Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Hller med.
Men tittar man p rosarosas posthistorik kan man ganska snabbt bedmma att hon tillhr den vrsta och extremaste arten av vnstern. Extrefeminist, vnsterblivrn (FI), globalist, zionist och icke-vit.
OnT, undrar vad som kan rdda Biden hr i detta valet, som innan sagt s hnger mycket p just Pennsylvania. Florida och Texas kan han nog glmma, frlorar han Pennsylvania och ND vinner kan vi definitivt konstatera att det handlar om extrem valfusk.
Hehe jo jag vet, jag vill minnas att jag haft ngra bataljer med hen frut och antingen s r det ett troll eller en hoppls vnsterbliven
Som jag ser det s kommer jag anta att valfusk skett om Biden vinner med stor marginal, fr det ska inte kunna hnda med en sdan groteskt katastrofal kanditat. Alternativt att media har lyckats med att fra folk bakom ljuset helt enkelt. Oavsett ser jag en Biden vinst som ett stort nederlag, men det
kan ocks vara ngonting bra eftersom det kommer blottlgga stridslinjerna tydligare n ngonsin frut och det kommer inte rda ngot tvivel om vad eller vilka det r som stller till med elnde hr i vrlden.
Det skulle vara mycket intressant att flja i realtid hur extremvnstern i USA pljer igenom allt dom kan ifall Biden vinner. Fr han kommer lgga sig platt. Han har Kamala Harris som VP fr guds skull, och han r dement, OCH korrupt