Tror nd man som 74-ring behver lite doping fr att palla ka runt i flera mnader och dansa p scener. Min farsa r ver 70 bast och pallar knappt att g till brevldan..
Vore intressant om du kunde bevisa varfr Fallafel Group har rtt? Vad r det dom gr s unikt?
Jag har lst vad dom sjlva skriver p facebook och det verkar serist. Dom frsker rkna in shy voters och gra berkningar p folk som inte svarar. Dom har frfinat sina metoder. Tyvrr hinner jag inte analysera detta mer just nu men jag terkommer i natt till frgan.
Dom bestrider sjlva att dom skulle vara fel ute i sina mtningar.
Tror nd man som 74-ring behver lite doping fr att palla ka runt i flera mnader och dansa p scener. Min farsa r ver 70 bast och pallar knappt att g till brevldan..
Gr ett besk p ditt nrmaste demensboende s finns det skert ngon som pallar att hlla lda frn arla morgon till midnatt.
Det mrks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner s kommer han vara i ett liknande skick d hans andra period tar slut vid 78-rs lder.
Trump har alltid varit s. Han har hg energi. Han r en sann extrovert och fr ytterligare energi av stora folkmassor. Det r just drfr han orkar hlla p som han gr.
Tjack r frvrigt amfetamin. Ett uppiggande preparat. Men det fungerar inte som detta i lngden. Och med tanke p hur lnge Trump har betett sig p detta vis (sover 5 timmer per natt, hg energi nd) s skulle jag sga att det r vldigt liten chans att han faktiskt tar ngot.
Biden dremot misstnker jag starkt. Man kan se i debatterna att han brjar bra och piggt, men brjar dala efter ca 45-60 minuter. Har man tagit t.ex. kokain s r det ofta d man behver pfyllning.
Du kanske har rtt om Trump. r isf jvligt impad att man kan ha s mycket energi som 74-ring utan knark. Jag knner gott om 30-ringar som knappt orkar g och kpa mjlk.
Om Biden tar ladd innan debatter borde han isf fylla p lite efter en timme. Det r ju bara att hlla i vattenglaset s mrker ingen nt..
Gr ett besk p ditt nrmaste demensboende s finns det skert ngon som pallar att hlla lda frn arla morgon till midnatt.
Det mrks en skillnad mellan Trump och Biden, och jag tror att om Trump vinner s kommer han vara i ett liknande skick d hans andra period tar slut vid 78-rs lder.
Om Biden vinner lr han d samtidigt som han segertalar. Och vips r en svart brud president. Det vore en jvla vndning.
Cenk Uygur p The Young Turks som stod fr den legendariska resan genom frnekelsens alla faser vid valvakan 2016 gissar p att elektorsrsterna blir 335 -203 till Biden.
Om det ngot jag nskar av morgondagen s r det en nnu ordentligare hrdsmlta - tyvrr tror jag att han ligger nrmare n vad mnga gr i denna trd.
Golfare ker ju bara runt i en sn dr tntig bil och spenderar halva dagen i klubbhuset framfr en biff med pommes. Men visst - Trump gr rtt bra fr att vara 74 bast. Det hller jag med om.
Haha, nr han landar med Airforce one fr sina rallys, s brukar den stanna med nedgngstrappan ca 50 meter frn hans talarstol.
nd ker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa f metrar....
Haha, nr han landar med Airforce one fr sina rallys, s brukar den stanna med nedgngstrappan ca 50 meter frn hans talarstol.
nd ker han "The Beast" (presidentlimosinen) dessa f metrar....
I de rallys jag har sett s gr han bredvid "the beast" vilket jag gissar r ett beslut frn secret service - d de skert vill kunna trycka in han i bilen snabbt i hndelse av attentat
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!