Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Uthevet: Her er du inne p noe vesentlig tror jeg. 0906-anropet ble frst besvart, men avbrutt etter 3 sekunder, s en sms 4 minutter senere med et sprsml, og hun svarer alts ikke fr sms 1048? Det ogs skurrer kraftig ja.
Jeg vet ikke jeg, om dette skurrer kraftig. Det er visst mye folk reagerer p, som jeg synes er helt normalt.
I mitt liv kan jeg og mannen trkke ned i hverandres sandaler, og det er helt normalt. Hvorfor skurrer det nr det skjer i Hagen huset?
I mitt liv gr det fint an ringe opp igjen p ettermiddagen, om min mor ringte meg p formiddag. Srlig om det var om ee barnepike oppdrag jeg hadde ordnet p annet vis.
Jeg kan fint ogs ringe to-tre ganger p rappen om familiemedlem ikke svarer straks.
Om jeg blir urolig for barn eller eldre som er alene, vet jeg det som regel er fordi de ikke hrer telefonen. Ikke fordi de har fallt eller brent ned huset. Jeg ringer nok mange ganger, uten at jeg ndvendigvis stikker fra jobb p rappen.
Jeg sjekker telefonen nr jeg str opp, og har den i lomma. Jeg vet derimot at det verken er slik for min far eller mor. Det er ikke merkelig at AEH ikke var aktiv p telefonen de frste 90 minuttene av dagen, bortsett fra sjekke vrmelding p Kvitfjell. Noen fant det mistenkelig.
Dette er i mine yne helt normal adferd. Mye folk, politi og journalister fremhever som mistenkelig, skurring, rart er helt normalt. Dette ikke svare straks inkludert.