
Haha verkar tillochmed som om republikanska Rasmussen inte kan hlla ned Bidens siffror lngre.

Biden 49-Trump 46 enligt allas trumpidioters favoritpoll.

https://www.rasmussenreports.com/pub...en_49_trump_45
2020-11-02, 18:49
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Nu skriver Aftonbladet en artikel om en kvinna som kpt sitt frsta gevr fr att skydda sig mot hgerextrema efter valet.

Inget om de vldsamma vnsterextremisterna, hmm...

ckliga vnsterblaska

Vilken artikel d? Fr den jag lste p AB fr en minut sen var om en kristen republikansk kvinna som skaffat sig vapen fr att skydda sig mot vnstern.
2020-11-02, 18:51
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Inte alls. Min bedmning baseras p opinionsunderskningar och den starka trend som bara kat i styrka och som r en entydig kraftig vind mot Trump.

Mnga tycks tro att det frra valets underskattning av stdet till Trump kommer att upprepas, men det r snarare tvrtom. Precis som med Sd i Sverige s r skmseffekten mindre efter en tid av normalisering samtidigt som opinionsinstituten frbttrat sina metoder och analyser. Det r troligare s att stdet fr Trump r s lgt att det kommer att behvas en ordentlig eftervalsanalys fr att fnga in vad som egentligen skedde.

Fortfarande ingen fakta utan en "uppfattning" du kommer med, som baseras p vad du ser genom MSM tyvrr.
Majoriteten av MSM r gda av samma personer som ger Demokraterna och s klart Biden, drav din uppfattning att Trump skulle vara impopulr hos folket.

Tvrtom r det extremt mnga som bytt sida till Trump, majoriteten av Latinos r p Trumps sida nu, vilket de inte var innan 2016. Bara det br sga dig nt.

Sen r det vldigt mnga svarta som nu stttar Trump istllet fr Biden, och de som inte stttar Trump stttar heller inte Biden.

Ngra viktiga svarta celebs som "bytt sida" r Ice Cube, Lil Wayne, 50 Cent och mnga fler. Jag ser dessutom p deras egna Instagram sidor att majoriteten skriver "Trump 2020" vita som svarta.

Jag tittar konstant p amerikansa nyheter, CNN tex, som r Trumphatare. Dr har de skiftat frn att nstan jubla ver Bidens siffror till rent av Panik och frvirring och istllet brjat propagera hrt mot Trump fr att p s stt frska avstyra riktningen som just nu Trump fr. De babblar mestadels om "covid failure", lastbilen som blev uppskrmd p motorvgen och Dr Falucci, trots att nyheterna heter "Countdown to election", bara det br sga dig nt om verkligheten.

Du anar inte hur mnga mnniskor egentligen gillar Trump, men det kommer du inte se p MSM eftersom det hade s klart gtt emot deras strategi att avstta Trump.

G bara in p en random rappares Instagram s ser du kommentarerna dr tex.
2020-11-02, 18:52
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Haha den hr posten ska jag spara och reposta efter resultatet. Ngot inne i mig sger att den inte kommer ldras speciellt bra.

Det ser jag fram emot.
2020-11-02, 18:53
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha verkar tillochmed som om republikanska Rasmussen inte kan hlla ned Bidens siffror lngre.

Biden 49-Trump 46 enligt allas trumpidioters favoritpoll.

https://www.rasmussenreports.com/pub...en_49_trump_45

Ordentligt game over fr Trump. Tror min gissning nedanfr hr kommer st sig riktigt bra
2020-11-02, 18:54
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Fr Trumps eget bsta r det bra om han frlorar. Om han sitter i 4 r till kommer han vara hatad av mnga s lnge han lever och ven efter sin dd. Nu har han bara suttit en mandatperiod och r inte alls s hatad som han kommer vara om han sitter tv mandatperioder. Jmfrbart med Richard Nixon till exempel.

Och ja Trump kommer frlora, han har ingen chans att vinna. Ska erknna att det kommer bli sknt med en normal president.
Ja Joe Biden r ju verkligen normal.

Om Bye bye Biden faktiskt blir vald s kommer han ju att stiga ner ganska omedelbart, pga hlsa, och gra Kamelen till USAs president, trots att ingen gillar henne. Vem blir vice?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Vldigt lg energi p Trump idag p rallyt. Kollar just nu direkt frn Fayetteville, NC.

Han verkar helt utmattad. Tror han har krt p fr hrt med alla dessa rallys.
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Fr Trumps eget bsta r det bra om han frlorar. Om han sitter i 4 r till kommer han vara hatad av mnga s lnge han lever och ven efter sin dd. Nu har han bara suttit en mandatperiod och r inte alls s hatad som han kommer vara om han sitter tv mandatperioder. Jmfrbart med Richard Nixon till exempel.

Och ja Trump kommer frlora, han har ingen chans att vinna. Ska erknna att det kommer bli sknt med en normal president.

Han r inte hatad han r lskad av mnga. Det r bara media deras lekajer som frsker blsa upp hatet, p gatan r det tvrtom.

Trump kommer vinna och d kommer frihet terigen ns bde i USA och vrlden.
Folk r trtt p krig och elnde, Trump r emot krig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in