2020-11-02, 21:39
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Men kommer vi tminstone f en fingervisning?
Jod.

Men som Skelly skrev "tminstone till i morgon runt 03-04.00 d vi br ha de frsta indikationerna p att Trump kommer att bli eskorterad frn Vita Huset."
... Det syftar p att DJT ska "eskorteras i morgon". Naturligtvis kommer han inte "eskorteras". Om han frlorar kommer han stiga ner precis som vad som r brukligt, p ett bestmt datum.
2020-11-02, 21:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Jamen jvlar! Du knner en riktig amerikan! Vi fr vl bara bja oss fr det argumentet.
Den jag citerade gjorde likadant. Drav att jag gjorde det.
2020-11-02, 21:41
Medlem
Herzs avatar
Folk verkar inte fatta vilken fascistisk mardrm USA str infr om Biden vinner. Om Trump (landets president) r attackerad frn alla hll (massmedia, Kina, EU, Kanada, Demokraterna, Big tech jttarna) och hotar honom fr lnga fngelsestraff fr brott han inte begtt, vad fan tror ni kommer hnda med er andra idioter som r samhllets totala nollor?

Ni kommer inte vga sga ett tjut emot etablissemanget utan att frlora jobbet, sociala kontakter eller stllas infr rtta fr nya phittade lagar om vad som r tilltet att gra eller sga. Nu under 2020 r det knappt tilltet att vistas ute utan mask och kunna vdra sina egna lungor ordentligt. Nu ska staten helt pltsligt kunna lsa in er som rttor i era lgenheter och bestmma nr ni kan g ut eller inte.

APOR r ni som kper all denna skit. Kp er en fet dildo om istllet om ni tycker om att bli rvknullade av etablissemanget. Monkey see Monkey do primitiva jvla snor.
2020-11-02, 21:42
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
D kan jag rekommendera SVT, det kommer att bli episkt om Trump vinner. Tnk dig att se Carina Bergfeldt bli dystrare och dystrare nr Biden frlorar stat efter stat. Sedan nr vinsten till Trump r ett faktum s ser hon ut som ett crackluder som precis har ftt storstryk av sin hallick.

SVT Valvaka brjar i morgon klockan 21:45.

https://www.svtplay.se/video/2879412...ka-6?info=visa

Det r ju S SVRT fr Trumpen att n 270, men hoppas du fr rtt.
2020-11-02, 21:42
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Tittar p Expressen-TV som har en intressant specialsndning om valet imorgon.

Annars kan jag rekommendera Sveriges Radios intressanta podd-serie, ni kan hitta den i SR-appen och ni sker p "USA-podden".

Det r ju alltid bra att frska hitta olika vinklar p nyhetsskeden. Som en del av er kanske vet s var jag fast en destruktiv Internet-bubbla fr ett antal r sedan, och sttet jag tror mig ur den var att inhmta olika perspektiv. D hade jag ocks en del problem/stress som nu r borta och livet leker numera.

Hade detta varit 2010 s tror jag att jag hade skrivit ungefr som en del "halvnazzar" hr i trden...
2020-11-02, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nu hller vnsterextrema falanger inom BLM/Antifa p med att blockera vallokaler s vanligt folk inte kan g och rsta.

Sjukt hur radikala demokraternas falang har blivit.

https://twitter.com/soul_katz/status...299981313?s=19

Bra att de r s transparenta, de gr det ltt fr Trump att pvisa att valfusk frekommit. Vinner inte Trump, med sitt massiva folkliga std, s fr det helt enkelt bli upp till HD att avgra vem som ska bli president.
2020-11-02, 21:45
Medlem
Jag har tittat lite p Ohio och faktiskt hade China-Joe ledningen dr i alla OU som kom fram till den 15 oktober. Ibland en kraftig ledning. Nu leder Trump i sammanvgningarna dr och kommer mycket troligt att vinna den staten. Vi har:

Research Co. Trump 47%--China-Joe 47%
Atlas Intel Trump 50%--Sleepy Joe 47%
Rasmussen Trump 49%--Creepy Joe 45%

Joe Biden har sm mjligheter att vinna Ohio. Den stat som nu r svrast att f grepp om r faktiskt Pennsylvania. Det finns ju gott om tid kvar och det br klarna i morgon kvll svensk tid, man fr g p dom sista tendenserna dr och s TRUMPA p lite extra fr att komma rtt i tillvaron.
2020-11-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jod.

Men som Skelly skrev "tminstone till i morgon runt 03-04.00 d vi br ha de frsta indikationerna p att Trump kommer att bli eskorterad frn Vita Huset."
... Det syftar p att DJT ska "eskorteras i morgon". Naturligtvis kommer han inte "eskorteras". Om han frlorar kommer han stiga ner precis som vad som r brukligt, p ett bestmt datum.

Det verkar som att fingervisningen inte r srskilt bra eftersom den kommer vara avhngig typen av rster som rknats och dr har respektive parti olika vertag traditionellt sett. Postrsterna kommer favorisera demokraten Biden
2020-11-02, 21:47
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det bor 12 miljoner mnniskor i Pennsylvania. Ungefr 100 000 jobbar inom fracking-industrin. Ungefr 80 000 jobba inom grn energisektor. Det r ett nsketnkande att fracking r frgan som avgr PA

Va intressant att du tycks veta ngot kring detta.

Pennsylvania
1.) Hur mnga jobbar inom olja ?
2.) Hur mnga jobbar inom gruvindustrin (Biden vill lgga ned kol, remember)
3.) Hur mnga jobbar inom fretag som helt eller delvis jobbar med tjnster och service* i Pennsylvania som drabbas om 1+2 tvingas lgga ned ?

Energi r frgan som avgr Pennsylvania och det som gr att Trump nu vinner dr.

*Ta Volvo Cars som exempel, man har 24.000 anstllda i Sverige. nd tror mnga att hela Gteborgsregionen som helhet f mycket tufft utan Volvo som draglok. Den industri du pratar om i Pennsylvania r i paritet mngdubbelt strre. Frsk nu ta till dig detta, lr dig ngot och se att allt har ett sammanhang.
Senast redigerad av Nixter 2020-11-02 kl. 21:49.
2020-11-02, 21:48
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Den jag citerade gjorde likadant. Drav att jag gjorde det.

S om en anonym mnniska p ett forum beter sig som en idiot anser du det fullt befogat att bete dig lika idiotiskt, och dessutom komma med lika inbilska sanningsansprk, med andra ord? Ja, inte fr att jag r frvnad, precis.
Senast redigerad av Saltkatt 2020-11-02 kl. 22:28.
2020-11-02, 21:48
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har tittat lite p Ohio och faktiskt hade China-Joe ledningen dr i alla OU som kom fram till den 15 oktober. Ibland en kraftig ledning. Nu leder Trump i sammanvgningarna dr och kommer mycket troligt att vinna den staten. Vi har:

Research Co. Trump 47%--China-Joe 47%
Atlas Intel Trump 50%--Sleepy Joe 47%
Rasmussen Trump 49%--Creepy Joe 45%

Joe Biden har sm mjligheter att vinna Ohio. Den stat som nu r svrast att f grepp om r faktiskt Pennsylvania. Det finns ju gott om tid kvar och det br klarna i morgon kvll svensk tid, man fr g p dom sista tendenserna dr och s TRUMPA p lite extra fr att komma rtt i tillvaron.

Det kan tydligen ta vldigt lng tid innan vi fr ett resultat fr Pennsylvania under morgondagen, d dem har ftt in vldigt mnga frtidsrster men samtidigt fr dem inte brja med att rkna rsterna frren p valdagen, om det r vldigt nra s kan det allts ta antagligen tminstone en dag eller flera innan vi fr ett slutgiltigt resultat fr Pennsylvania d dem inte alls var frberreda fr att ta emot s hr mnga frtidsrster som dem har tagit emot.
2020-11-02, 21:49
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har tittat lite p Ohio och faktiskt hade China-Joe ledningen dr i alla OU som kom fram till den 15 oktober. Ibland en kraftig ledning. Nu leder Trump i sammanvgningarna dr och kommer mycket troligt att vinna den staten.

Jag ser inte alls det nr jag tittar p FiveThreeEight, grafen ver Ohio.

Det har pendlat fram och tillbaka och legat inom 1.5% hela tiden. Just nu leder Trump i Ohio med 0.6% men hade 1.5% ledning fr ngon vecka sedan.

Men jag tror Trump tar Ohio, allt annat vore sensationellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in