2020-12-10, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Kan det vre fordi noen av oss tenker p flere mulige hypoteser i steden for lse seg fast til en ?

Det er mange her som lser seg fast til en eneste hypotese. Minner dere p at politiet ikke har lst gten enda.
I dette spesielle tilfellet har jeg ikke en gang et snev av tvil om at agendaen er s tvil om vitnets troverdighet.
Citera
2020-12-10, 07:46
Medlem
Hvem er elskeren fra 1993 som skulle drepes sakte men sikkert...??
Citera
2020-12-10, 08:34
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis TH sa noe slikt i sinne f.eks til en person som hadde gjort han noe veldig vondt, kaller du det vre hevngjerrig? Hvordan har TH hevnet seg mener du?
AE er borte, bedre eksempel p hevngjerrighet finnes knapt.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-12-10 kl. 08:38.
Citera
2020-12-10, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg forsto det ikke slik som du skrev:

Z-z-z gjengir riktig. TH snakker i halve setninger. Det er slitsomt hre p ham, og jeg tror dette kan ha frt til stadige misforstelser under avhr. Jeg tolker hans uttalelse som z-z-z, jeg tror han mente si :"da vi sa ha det bra/adj/farvel. Absolutt alt TH sier, blir mistenkliggjort. Og det som ikke blir sagt, er om enda mer mistenkelig. Hadde TH hatt lange, poengterte svar under intervjuet, hadde ogs dette blitt kritisert. Da hadde vi ftt hre at dette var innvd p forhnd. Absolutt alt tolkes i verste mening. Det er snart ikke en ting som ikke peker mot TH. Jeg fr en stadig sterkere mistanke om at denne beileren fra 90-tallet, er eks-svogeren.
Citera
2020-12-10, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ja vem hade inte blivit frbannad p sin rival nr han frskte ta hans fru frn honom. Tyder p att TH inte ville gra AEH illa, dremot hennes lskare. Det frklarar ven ktenskapsfrordet utifall hon skulle lmna honom. He,a detta som nu lck tolkar jag som att TH ville ha sin fru kvar och gjorde ktenskapsfrord fr att AEH inte skulle lmna honom fr ltt. Att polisen ser detta som bevis mot TH r konstigt, hela utredningen bestr av konstigheter, tycker man skall byta utredare.
Han hevnet seg p konagjennom ektepakten. Antar han truet henne ogs.
Citera
2020-12-10, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
TH enten rpet seg eller sa feil i TV-intervjuet p NRK, der sa han: Vi dro men s rettet han det til jeg dro. Alts om nr han dro p jobb.

Det ser ihvertfall slik ut nr intervjuet refereres i tekst, men p klippet s kommer vi-et sammen med en vinkegest. Jeg oppfatter det som han mener "da vi vinket hadet til hverandre". Fra 04:18 i Dagsrevyenintervjuet.
Citera
2020-12-10, 08:40
Medlem
Citat:
Du det overlater vi til politiet, og det er ikke snn at det er alltid man finner alle brikkene s puslespillet blir komplett. Men jeg synes det er s mange brikker som har falt p plass at man n ser hvilket bilde det er.
Fasit er jeg redd.
Citera
2020-12-10, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hvem er elskeren fra 1993 som skulle drepes sakte men sikkert...??
Var det elskeren eller noen som har hjulpet AEH i dette trekant-dramaet? Logikk tilsier frstnevnte, ordlyden i artikkelen tilsier kanskje sistnevnte.
Citera
2020-12-10, 08:52
Medlem
[quote=z-z-z|73902504]Hvor har du lest innlegg med slikt innhold som du kommer med pstander om her?
Jeg har ikke oppfattet at noen i denne diskusjonen har forskt redusere troverdigheten til de vitneutsagnene eller bortforklare det.[/QUOTE

Det har vrt forsk p "usynliggjre" enkelte vitner. Men det gjelder utelukkende vitner som ikke har registrert noe uvanlig ved AEHs oppfrsel fr forsvinningen. Og vitner som ikke har hrt snakk om eventuelle ekteskapsproblemer. Vitner som har kjent AEH over lang tid, og vitner som har kjent ekteparet i flere tir. Det har blitt jobbet intenst for svekke troverdighetene til disse vitnene. Ta for eksempel det siste vitnet, som uttalte seg til TV2. Det tok ikke lang tid fr "ekspertene" avfeide dette vitnet. Hvis jeg ikke husker feil, ble det vel antydet at dette kunne vre en som var ansatt som rengjringshjelp i S4, og at hun muligens var av utenlandsk opprinnelse...
Senast redigerad av Hellsculls 2020-12-10 kl. 08:55.
Citera
2020-12-10, 08:54
Medlem
Citat:
Tror ikke det er noen politietterforskere her som kan svare p det, men det ble opplyst tidligere at politiet lette etter notatbker som manglet.
De er nok makulert eller brent. Brukt i planleggingen. Kan vre at det finnes to sett. Et til planen og ett uten. Det uten kan dukke opp ved et trylleslag. Kan ogs omskrives i ettertid. De orginale fr politiet aldri tilgang til.
Citera
2020-12-10, 09:00
Medlem
Citat:
TH enten rpet seg eller sa feil i TV-intervjuet p NRK, der sa han: Vi dro men s rettet han det til jeg dro. Alts om nr han dro p jobb.
Hadde han med kona i bagasjerommet, la igjen telefonen p jobb, plasserte kona et sted og ringte politiet.
Citera
2020-12-10, 09:05
Medlem
Citat:
For gjre et langt svar veldig kort: Jeg flger politiets hypotese fordi den er helt opplagt.

Politiet mente fra starten at dette var en kidnapping. S ble dette endret til drap. N mener de at det er et drap, men vil ikke helt utelukke at det kan vre en kidnapping. Har du fulgt politiets hypoteser hele tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in