2020-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Mm, men ven min 5-ring frstr ju att Trump fr skylla sig sjlv nr han brkat med media frn dag 1 sedan den hr cirkusen drog igng fr ver 4 r sedan.

Jag r vertygad att Trump r rdd fr journalister och media. Att han attackerar dem beror i mycket p att han vet att han inte kan sitta ner i en intervju och ge riktiga svar p ngra frgor. Han r s ointresserad som mnniska att han inte ids lra sig ngot. Han vet ju att man kan kpa allt. Och det kanske han tog ett steg fr lngt.
2020-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Bet365 ligger stadigt p 2.75 fr Trump och 1.50 fr Biden.

Mm...Men bet365 hade 2.62 imorse. Igr var det stabilt p 2.70.
2020-11-02, 20:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Tnk om Trump vinner, igenom valfusk, enligt kryphl i lagen?
USA blir ett land med valstategi som liknar Vit Ryssland och Svart Ryssland?

Hoppas Trump vinner. Jag vill se action! Fast jag vet att han vinner inte
2020-11-02, 20:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Inte nr han vinner.

Vad r vntevrdet p Trumpseger tror idioten?
2020-11-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Korrupta r dem inte ven nr Rasmussen har Biden fre Trump s r det dags frst game over!

Ja eller s kan man titta p early voting, republikanerna leder i mnga battleground states, eller s r det jmnt.

Min analys r att rep kommer krossa dems i rster p valdagen
2020-11-02, 20:04
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jo men nu rkar det ju vara s att demokraterna tror p vetenskapen gllande klimatfrndringar och vill strama t nya uppstarter av fracking.

Trump sger sig inte tro p vetenskap (jag r vertygad om att han gr det men han frsker frlsa sina efterblivna supportrar) och vill slppa det lst.

Min pong var nd att man kanske ska lugna sig lite med att just den frgan avgr valet i PA

Fracking har varit enormt lyckat fr USA och spelat en stor roll i att dom blivit energioberoende och skapat vldigt mycket jobb. Det skapar faktiskt lgre CO2 utslpp. Den s.k vetenskap du refererar till r en sekt som tror p apokalypsen och har vldigt lite att gra med riktig vetenskap.

Demokraterna tror p vetenskapen hahahah
Menar du demokraterna som tror att det finns 72 kn, att vita systematiskt frtrycket svarta, att vi bara har 12 r p oss att fixa klimatet, och att lockdowns kommer stoppa covid?

Det r intressant att se hur vertygade ni r om att ni str p vetenskapens sida nr det r s monstrust tvrt om.
2020-11-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ni som stttar Biden!
Varfr kan inte varje delstat vara befriad frn federala lagar?
r det dligt tycker ni?

Sjlv tycker jag Kalifornien borde utropa sig som sjlvstndigt frn usa.

Om delstaterna ska verge federala lagar - vem ska bestms dom nya d? Tar di bort dom s behver man vl gra om hela konstitutionen och konferationen faller?
2020-11-02, 20:06
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Sjlv tycker jag Kalifornien borde utropa sig som sjlvstndigt frn usa.

Om delstaterna ska verge federala lagar - vem ska bestms dom nya d? Tar di bort dom s behver man vl gra om hela konstitutionen och konferationen faller?

CA borde definitivt vara eget land. Dom skulle skert klara av det.
2020-11-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Fracking har varit enormt lyckat fr USA och spelat en stor roll i att dom blivit energioberoende och skapat vldigt mycket jobb. Det skapar faktiskt lgre CO2 utslpp. Den s.k vetenskap du refererar till r en sekt som tror p apokalypsen och har vldigt lite att gra med riktig vetenskap.

Menar du demokraterna som tror att det finns 72 kn, att vita systematiskt frtrycket svarta, att vi bara har 12 r p oss att fixa klimatet, och att lockdowns kommer stoppa covid?

Det r intressant att se hur vertygade ni r om att ni str p vetenskapens sida nr det r s monstrust tvrt om.

Hen tror p vetenskap upplevd vetenskap... kolla det som hnde p Yale fr ngra r sen. Mnga vnster r exakt sna. Behver safe places
2020-11-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
CA borde definitivt vara eget land. Dom skulle skert klara av det.

Tror jag med. Kan se hur man kan dela upp allt p 3-5 stora nya konfederationer men bra handelsavtal. I lngs loppet hoppas jag p det s vldsamheterna inte blir vrre
2020-11-02, 20:08
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Mm...Men bet365 hade 2.62 imorse. Igr var det stabilt p 2.70.
just nu r det 2.75
2020-11-02, 20:10
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666

1980-talet: regnskogarna frsvinner.
1990-talet: ozonlagret frsvinner.
2000-talet: isarna smlter.
2010-talet: jorden brinner upp av verhettning.

Och sen blir folk frvnade att Trump blev vald.

Wake up and smell the coffee.

Globalistsekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in