2020-11-03, 15:07
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Globalisterna kommer nd ha Putin och Xi emot sig ven om Trump frsvinner. Men Xi gr kanske att vertala, juden r slug. Oskert kort dr. Putin kommer dock aldrig rubba sig, han tar nog till krnvapen hellre n att utstta Ryssland fr kommunism igen. Ryska folket har fortfarande mardrmmar ifrn Stalin, ven om vissa ocks lngtar tillbaka.

Men med Trump, Xi och Putin emot sig s har globalisterna inte en chans. De absolut BEHVER USA p sin sida fr att ens vga sig p den stora globalist-kommunistiska revolutionen som de kallar "The Great Reset". Joe Biden r bara deras marionett, munnen som sger vad som viskas i hans ra(s lnge han fortfarande kan hra)

Nickedockor som Stefan Lfvn har de redan i sitt koppel s dr blir det ett ja tack till beslagtagande av alla svenskars egendom direkt.

Jag r rdd att bde Putin och Xi tyvrr r globalister de ocks. Corona-utbrottet var ju synkat mellan Xi och judarna i Vst. Kineserna ser upp till judarna och de har ett bra samarbete sinsemellan. Glm inte att det r Trump som r emot Kina, medans Biden och resten av vstvrlden r p kinesernas sida. WHO kunde ju inte sluta sa berm ver hur vl Kina hade sktt "virusutbrottet" i februari.

Putin r jag inte helt sker p. Men med tanke p hur mycket han har hjlpt judiska oligarcher i Ryssland s mste min rst faktiskt g till att han r globalist han ocks.
2020-11-03, 15:07
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Jag ville ha sagt tv saker:

1. Avstndet krymper.
2. Du tror inte, p riktigt, att Biden vinner. Gjorde du det skulle du ha satsat pengar p honom. Det har du inte gjort. Du r med andra ord bara en i raden av skitsnackare p Flashback som gnar sig t nt slags LAJV snarare n uttrycker vad ni egentligen tycker, tnker och tror.

Du har tydligen inte fljt denna trd srskilt lnge. Jag har satsat en betydande summa, till 2,00 p
Biden. Detta har varit uppe flera gnger i denna trd.

Jag r med andra ord ingen skitsnackare, men uppenbarligen s r du det.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-11-03, 15:08
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Sverige har fler ddsfall per capita n USA.

Du ljuger.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tycker du Trump r tydlig gllande detta?😀
Det har blivit tyst p nordkoreanen och Israel har pbrjat normalisering av relationen med Saudiarabien och ett par lnder till. Ingen trodde det var mjligt! Att byta president nu kommer skaka om allt detta.
Medlem
Vedtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Du tror att du r intelligent men saknar totalt grundlggande kunskaper om strlning och termodynamik. Skrattretande.

Men ska du inte hra av dig till den enade forskarkren bertta fr dom hur det funkar? Facetime frn din inrkta lgenhet? Vi vet ju alla att det r pajaser utan sn manlig styrka som Trump besitter.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du har tydligen inte fljt denna trd srskilt lnge. Jag har satsat en betydande summa, till 2,00 p
Biden. Detta har varit uppe flera gnger i denna trd.

Jag r med andra ord ingen skitsnackare, men uppenbarligen s r du det.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Har du lnk till kvittot?
2020-11-03, 15:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det dr r ju helt fel.

Biden kan frlora Florida, Georgia, North Carolina, Arizona, Texas och nd vinna valet.

Frlorar dremot Trump Florida s rcker det inte med att vinna varje swing state som det verhuvudtaget finns.
Hur r detta fel?

Biden KAN frlora Florida och nd vinna valet, men vinner Trump Florida - samtidigt som han vinner alla de rda staterna - s rcker de med att Trump tar 1-2 swing states.
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nej de tre strsta lftena var att avsluta krigen i mellanstern, ta hem trupperna och bygga upp USAS militr igen "No more wars!"(Fixat!), att fixa tillbaka jobben till USA igen(vilket han lyckades bra med, enbart 3.8 miljoner arbetslsa innan Coronan slog till, den lgsta siffran p 100 r). och MAGA!(vilket folket som kommer till hans rallys tydligen tycker att han lyckats med rtt bra!)

Plus att folket lskar honom. Ingen lskar Joe Biden, inte ens hans fru som pushar honom att bli president fr pengarna och makten trots att han faller isr..

https://www.foxnews.com/opinion/tuck...rters-love-him
Arbetslsheten har minskat kontinuerligt i USA sedan 2010 och det r bra att den fortsatt att sjunka under Trump.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det r som nr SVT intervjuvar en SDare, da7 tar de en finnig tonring ed glasgon som inte kan tala rent medans en miljpartist kommer frn akademiker milj och framstlls som upplyst och lrd.

Vi fr se hur det bliva. Ska vi lyssna tillsammans?

Mvh,
Lilla hjrtat
2020-11-03, 15:11
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Har du lnk till kvittot?

Har du en lnk till ditt kvitto?

Jag kommer av flera skl inte att lnka mina kvitton, ja de r flera n ett.
Vill du veta mer om mitt spel, fr du g bak i denna trds historia.

Nolla!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur r detta fel?

Biden KAN frlora Florida och nd vinna valet, men vinner Trump Florida - samtidigt som han vinner alla de rda staterna - s rcker de med att Trump vinner 1-2 swing states.

Jag orkar inte frklara, du kan g till en sida som till exempel
https://www.nbcnews.com/specials/road-to-270-2020

Och kolla sjlv. Kortfattat s har Biden mnga, mnga fler elektorsrster i stater som anses skra Biden-stater, och drfr har han mnga fler mjligheter att klttra ver 270 n Trump har. Trump mste vinna Pennsylvania och Floria, samt i princip de flesta andra swingstates ocks.

(Jag rknar inte Minnesota, Wisconsin och Michigan till swingstates, de r inlsta p Biden).
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
I Studio Ett i P1 efter 16.00 ska de intervjua en Trump-supporter frn Gllivare. Bidns fans fretrds istllet av en nolltta. Blir intressant att se om alla frdomar besannas.
Blir skert bra.

Hurra!

Sklart tog de en frn Gllivare s det lter som en riktig bondlurk/redneck vilket man ska frknippa med republikanerna. En idiotlantis helt enkelt. Vinklingen r tydlig redan frn brjan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in