2020-11-18, 12:47
Medlem
Är det bågon som har träffat Bellamalmö och Alessandraxxx? Dela härna med er information.
Citera
2020-11-18, 15:43
Medlem
Någon som testat Maria4u?

Hon har en grej att man kan få följa med henne att handla och titta på när hon är troslös...
Citera
2020-11-20, 00:47
Medlem
Innominatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Utveckla det?
Vad är det som ska utvecklas?
Han tyckte hon var trevlig och skön. Han gav henne 10 av 10, uppenbarligen tyckte han hon var trevlig och snygg och han hade skön sex med henne.
Du får väl träffa henne själv om du är intresserad av detaljer.
Citera
2020-11-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuktarHash
Vilken hemsida??
RS
Citera
2020-11-28, 22:15
Medlem
Skrivit i Helsingborgs tråden också men lägger det här också om nån skull sitta på info🙂 :

Hejsan. Jag undar om nån av er som kommer ihåg en tjej i Helsingborg för ca 3-4 år sedan? Hon heter Sofie eller Sofia hon var 23-24 år vid denna tiden, hon flyttade till Malmö efter Helsingborg. Hon var bbw och en riktigt härlig tjej! Är det nån som känner till henne och kanske har kvar kontaktuppgifter till henne?
Mvh M
Citera
2020-11-29, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merr
Skrivit i Helsingborgs tråden också men lägger det här också om nån skull sitta på info🙂 :

Hejsan. Jag undar om nån av er som kommer ihåg en tjej i Helsingborg för ca 3-4 år sedan? Hon heter Sofie eller Sofia hon var 23-24 år vid denna tiden, hon flyttade till Malmö efter Helsingborg. Hon var bbw och en riktigt härlig tjej! Är det nån som känner till henne och kanske har kvar kontaktuppgifter till henne?
Mvh M

Vet inte om hon bott i Hbg. Men finns en sophiaimalmo som brukar annonsera på RS. Stämmer hyfsat i ålder och övrig beskrivning.
Citera
2020-11-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saybon
Vet inte om hon bott i Hbg. Men finns en sophiaimalmo som brukar annonsera på RS. Stämmer hyfsat i ålder och övrig beskrivning.
Det är inte hon det kan jag garantera
Citera
2020-11-30, 15:35
Medlem
Jag håller med. Var en bra kunder så hör tjejerna själva av sig, ryktena går. Det finns fina svenska eskorter i Skåne som inte annonserar för det är 90% skräpkunder som svarar.

De ska chatta, pruta, tjata om tjänster de inte har och dyker inte upp.

Men ja, man är väl, på sätt och vis, en looser om man köper sex även om man är en bra kund.
Citera
2020-11-30, 22:20
Bannlyst
Någon som träffat lillahoransmus på Kik?
Hon annonserar som din_vara_drom på
Rosa sidan.
Citera
2020-12-02, 23:35
Medlem
Någon som träffat Blessed80 som håller till i Hässleholm? Har bra recensioner på RS.
Citera
2020-12-03, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Någon som träffat Blessed80 som håller till i Hässleholm? Har bra recensioner på RS.

Har träffat henne och det var helt okej, sög bra och bra kropp
Citera
2020-12-05, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthestoned
Någon som träffat lillahoransmus på Kik?
Hon annonserar som din_vara_drom på
Rosa sidan.
Ja jag har. Lite strulig med tider mm. Men grymt fin kropp trång mus,,verkar genomkåt.
Låter lite desperat i emellanåt med träff vet inte om hon inte har mkt kunder..lite väl dyr o går att betala extra för en del tjänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in