2020-11-02, 12:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump har ADD skert. Allts hyperaktiv.

Tror nd man som 74-ring behver lite doping fr att palla ka runt i flera mnader och dansa p scener. Min farsa r ver 70 bast och pallar knappt att g till brevldan..
2020-11-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vore intressant om du kunde bevisa varfr Fallafel Group har rtt? Vad r det dom gr s unikt?

Jag har lst vad dom sjlva skriver p facebook och det verkar serist. Dom frsker rkna in shy voters och gra berkningar p folk som inte svarar. Dom har frfinat sina metoder. Tyvrr hinner jag inte analysera detta mer just nu men jag terkommer i natt till frgan.
Dom bestrider sjlva att dom skulle vara fel ute i sina mtningar.
2020-11-02, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Iowa r en nyckelstat

Ja tydligen r det s men jag behver internutbilda mig sjlv fr att f bttre verblick ver vad som verkligen hnder och vilka stater man skall titta p.

Det trkiga med detta valet r troligen att vi inte har resultatet ens den 4:e november.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tror nd man som 74-ring behver lite doping fr att palla ka runt i flera mnader och dansa p scener. Min farsa r ver 70 bast och pallar knappt att g till brevldan..

Gr ett besk p ditt nrmaste demensboende s finns det skert ngon som pallar att hlla lda frn arla morgon till midnatt.

Det mrks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner s kommer han vara i ett liknande skick d hans andra period tar slut vid 78-rs lder.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Trump har alltid varit s. Han har hg energi. Han r en sann extrovert och fr ytterligare energi av stora folkmassor. Det r just drfr han orkar hlla p som han gr.

Tjack r frvrigt amfetamin. Ett uppiggande preparat. Men det fungerar inte som detta i lngden. Och med tanke p hur lnge Trump har betett sig p detta vis (sover 5 timmer per natt, hg energi nd) s skulle jag sga att det r vldigt liten chans att han faktiskt tar ngot.

Biden dremot misstnker jag starkt. Man kan se i debatterna att han brjar bra och piggt, men brjar dala efter ca 45-60 minuter. Har man tagit t.ex. kokain s r det ofta d man behver pfyllning.

Du kanske har rtt om Trump. r isf jvligt impad att man kan ha s mycket energi som 74-ring utan knark. Jag knner gott om 30-ringar som knappt orkar g och kpa mjlk.

Om Biden tar ladd innan debatter borde han isf fylla p lite efter en timme. Det r ju bara att hlla i vattenglaset s mrker ingen nt..
2020-11-02, 12:19
Medlem
Mtningarna som ger Donald Trump segern

Citat:
Joe Biden har ett strre frsprng i opinionsmtningarna n vad Hillary Clinton hade p spurten.

Men s finns dr opinionsinstitutet Trafalgar Group.

De sista mtningarna dr ger Donald Trump segern.

Precis som 2016.

https://www.expressen.se/kronikorer/...-trump-segern/
2020-11-02, 12:20
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Gr ett besk p ditt nrmaste demensboende s finns det skert ngon som pallar att hlla lda frn arla morgon till midnatt.

Det mrks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner s kommer han vara i ett liknande skick d hans andra period tar slut vid 78-rs lder.

Om Biden vinner lr han d samtidigt som han segertalar. Och vips r en svart brud president. Det vore en jvla vndning.
2020-11-02, 12:26
Medlem
Cenk Uygur p The Young Turks som stod fr den legendariska resan genom frnekelsens alla faser vid valvakan 2016 gissar p att elektorsrsterna blir 335 -203 till Biden.

Om det ngot jag nskar av morgondagen s r det en nnu ordentligare hrdsmlta - tyvrr tror jag att han ligger nrmare n vad mnga gr i denna trd.
2020-11-02, 12:27
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Biden har sannerligen mnga vgar till vinst!

P min karta har jag Biden-seger med 306-232, och d gr nd Texas, Florida, Georgia, Iowa till Trump

Trump har ett lge dr han inte har rd att tappa en enda av sina mste-stater.
2020-11-02, 12:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Golfare ker ju bara runt i en sn dr tntig bil och spenderar halva dagen i klubbhuset framfr en biff med pommes. Men visst - Trump gr rtt bra fr att vara 74 bast. Det hller jag med om.

Haha, nr han landar med Airforce one fr sina rallys, s brukar den stanna med nedgngstrappan ca 50 meter frn hans talarstol.

nd ker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa f metrar....
2020-11-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Haha, nr han landar med Airforce one fr sina rallys, s brukar den stanna med nedgngstrappan ca 50 meter frn hans talarstol.

nd ker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa f metrar....

I de rallys jag har sett s gr han bredvid "the beast" vilket jag gissar r ett beslut frn secret service - d de skert vill kunna trycka in han i bilen snabbt i hndelse av attentat
2020-11-02, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Biden har sannerligen mnga vgar till vinst!

P min karta har jag Biden-seger med 306-232, och d gr nd Texas, Florida, Georgia, Iowa till Trump

Trump har ett lge dr han inte har rd att tappa en enda av sina mste-stater.

Om Trump tar Pennsylvania, Florida och North Carolina, samt behller Texas och Arizona, har han enligt mina berkningar rd att frlora Michigan.

Mats Larsson i Expressen-horan skriver lite om Trafalgar Group som kanske inte har helt fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in