2020-11-03, 13:04
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Ojojoj.

I Expressen str "ven spelbolaget Unibet noterar i sitt pressmeddelande att tre fjrdedelar av omsttningen i Sverige den senaste veckan r frn spel p att Trump vinner valet."

Antingen blir folket rikt eller Unibet.
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hela tre vagnar som ser ut att vara tomma! Hur vet du att det inte r fejkat av Trump-supporters?

Trump kommer frlora valet, var s sker! Jag stter min heder p det.

Han kommer frlora popular vote tminstone. Men med lite tur skulle han kunna knipa 270 elektorsrster. Trillar Florida och Georgia hans vg s skulle jag sga att det r frdel Trump faktiskt.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Fick jag, skulle jag pissa varenda trumpvljare i ansiktet. Vilka djlva ansvarslsa offerkoftor som bara vill att ngon ska fixa deras sjlvpdragna missr. Feta, dumma och oplsta. D Trump o co inte kommer lyfta ett finger fr klimatet kan vi eventuellt redan idag avgra om mnnskligheten har en framtid eller inte.
Haha, har du en staty av Greta Thunberg som du tillber ocks?
Det kan inte vara ltt att g omkring och tro att ett klimatharmageddon r bakom hrnet. Jehovas Vittnen och andra sekter lider ocks av domedagsparanoia

TRUMP 2020!
Medlem
Frresten, frsta valresultaten har redan kommit in. Dixville-Notch som rstar strax efter midnatt och publicerar sina valresultat direkt.

Rstresultatet blev:
Biden 5 - 0 Trump.
Dixville-Notch brukar vldigt ofta rsta p den eventuella vinnaren. Fr vrigt s var det rtt jmt i mtningarna dr innan.

Kanske en fingervisning om vad som komma skall?
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
En del har frgat sig varfr man hller val p en tisdag. Det str i den minst sagt frlegade och urldriga konstitutionen frn 1789 (som r i ett skriande behov av modernisering som s mycket annat i USA) :

Aftonbladet har svaret:
- Man skulle kunna g till kyrkan p sndagen
- Mndagen skulle gnas t att ta sig till vallokalen
- P tisdagen skulle man rsta

Knns ungefr lika frscht som Second Amendment.

Glm inte fr att frhindra de arbetande lgavlnade massorna frn att rsta
2020-11-03, 13:05
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Jo. Det som fr mig r viktigast med en amerikansk ledare r att den inte startar nya krig men samtidigt frblir en motbalans mot Kina och andra stormakter. Hade inte trump valts 2016 s hade dom invaderat de resterande delarna av Syrien, avsatt assad och lmnat Syrien i ett liknande skick som Libyen numera r i. Frmodligen hade dom ven frklarat krig mot iran 2018-2019.

Jag kommer ihg hur europeiska pampar grt av ilska nr trump de-eskalerade deras part i konflikten. "Han verger de stackars kurderna buhu, hur kan du frhandla instllet fr att starta en offensiv buhuhu"
Det r absolut bra att det finns en, grna flera, motvikter mot Kina. Vstvrlden har slppt fram Kina alldeles fr lngt i vr strvan att f tillgng till billiga produkter att konsumera (ofta i ondan). Alla kan undvika kinesiska produkter i ngon mn, bara att betala lite mera.

Syrien och Iran kan jag inte ens gissa ngot om.

PS
Du frvnar mig genom att hoppar frn ena diket till det andra.
Frst r din absoluta enda nskan fr Trumpseger att du ska f se roliga Youtubeklipp och nu har du pltsligt full koll p hur vrldspolitiken skulle ha utvecklats under Clinton.
2020-11-03, 13:06
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Biden kommer vinna, en knsla jag har.

Jo, men din knsla sger inte s mycket. Fr ett par r sedan var din knsla att Raiblocks/Nano var en sleeping giant. Se vad fan som hnde med det projektet..
2020-11-03, 13:06
Medlem
Amish for Trump men var hller Apacherna hus, eller Sioux-indianerna? Skall dom frst rka fredspipa innan dom ger sig till vallokalerna?
2020-11-03, 13:07
Medlem
bl1nks avatar
haha!

Vafan r det fr jkla boomer artister alla postar

Kommer ihg frra valet nr Hillary fick s mycket skit fr att de hade tagit hjlp av kndisar.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jo, men din knsla sger inte s mycket. Fr ett par r sedan var din knsla att Raiblocks/Nano var en sleeping giant. Se vad fan som hnde med det projektet..

Alla har vi fel emellant. Men Biden kommer att vinna, s r det bara.
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/Mn7WIcKLqJs

Om det hr r vra framtida ledare ser jag ljust p Sveriges framtid.

Tack SVT fr en neutral och objektiv intervju!
2020-11-03, 13:08
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ojojoj.

I Expressen str "ven spelbolaget Unibet noterar i sitt pressmeddelande att tre fjrdedelar av omsttningen i Sverige den senaste veckan r frn spel p att Trump vinner valet."

Antingen blir folket rikt eller Unibet.

Det betyder att Trump frlorar. Spelbolagen vinner alltid och spelarna frlorar. Det vet alla med lite IQ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in