2020-11-03, 12:42
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
En sak som oroar mig r NPVIC (National Popular Vote Interstate Compact). Det betyder att 14/15 stater har lovat att rsta p den som vinner popular vote. Antag att Biden vinner popular vote, men Trump vinner 270+ elektorer. Det r bddat fr kravaller utan dess like om detta fullfljs och Trump inte vinner enligt hur valsystemet fungerar.
Verkar dock mestadels vara tydligt bla stater. New Mexico kan mjligen vara en toss-up. Vore hilarious om Donald fick popular vote - skulle de rsta p honom d?
2020-11-03, 12:42
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Trump verkar underskattad n en gng. Siffrorna har friserats till p slutet.
En sak r klar, om Biden vinner s kommer aldrig mjligheten tillbaks med en president som vill rensa upp i byrkrat- trsket o inte smrar fr gammelmedia. Den chansen kommer aldrig tillbaks, Trump r helt unik i det avseendet.

Touche. Och rensas behvs det.
2020-11-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Jag har bettat mer n 5 tusen. Knner mnga andra som gjort detsamma.

Jag har ocks bettat mer n 5 tusen. Vi pratade om Svenska Spel - dr kan du inte betta mer n 5 tusen, men p alla andra sidor s gr det bra. Killen pstod att han hade bettat en miljon p Svenska Spel. En uppenbar lgn som behvde dementeras.
2020-11-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
S du svljer allt som media servar dig.. allt i sm munsbitar fr att du inte ska behva/orka stta dig in i ett mne?
S dr lite Insta/Snap/FaceBook vnligt. Kort klipp, grna lite sensation och sedan vxla mellan mnga olika mnen.

On Topic: Trump har frmodligen en pong i det han sger om COVID19... jag tycker du skall ta dig dessa 45 minuter det tar att kolla igenom denna lnkade video (som nu r borttagen frn Youtube) och sedan frska skapa dig en egen uppfattning om det kanske finns en uns av sanning som denna jurist och ven Trump pstr.

https://www.algora.com/Algora_blog/2...tive-committee

Utbilda dig.

Tror du behver utbilda dig!

Finns ingen grund i det du sger. Men fortstt att dricka hans Koolaid

Jag fr inte min information frn media. Men du behver nog lmna din kllare och sluta sluka upp det som sgs p Flashback 😂 vilken tomte!
2020-11-03, 12:46
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Du bevisar bara vilken tomte du r. Svenska marknaden styrs av den internationella marknaden.

Det r just nu, enbart p Betfairs marknad, omsatt drygt 3,5 MILJARDER p vem som blir president. Fr att spela ner endera kandidaten t ngot hll s krvs det 1,5 miljoner kronor per punkt - dvs frn t.ex 1,65 till 1,64.
Hedge one's bet...sl upp det, finns skert en annan pengatvttande, bling-bling tokig, ryss som gr det idag.

Men fr all del, sluta inte upp att tolka dessa rrelser, kanske de leder till ngot.
2020-11-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
TRUMP TGET HAR INGA BROMSAR!!

Lil Pump, gick upp p Trumps scen igr
Lil Wayne,
6ix9ine,
Kanye West,
50 Cent,
Wocka Flocka,
Kodak Black, och Ice Cube har nu alla stllt sig p Trumps sida.

Episk kommentar av 50cent: "I don't want to be 20cent."

Nu tar vi bolsjevikerna!

Ska vi snacka rappare har tydligen Eminem fr frsta gngen tilltit att politisk kampanj anvnder hans musik:

https://www.youtube.com/watch?v=5p3iMZBzW7M
2020-11-03, 12:48
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Du har inte funderat p hur valresultatet kan pverka dig, Sverige och vrlden?
Det verkar ju p ngot stt vara mera "normala" tankar n att f lite roliga Youtubeklipp.

Jo. Det som fr mig r viktigast med en amerikansk ledare r att den inte startar nya krig men samtidigt frblir en motbalans mot Kina och andra stormakter. Hade inte trump valts 2016 s hade dom invaderat de resterande delarna av Syrien, avsatt assad och lmnat Syrien i ett liknande skick som Libyen numera r i. Frmodligen hade dom ven frklarat krig mot iran 2018-2019.

Jag kommer ihg hur europeiska pampar grt av ilska nr trump de-eskalerade deras part i konflikten. "Han verger de stackars kurderna buhu, hur kan du frhandla instllet fr att starta en offensiv, sluta dra tillbaka trupper buhuhu"

"Va!! Hur fan kan du bara skicka ngra bomber fr att ta ut endast Suleiman, du skulle invadera och tillstta en helt ny Iransk regim ju buhuhuhu"
Senast redigerad av postkran 2020-11-03 kl. 13:00.
2020-11-03, 12:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vilka hr tror att Trump vinner? Motivera era svar!
Jag. Varfr? Objektivt bsta presidenten USA ngonsin haft sen George Washington.
Allt han gr r FR amerikanerna. Det r snt man vill hra. Om Lfven brjade tillvarata svenska intressen s hade jag tminstone respekterat honom.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-11-03 kl. 12:51.
2020-11-03, 12:50
Medlem
Roliga r att ni Trump-fanatiker helt och hllet missuppfattar Trump. Ni pratar om samma opportunistiske populist som hade paret Clinton p sitt brllop nr han gifte sig med Melania och var de facto god vn bgge Hillary och Bill innan han i sann opportunistisk anda vnde bgge ryggen nr han sjlv ville bli vald.

En miljardrsson vars far var en knd skattefifflare, likt sin son vilket vi numera vet och Donald har gett alla i sin familj minus yngsta dottern och frun hgt politiska roller.
2020-11-03, 12:52
Medlem
doggydees avatar
Amishfolket i Pennsylvania har nu bestmt sig fr att rsta Trump. De kommer ven lta sina kvinnor rsta denna gngen. Nstan 100 000 rster i bara PA. Det hr kan svnga valet till Trumps favr.

https://twitter.com/stillgray/status...85475672596481
2020-11-03, 12:55
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast 50 har vl backat? Jag tolkade det som det efter att lst att han ngrade sig. Tror det var AB jag lste det. Och skulle inte frvna mig om han ngrat sig.

Ja, han blev piskad tillbaka till plantagen. Bittert fr honom, nr han ntligen tog sig ver taggtrden. Nu blir det fortsatt tillvaro med att plocka bomull.
2020-11-03, 12:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
TRUMP TGET HAR INGA BROMSAR!!

Lil Pump, gick upp p Trumps scen igr
Lil Wayne,
6ix9ine,
Kanye West,
50 Cent,
Wocka Flocka,
Kodak Black, och Ice Cube har nu alla stllt sig p Trumps sida.

Episk kommentar av 50cent: "I don't want to be 20cent."

Nu tar vi bolsjevikerna!

Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Amishfolket i Pennsylvania har nu bestmt sig fr att rsta Trump. De kommer ven lta sina kvinnor rsta denna gngen. Nstan 100 000 rster i bara PA. Det hr kan svnga valet till Trumps favr.

https://twitter.com/stillgray/status...85475672596481
Fascinerande nyheter! HIGH ENERGY!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in