Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Takk.
Hvis kommunen ikke hadde rukket flytte sperresteinen fr 31. oktober, s var det mulig flytte eller vri sperresteinene spass mye at det gikk an passere med en bil.
Nei. Jeg tror den falske kidnappingen var ment for overbevise barna om at TH ikke hadde noe med forsvinningen gjre. Overbevise barn og barnebarn.
Det kan hende at ogs medhjelper har blitt lurt til tro at det var en ulykke. Som mtte dekkes over for hindre at TH ble mistenkt. Av hensyn til barn og barnebarn osv osv.
Og s var det egentlig et lenge planlagt og nye kalkulert drap.
Ja, slik kan det vre. Jeg tror den kryptodelen med brevet har vrt planlagt en god stund. Brevet er skrevet for lenge siden, og skriveren destruert for lenge siden.
Nyaktig dato tror jeg ikke har vrt 100% planlagt. Det kan forskyve seg frem og tilbake av uforutsette ting. Turen til byen kvelden fr skal ha vrt uforutsett, ihvertfall iflge paret. Men hvem vet hvor mange han har manipulert til si snn eller snn.
Overbevise barna kan vre en ting. For barna visste nok om skilsmisse, og ihvertfall at forholdet var veldig vanskelig og p randen av havari.