2020-12-10, 01:52
Medlem
Hva tenker du om dagens opplysninger som fremkommer i VG, norrrrrmannn1 ?
Citera
2020-12-10, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja vi s det samme skjedde da de nye vitneopplysningene kom frem og det ble kjent at flere hadde opplevd at AE skal ha vrt fortvilet like fr forsvinningen. Da var de samme ute etter vitnene og ville vite hvem det kunne vre, samtidig som man forskte redusere troverdigheten til vitneutsagnene eller bare bortforklare det.
Hvor har du lest innlegg med slikt innhold som du kommer med pstander om her?
Jeg har ikke oppfattet at noen i denne diskusjonen har forskt redusere troverdigheten til de vitneutsagnene eller bortforklare det.
Citera
2020-12-10, 01:55
Medlem
N er det lenge siden det kom info her om at TH er ekstremt hevngjerrig, og i dag kom bekreftelsen p det.
Citera
2020-12-10, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Tenkte meg det :-) Synes det er mye mer spennende lese innleggene til de som klarer tenke flere tanker :-)
Enig. Ja, vi som ikke sker oss inn i dype tunneller :-)
Citera
2020-12-10, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
N er det lenge siden det kom info her om at TH er ekstremt hevngjerrig, og i dag kom bekreftelsen p det.

Hypotesen din, hvordan er den fra A- ?

Du kommer ofte med korte setninger med lite innhold.
Citera
2020-12-10, 02:00
Medlem
Citat:
Hypotesen din, hvordan er den fra A- ?

Du kommer ofte med korte setninger med lite innhold.

For gjre et langt svar veldig kort: Jeg flger politiets hypotese fordi den er helt opplagt.
Citera
2020-12-10, 02:06
Medlem
Citat:
For gjre et langt svar veldig kort: Jeg flger politiets hypotese fordi den er helt opplagt.

Hvis den er opplagt, s regner jeg med at du ogs har satt sammen puslespillet ?
Citera
2020-12-10, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hva vet dere om den mannen som det er snakk om? Var han f.eks gift i 2012 og i den nevnte tidsperioden p 90-tallet?
Citat:
Nok en gang er noen mest opptatt av vitnene etter nye avslringer.
Nei da. Jeg er opptatt av at saken skal bli lst :-)
Hvilke vitner tenkte du p da du skrev dette? Den mannen som jeg tenkte p da jeg skrev det innlegget som du kanskje siktet til, er ikke bare kun et vitne.

Hvis det som noen har skrevet om den mannens relasjon med AE stemmer: Hvor mange mennesker ble skadelidende forrsaket av de handlingene som den mannen valgte gjre?
Ble ogs hans egen eventuelle familie skadelidende? (Jeg skrev eventuelle, da jeg ikke vet om han hadde familie).
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-10 kl. 02:26.
Citera
2020-12-10, 02:10
Medlem
Citat:
Hvis den er opplagt, s regner jeg med at du ogs har satt sammen puslespillet ?

Du det overlater vi til politiet, og det er ikke snn at det er alltid man finner alle brikkene s puslespillet blir komplett. Men jeg synes det er s mange brikker som har falt p plass at man n ser hvilket bilde det er.
Citera
2020-12-10, 02:10
Medlem
Citat:
Dagens lekkasjer peker i likhet med alle de andre lekkasjene p motiv.
Det er det penbart at TH har, det som er av interesse for meg er f han knyttet til selve handlingen eller til gjerningsmenn.

Det mangler totalt.

Mannen har alibi og bortsett fra RU som vi ikke har hrt noe mer om s er han ikke knyttet til noen antatt GM.

Dagens lekkasjer i VG peker p et nytt motiv, de har tidligere pekt p frykt for skilsmisse, n er det alts et hevnmotiv.

Dette sier meg helt klart at politiet fortsatt mangler bevis, uavhengig om han er skyldig eller ikke.

Skjnner faktisk ikke hvorfor politiet lekker dette gjetter p enten at de rettferdiggjr ha rotet seg bort eller penger fra VG.
Citera
2020-12-10, 02:14
Medlem
Citat:

Vi tenker at politiet er smlige og desperate. Det er direkte pinlig at politiet ikke gjr stort annet en lekke ut smfakta som p ingen mte beviser at TH er GM.
Citera
2020-12-10, 04:45
Medlem
Citat:
For det frste vet vi ikke en gang om det som VGs journalister skrev om TH i den artikkelen er sant. Direkte usannheter har blitt skrevet i artikler tidligere.

Hvis TH sa noe slikt i sinne f.eks til en person som hadde gjort han noe veldig vondt, kaller du det vre hevngjerrig? Hvordan har TH hevnet seg mener du?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-10 kl. 04:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in