2020-11-02, 11:54
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Den som skedmatar China Joe med ppelmos har kanske lagt lite uppttjack i den s gubben orkar st p benen nr han lutar sig mot ngot.

(off topic s ska man inte mixa krossad medicin med ppelmos, d det reagerar med mnga vanliga medicinalmnen)

Tror inte att varken Trump eller Biden gr p ngot prestationshjande faktiskt.
Tror att fr Trump s r de stora publikerna ett tillrckligt stort stimulus fr att ka prestationen.
Rykten har gtt om att Biden str p memantin (demensmedicin), har dock jobbat med patienter som str p den under flera r och han uppvisar inga av de vanliga sidoeffekterna i sina tal.
2020-11-02, 11:54
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det hr vidriga bilkaravan-angreppet gentemot Demokraternas kampanjbuss kanske frtjnar en egen trd? Jvla retards Pro-Trumpers som ligger och prejar en buss p en motorvg. Man ser juvilka de r med sina Trump-flaggor.

Bra att det utreds skyndsamt av FBI, ssom det allvarliga brott mot den demokratiska processen som det r.

r du efterbliven eller? Det var ju Bidens folk som kraschade in i Trump-supportrarna.
2020-11-02, 11:55
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Drygt 12h kvar till valdag!

Vad tror ni respektive kandidat kkar/dricker nu sista dygnet? Sjlv tror jag att bda farbrderna poppar sjukt mycket uppttjack just nu fr att orka med. Detta kommer dock orsaka rnnskita och toksvettningar men det r ju bttre n att ligga och slafa.

Lt bsta gamlingen vinna!

Vad menar du med uppttjack? Finns inget "nedttjack" vad jag vet.

Biden gr definitivt p droger (kokain/crystal meth). Tror dock inte Trump gr det.
2020-11-02, 11:56
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Nja. Det r nog lite mer folk och bilar p bilbingo.
Och liv. Och gldje. Och entusiasm.
2020-11-02, 11:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Den som skedmatar China Joe med ppelmos har kanske lagt lite uppttjack i den s gubben orkar st p benen nr han lutar sig mot ngot.

Chansen r verhngande att han blivit smygmatad med tjack de senaste tre mnaderna...
2020-11-02, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Wisconsin Update

Trump ser mycket stark ut. Fr den som vet r Wisconsin en indikator fr vriga stater kring Rustbelt.

IPEV + VBM:

1.525.415 Inkomna Rster
44% Republikaner
36% Demokrater
20% Unaffiliated

lder: 18-29 3% / 30-39 7% / 40-49 10% / 50-64 26% / 65+ 36%
Etnicitet: Asiater 1.6% / Vita 77% / Latinos 3% / Svarta 3%
Utbildning: High School 21% / Bachelors Degree 23% / Graduate Degree 12%
Frsta gngsrstare alt nyregistrerade: 7.6%

Vad r det dr fr statistik? Finns den i Sverige ocks? "MENA 25%, Subsahara, 4%, Jugoslavien 42%"?
2020-11-02, 12:00
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Vad r det dr fr statistik? Finns den i Sverige ocks? "MENA 25%, Subsahara, 4%, Jugoslavien 42%"?

Nej, i Sverige r det olagligt att fra register ver ras/etnicitet.
2020-11-02, 12:02
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Kom tillbaka med ngra data s skall jag svara...Dina hypoteser att unaffiliatied skall rsta helt annorlunda n vrig befolkning i Florida hller jag som sagt inte med om.

Florida r Trumps just nu om inget vsentligt hnder Mndagen.
Ska jag ge dig data? Lustigt, hr satt jag och trodde det var du som skulle frklara hur man kan lsa tankarna p vljarna...en hyfsat hftig frklaringsbrda ligger p dina axlar med andra ord, inte mina, och s har det varit nda sen jag klev in i trden.

Nu vill du dessutom inte ens knnas vid en stor del av vljarkren...men kan rkna ut den nd!

(FB) Presidentvalet 2020
2020-11-02, 12:08
Medlem
Frflyttningar i opinionen br kunna ske idag och ven under valdagen, ni fr ocks rkna med tidsfrskjutningen att Trump har mnga timmar p sig, kanske 30 timmar att ytterligare jaga i stater dr det r jmnt samt frstrka ledningen dr han redan gtt frbi.

Jag har siffror frn Trafalgar Group, dom r inte helt aktuella, mest slpar mtningarna efter i Pennsylvania.

Florida Trump 49,6% mot China-Joe 46,9
Arizona Trump 48,9% mot China 46,4%
North Carolina Trump 48,6% mot Creepy Joes 46,5%
Michigan Trump 48,3% mot Sleepys 45,8%
Ohio Trump 49,2% mot China-Joe 44,4%
Pennsylvania Trump 48,4% mot China-Joes 47,6%

Ngon hr p forumet ler kanske verlgset nr man talar om Trafalgar Group men r Ipsos p vnsterkanten s vrst mycket bttre? Ovannmda siffror fr ni tnka p r inte helt aktuella, betnk att fr varje timme vinner Trump mark.

Det blir ett jmnt val. Smnige Joe vinner frtidsrsterna men Trump vinner i vallokalerna, det r mitt tips. Utgngen kan inte avgras den 4:e utan vi fr vnta till den 6:e, om inte hel kaos uppstr vid rstrkningen.
2020-11-02, 12:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Frflyttningar i opinionen br kunna ske idag och ven under valdagen, ni fr ocks rkna med tidsfrskjutningen att Trump har mnga timmar p sig, kanske 30 timmar att ytterligare jaga i stater dr det r jmnt samt frstrka ledningen dr han redan gtt frbi.

Jag har siffror frn Trafalgar Group, dom r inte helt aktuella, mest slpar mtningarna efter i Pennsylvania.

Florida Trump 49,6% mot China-Joe 46,9
Arizona Trump 48,9% mot China 46,4%
North Carolina Trump 48,6% mot Creepy Joes 46,5%
Michigan Trump 48,3% mot Sleepys 45,8%
Ohio Trump 49,2% mot China-Joe 44,4%
Pennsylvania Trump 48,4% mot China-Joes 47,6%

Ngon hr p forumet ler kanske verlgset nr man talar om Trafalgar Group men r Ipsos p vnsterkanten s vrst mycket bttre? Ovannmda siffror fr ni tnka p r inte helt aktuella, betnk att fr varje timme vinner Trump mark.

Det blir ett jmnt val. Smnige Joe vinner frtidsrsterna men Trump vinner i vallokalerna, det r mitt tips. Utgngen kan inte avgras den 4:e utan vi fr vnta till den 6:e, om inte hel kaos uppstr vid rstrkningen.

Vore intressant om du kunde bevisa varfr Fallafel Group har rtt? Vad r det dom gr s unikt?
2020-11-02, 12:11
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Trump har alltid varit s. Han har hg energi. Han r en sann extrovert och fr ytterligare energi av stora folkmassor. Det r just drfr han orkar hlla p som han gr.

Tjack r frvrigt amfetamin. Ett uppiggande preparat. Men det fungerar inte som detta i lngden. Och med tanke p hur lnge Trump har betett sig p detta vis (sover 5 timmer per natt, hg energi nd) s skulle jag sga att det r vldigt liten chans att han faktiskt tar ngot.

Biden dremot misstnker jag starkt. Man kan se i debatterna att han brjar bra och piggt, men brjar dala efter ca 45-60 minuter. Har man tagit t.ex. kokain s r det ofta d man behver pfyllning.
Trump r absolutist och tar starkt avstnd frn bde alkohol och droger.

Biden knns s pass ojmn att prestationshjande inte r uteslutet. Han vgrade dessutom lmna drogtest.
2020-11-02, 12:12
Medlem
Vnsterns hyckleri har inga grnser. En Trumpsupporter kr in i Biden/Harris-bussen, och vnstern tycker att det r en skandal.

Fr det frsta var den vita bilen ingen Trumpsupporter, men ven om det hade varit det s r det ingenting i jmfrelse med vad vnstern sysslar med. Visserligen r det inte rtt att gra ngot bara fr att den andra sidan har gjort fel. Men kom igen, lite perspektiv tack.

Vnstern bryter mot demokratiska principer konstant. Bara titta i Sverige nr SD hller tal. En massa vnsterblivna personer str och verrstar talen. Ni r inte i ngon som helst position att dma ngon fr att bete sig illa. Antifa springer omkring och hotar totalt oskyldiga mnniskor fr att de har en MAGA-keps eller ett tors hammare-halsband.

Hade jag varit en seris vnstersupporter, hade jag lagt all min tid och energi p att styra upp bland mina egna. Ni har ett serist image-problem. Folk i vrigt fraktar er. Ni har betett er s illa under s lng tid ver hela vstvrlden. Antifa rankas idag som en teorristorganisation, med all rtt. Hr i Sverige beter ni r som Stasi, och tror att ni har rtt att rikta hot och vld mot mnniskor som inte hller med om alla era motsgelser.

Texas har talat, och meddelandet r enkelt. "Vi r trtta p globalistiska karrirpolitiker som vill slja ut vrt land fr att fylla sina egna fickor. Hll er till Kalifornien eller New York, fr i Texas r ni inte vlkomna!!!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in