2020-11-02, 22:57
Avstngd
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0rtal
Jag vill tro att du har rtt.. men jag r osker p om Trump verkligen kommer f sitta kvar!

Jag kan garantera dig att Trump kommer vinna, jag r s sker att jag kommer att radera mitt flashback konto om jag har fel.. tror du att ngon av alla Biden stollar vgar garantera samma sak?
2020-11-02, 22:59
Medlem
Sluta baja p er :
Trump vinner landslide. Pollsen ljuger, hur gick 2016?
Jag ser fram emot cringde moments imorgon/vermorgon bde i svensk och amerikansk tv.

Luta dig tillbaka och enjoy the Maga train 🚉 🇺🇸
2020-11-02, 23:01
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Och som var det enda OU som prickade rtt 2016

Hur knns det just nu?

Grten i halsen redan?

Skriver upp dig p listan, tillsammans med Nixter, med flashbackare jag ska evigt svra min intellektuella underlgsenhet till om Trump vinner
Hoppas du har rtt
Wow, this is it folks! Can you believe it?
4 years of edge of your seat fun all comes down to one day of nut-crushing terror!
2020-11-02, 23:01
Medlem
Grattis vrlden om Trump fr en period till. Hahaha. Kanske bra att allt gr t helvete.
2020-11-02, 23:02
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Av de solstater du rknar upp s tror jag Biden har strst mjlighet i Arizona och mjligtvis North Carolina. Blockar han Trump i bara en av dessa s r det ver fr Trump.

Men tar Trump alla dessa s str slutstriden i Pennsylvania som du sger. Kan bli ruggigt. Idag har det kommit ut 12 (!) polls frn Pennsylvania. 10 av dem har Biden i ledning, 2 har Trump i ledning.
Genomsnittet r 3.9% ledning fr Biden.

Arizona r redan frlorat fr Biden. Finns inte en chans att han tar denna stat. Republikanerna har 2,5-3 rster per Demokrat imorgon, det skiljer 6000 rster, dom skulle behva flera hundratusen i frsprng fr att ha den minsta chans.
https://www.saguarostrategies.com/ar...ballot-returns

Pennsylvania. Fr bara ngra dagar sedan ledde Biden allt med minst 5% helst 10%. Dina polls r bluff och du det det skert, allt rasar sammans som ett korthus, sjlvklart kan polls som fr ngra dagar sedan gav Biden ett ointagligt frsprng nu ge Trump samma frsprng. Pennsylvania kommer efter andra debatten och Bidens nedlggning av tv av Pennsylvanias huvudindustrier vara omjligt att vinna.

Pennsylvania ser ut s hr (ungefr)

- Biden leder med ca 750.000 rster infr valdagen
- Trump kommer erhlla ca 2.6 miljoner rster imorgon
- Biden kommer erhlla ca 1.5 miljoner rster imorgon

Trump vinner Pennsylvania

Poff !
2020-11-02, 23:02
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Pollsen ljuger, hur gick 2016?

Bttre n 2018.
2020-11-02, 23:04
Medlem
ziracorns avatar
Trumpen tar FLO, GA, IOWA, OHIO, ARIZONA. (+ TEXAS sklart - bara ckel-CNN som spekulerar om en Biden-vinst dr).
Men det rcker ju inte.

Nevada - nej. Mich - nej. Wisc - nej. Minne - absolut nej!

NC? - N, tror han frlorar med ett par hundra rster.
PN? - Nej. Fittorna har redan svikit honom.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du kan vara lugn. Trump kommer frlora. Jag vet det.

Fr dig "Tompa"..

r ju bosatt i norge, var ut en svng med bilen 3-4 tiden och hade p radion. NRK hade en journalist nere i florida som hade vart p Trumps rallie dr igr. Han beskrev sin upplevelse. Folk hade kommit 6-7 timmar innan Trump. Tydligen en liknande skerhetscheck som p flygplatser, det mts feber och munbind r ett mste. Dessvrre tar folk av dessa s fort de har kommit in p omrdet.

Nvl nu till sakens krna (som journalisten pongterade) :

Det var ju mycket hispanics dr och journalisten sade att mnga identifierade sig som dems egentligen, men de har sett allt det goda Trump har gjort !

Han avslutade med att dra upp en hispanic-kvinna, som syntes att msm behandlade honom orttvist. Hon anvnde ven orden "Fake news" !
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Kanske det, vill bara att alla Biden fjantar ska betta emot mig s jag kan lnka dem bilder p deras inlgg dr de lovade att ta bort deras konton om Biden vann.. men de tror inte sjlva p Biden vinst s de vgar inte

Vilket aldrig kommer hnda

Tja, jag gillar inte Biden vidare mycket. Men valet mellan Biden och Trump r ungefr som att vlja mellan trkig mat och bajs, och d vet jag vad jag fredrar.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Fast bsta r om Trump vinner. Bara fr att liberal elit ska f en spark i arsle. Finns inget finare nr det gr t skogen fr folk som har det bra.

Jag hller inte med om att de miljoner som r beroende av Obama Care har det s vrst bra.
Medlem
Att USA tillter "poll watchers", allts amatrpolitiker eller grsrotsaktivister utsedda av vardera de bda stora partierna som fr lov att g nra inp enskilda vljare, ifrgastta deras rtt att rsta, konfrontera dem eller frolmpa dem - ja, verhuvudtaget upptrda som pflugna och spydiga extra valvervakare, som om de hrde till valdistriktets persona, r fr fan hpnadsvckande, men det r tydligen en gammal och omhuldad tradition over there.

Citat:
Ursprungligen postat av Pacific Standard
In all but four states, private citizens can challenge someones right to cast a ballot on or before Election Day. And in most places, the burden of proof then falls on the voter.

The potential impact of poll observers varies by state, depending on each states rules about who can monitor voting, what credentials a voter needs to get a ballot and what a citizen must do if challenged. Adam Gitlin, counsel for the Democracy Program of New York University School of Laws Brennan Center for Justice, said an influx of inexperienced watchers could create bottlenecks, particularly if they raise systematic challenges based on voters race, religion, or ethnicity.

Theres actually a risk that, in a more disorganized way, people are going to be showing up to the polls, they wont know the law, and theyll be engaging in discriminatory challenges, Gitlin said. That can create the potential for a lot of disruption, longer lines because each voter takes longer to vote, and potentially discouraging and intimidating voters from coming to the polls.

In 46 states, the laws permit private citizens to challenge a voters registration on or before Election Day, according to a 2012 survey by the Brennan Center. At least 32 states and the District of Columbia also allow political party designees to mount Election Day poll challenges, according to a ProPublica review of state statutes.

Theres actually a risk that, in a more disorganized way, people are going to be showing up to the polls, they wont know the law, and theyll be engaging in discriminatory challenges.

In many of those states, the person bringing a challenge needs little if any evidence, with the burden of proof falling on voters accused of being ineligible. According to the Brennan Center, only 15 states require supporting documentation to be included as part of a polling place challenge. In Wisconsin, any voter can challenge someones ballot based on the suspicion that they are not qualified. The same goes in Virginia, Oregon, and South Carolina.

https://psmag.com/news/the-problem-with-poll-watchers

I min frestllningsvrld frtjnar sdana typer, som agerar valvervakare p nt skumt eget mandat men med halv- eller kvartsofficiell status (via sina partier), bara det klassiska MAD-svaret p sina frgor: "Det kommer inte dig vid alls, ditt avskum!"
Senast redigerad av HepCat-X 2020-11-02 kl. 23:06.
2020-11-02, 23:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Skriver upp dig p listan, tillsammans med Nixter, med flashbackare jag ska evigt svra min intellektuella underlgsenhet till om Trump vinner
Hoppas du har rtt
Wow, this is it folks! Can you believe it?
4 years of edge of your seat fun all comes down to one day of nut-crushing terror!

Din intellektuella underlgsenhet var redan klar efter att du brjade promota en Presidentkandidat som tror han tvlar mot George.

Lycka till med det dr, timing verkar inte vara Bidens bsta gren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in