2020-11-27, 00:38
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Hon fortsätter att påstå att ”Sjukhusvistelsen och ETCn” gjorde att hon fick möjlighet att börja om, nu ska hon göra om allt, gifta sig, skaffa två barn och satsa på bolag igen.

Det är på något vis väldigt frustrerande att vissa personer aldrig behöver ta ansvar för något samtidigt som dom förorsakat konkurser genom inkompetens, svek mot partners och allmän misär. Jag hade skämts ögonen ur mig.
Citera
2020-11-27, 07:53
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Hon fortsätter att påstå att ”Sjukhusvistelsen och ETCn” gjorde att hon fick möjlighet att börja om, nu ska hon göra om allt, gifta sig, skaffa två barn och satsa på bolag igen.

Jag fascinerades mest av bilderna på hennes fötter. Alltså hennes tår. De är ju långa som fingrar. Jag blev nästan rädd när jag såg det.

Undrar också om bildkavalkaden är i syfte att locka Pålle in i familjefällan? Se så sött allt kan vara. Jättebra att skaffa två barn tätt också, det kan vi väl göra. Ledde i och för sig till skilsmässa förra gången eftersom jag inte orkade med barnen, men med dig blir det helt annorlunda. Hoppas Pålle vet att Natural Cycles inte är ett fungerande preventivmedel.
Citera
2020-11-27, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag fascinerades mest av bilderna på hennes fötter. Alltså hennes tår. De är ju långa som fingrar. Jag blev nästan rädd när jag såg det.

Haha, inte märkt det förrän nu. Du har rätt. 😆

Händer inte värst mycket just nu, mest gammalt hon drar upp...
Citera
2020-11-27, 09:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Var tvungen att leta upp en bild på hennes tår för att få påståendet bekräftat. Ja jävlar vilka jättar.
Citera
2020-11-27, 12:57
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Var tvungen att leta upp en bild på hennes tår för att få påståendet bekräftat. Ja jävlar vilka jättar.

Vilken skostorlek tror ni hon har?
Citera
2020-11-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless

” Jag har ju tidigare berättat att jag fick en ny skostorlek när jag väntade Gillis, från 38 till 39 med Sally behöll jag dock 39.”

från: https://www.isabellalowengrip.se/201...hejda-loafers/

och sen

” För den som är intresserad av mina fötters storlek (evig grej) så kan jag uppdatera er att jag har fått ännu en ny storlek, nämligen 38,5.”

från: https://www.isabellalowengrip.se/201...dla-fina-skor/

så hon hävdar i alla fall att hon ligger mellan 38 och 39.
Citera
2020-11-27, 14:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Sillyboys skrev att hon hade 39 enligt hennes egna utsago. Men tror inte det räcker, storlek 40, om fötterna är svullna 41 är väl närmare sanningen.
Citera
2020-11-27, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Sillyboys skrev att hon hade 39 enligt hennes egna utsago. Men tror inte det räcker, storlek 40, om fötterna är svullna 41 är väl närmare sanningen.
Fötter lika stora som hos en karl, händerna likaså väl, jättestora, kanske hon kan sadla om och börja i byggbranchen, där i kring, i den sfären, grovjobbare!
Citera
2020-11-27, 17:56
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Fötter lika stora som hos en karl, händerna likaså väl, jättestora, kanske hon kan sadla om och börja i byggbranchen, där i kring, i den sfären, grovjobbare!
Ja hon har passerat gränsen för vad som ser normalt ut, Den tantiga kroppen, inklusive händerna och fötterna, operationerna och sminket (speciellt ögonbrynen) gör ju att hon ser ut lite som en ladyboy.
En operation till så ser hon ut som en ladyboy-version av Puma Sweden. Det spelar ingen roll längre att hon sätter på sig vit blus och urtvättade jeans.
Senast redigerad av becko 2020-11-27 kl. 18:00.
Citera
2020-11-27, 19:10
Medlem
Jag antar att det var här Bella blev Centerpartist?? När hon satt bredvid detta väsen som e sambo med en pedofil i de mörka dalaskogarna

https://www.youtube.com/watch?v=dAh4hZ3fnuY

det är fantastiskt hon sveriges främsta kvinnliga entreprenör med killen som gillar pedofiler.

Crazy?
Senast redigerad av analking 2020-11-27 kl. 19:12.
Citera
2020-11-27, 19:15
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jag antar att det var här Bella blev Centerpartist?? När hon satt bredvid detta väsen som e sambo med en pedofil i de mörka dalaskogarna

https://www.youtube.com/watch?v=dAh4hZ3fnuY

det är fantastiskt hon sveriges främsta kvinnliga entreprenör med killen som gillar pedofiler.

Crazy?

Men skärp dig nu. Man kan beskylla Bellman för mycket men att dra in henne i Federley-härvan är bara löjligt.
Citera
2020-11-27, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Men skärp dig nu. Man kan beskylla Bellman för mycket men att dra in henne i Federley-härvan är bara löjligt.
Hon har sagt att hon är centerpartist och detta kom väl efter galan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in