Flashback bygger pepparkakshus!
2020-12-05, 15:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay79
Vad är de åtalade för? Hittar både mordförsök och våldtäkter i tråden. Nån som vet? Stämningsansökan anyone? Blir ju larvigt o snacka om straff när man inte ens vet vad de är åtalade för.
Bland annat grov våldtäkt. Båda två. Den ena utförde inte men åklagaren menar att det är i samförstånd, så båda åtalas för detta.
Citera
2020-12-05, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallaceShawn
Det ser ut att kunna bli en fin slant.

https://twitter.com/hanifbali/status...65541770055680
Av kommentarerna anar jag att insamlingen fått lite extra skjuts av att en @coachlindeman twittrat något mycket negativt om den. Kontot verkar vara borta, någon som vet vad som skrevs och vad det är för en filur i övrigt? Jag är nyfiken.
Citera
2020-12-05, 18:03
Medlem
WallaceShawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Av kommentarerna anar jag att insamlingen fått lite extra skjuts av att en @coachlindeman twittrat något mycket negativt om den. Kontot verkar vara borta, någon som vet vad som skrevs och vad det är för en filur i övrigt? Jag är nyfiken.

Fritt ur minnet, men coachlindeman tyckte man skulle titta på vilka som skrev twittersvar till Hanif i den första insamlingstråden på twitter och från den så skulle man kunna utläsa att insamlingen var något slags högerpopulistiskt sak. (Han antydde invandringsfientligt)

Det var så underbart jädra verklighetsfrämmande så jag blockerade personen omedelbart och tänkte inte mera på saken.
Citera
2020-12-05, 18:57
Medlem
Clay79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Bland annat grov våldtäkt. Båda två. Den ena utförde inte men åklagaren menar att det är i samförstånd, så båda åtalas för detta.

Tack men är det ingen som vet vad de är åtalade för? Kan ju inte spekulera i vilket straff de kan bli med bara ett av brotten?
Citera
2020-12-05, 20:21
Medlem
Vet ej om det delats tidigare, men bra sammanfattning:

https://www.aftonbladet.se/tv/a/rg8ly3/fornedringsranen
Citera
2020-12-05, 22:24
Medlem
Groenmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

Finns än så länge kvar i Google cach:

ingen lokal odåga
‏@coachlindeman
Hmm undra varför Bali samlar in pengar till rånoffren vid Norra Begravningsplatsen.. 🤔 *kollar svaren från rassarna och får magkänslan bekräftad*

Googla: @coachlindeman och kolla cachen
Citera
2020-12-05, 23:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Alla bilder på brottslingar ser ut så, de ställer upp dem, stressar dem för att de ska se plågade, grymma och störda ut. Alla bilder ser så ut, fastän alla ser inte så ut i verkligheten. Vi vill att de ska se störda ut, att brottslingar ser normala ut stör oss.
Känns inte som de är normala efter vad de gjort, hur de ser ut skiter vi, att de skall UT är det primära viktiga, de är inga vi behöver i Sverige, UT MED SKITEN!
Citera
2020-12-05, 23:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmlejonet
Onödig kommentar, visar enbart att du lärt känna en ”muslim” och drar säkert alla invandrare över en kam för det. Finns rimligt folk som invandrat till detta land. Majoriteten. Sen finns bottenskrapet som dessa killar och deras inavel till familjer och de läser man dessvärre om. Inte de som faktiskt sköter sig. Snälla, tänk lite.
Vad har din kommentar med aktuella fallet att göra? Visst finns det bra invandrare men de här var inte av den sorten och de skickar vi tillbaka!
Citera
2020-12-06, 00:43
Medlem
Clive-Hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Finns än så länge kvar i Google cach:

ingen lokal odåga
‏@coachlindeman
Hmm undra varför Bali samlar in pengar till rånoffren vid Norra Begravningsplatsen.. 🤔 *kollar svaren från rassarna och får magkänslan bekräftad*

Googla: @coachlindeman och kolla cachen
Kan det vara Daniel Riazats trollkonto? Tokvänstern och MP brukar ju göra liknande. Och Pascalidoiu..
Citera
2020-12-06, 00:47
Medlem
NoelBabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Känns inte som de är normala efter vad de gjort, hur de ser ut skiter vi, att de skall UT är det primära viktiga, de är inga vi behöver i Sverige, UT MED SKITEN!
Fast just dessa två misslyckade aborter ser bokstavligen utvecklingsstörda ut, i synnerhet berben. Kurdens örsnibbar måste väga flera kilo.
Citera
2020-12-06, 01:04
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Fan vad många rån med homosexuella inslag man läst om den senaste tiden, trodde det var"haram" för muslimer att böga sig?
Citera
2020-12-06, 01:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay79
Tack men är det ingen som vet vad de är åtalade för? Kan ju inte spekulera i vilket straff de kan bli med bara ett av brotten?
Här står det vad de är åtalade för.
https://www.expressen.se/nyheter/kri...a-kyrkogarden/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in