Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-11-29, 23:46
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Märkligt att polisen inte kollade personen som upptäckte paret döda. Det skulle kunna vara han
Det var en vaktmästare som hittade dem.
Citera
2020-11-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Verkar vara ett psykfall.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...made-av-varden

https://www.svd.se/talinnresa-nara-sluta-i-fangelse
En präktig narcissist eller än värre psykopat.
Citera
2020-12-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Utdrag ur Aftonbladet 1990-11-30 där en reporter mötte upp MGM, som var anhållen i sin frånvaro:

Utdrag ur Aftonbladet 1990-11-29, ang MGM:s brottsregister:

Utdrag ur Aftonbladet 1991-03-19:
Det var hans bror och broderns fru som gav honom alibi. Och kurder kliver över lik för varandra. Vittnen i detta fall borde avskrivas.
Citera
2020-12-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snesilop
Det var hans bror ochh broderns fru som gav honom alibi. Och kurder kliver över lik för varandra. Vittnen i detta fall borde avskrivas.
Han heter numera He.bet A. edsson... Y... M Bor i Skarpnäck Pilotgatan. Hans kriminella bana är lång, Olof Palme räddade aset från mord i Turkiet, han har knivhuggit tidigare fruar. Garanterat skyldig till dubbelmordet. Må karma ta honom.
Citera
2020-12-14, 12:14
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snesilop
Han heter numera He.bet A. edsson... Y... M Bor i Skarpnäck Pilotgatan. Hans kriminella bana är lång, Olof Palme räddade aset från mord i Turkiet, han har knivhuggit tidigare fruar. Garanterat skyldig till dubbelmordet. Må karma ta honom.
Intressant. Bara ett stenkast därifrån, på Skarpnäcks allé 36, bor Tariq Bhatti som 1987 dömdes till livstids fängelse efter att ha yxmördat sin hustru i Farsta. Kanske träffas Bhatti och Amedsson ibland på kvarterskrogen, och skrävlar om sina ”erfarenheter”?

Amedsson förekommer i Lexbase. Kan någon se för vad?
Senast redigerad av Ettsjutretton 2020-12-14 kl. 12:18.
Citera
2021-01-17, 19:06
Medlem
DevinMarillins avatar
Jag kan tyvärr inte spela in på min telefon men kanske någon annan här känner sig manad att göra en intervju via telefon? http://www.bilddump.se/bilder/202101...c:e411:c78.png
Citera
2021-01-19, 12:13
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevinMarillin
Jag kan tyvärr inte spela in på min telefon men kanske någon annan här känner sig manad att göra en intervju via telefon? http://www.bilddump.se/bilder/202101...c:e411:c78.png
Klassisk rättshaverist. Sociala myndigheter hade säkert mycket goda skäl att besluta omhändertaga barnen.
Jag frågar återigen, om någon kan se vad MGM:s ”prick” i Lexbase gäller?
Citera
2021-01-19, 14:06
Medlem
Citat:
Klassisk rättshaverist. Sociala myndigheter hade säkert mycket goda skäl att besluta omhändertaga barnen.
Jag frågar återigen, om någon kan se vad MGM:s ”prick” i Lexbase gäller?

Södertörns tingsrätt mål B 18217-19

1 500 kr i penningböter för rattsurfning
Citera
2021-01-19, 18:26
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Södertörns tingsrätt mål B 18217-19

1 500 kr i penningböter för rattsurfning
Stort tack, Tandguld. Kanske ”surfade” han på Flashback Forum och läste om sig själv?
Citera
2022-07-18, 21:53
Medlem
Citat:
Intressant. Bara ett stenkast därifrån, på Skarpnäcks allé 36, bor Tariq Bhatti som 1987 dömdes till livstids fängelse efter att ha yxmördat sin hustru i Farsta. Kanske träffas Bhatti och Amedsson ibland på kvarterskrogen, och skrävlar om sina ”erfarenheter”?

Amedsson förekommer i Lexbase. Kan någon se för vad?

Han överlevde en mordförsök 2021 den här heybet amedsson . Beställaren Lesker Karabulut dödades i Huddinge
Citera
2022-07-18, 22:06
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azadazad
Han överlevde en mordförsök 2021 den här heybet amedsson . Beställaren Lesker Karabulut dödades i Huddinge
Stort tack för mycket intressant information. Vet du om Amedsson är misstänkt för mord på beställaren? Varför ville Karabulut se Amedsson död?

(FB) 1 person skjuten till döds i Huddinge 2021-11-28
Citera
2022-07-18, 22:34
Medlem
Citat:
Stort tack för mycket intressant information. Vet du om Amedsson är misstänkt för mord på beställaren? Varför ville Karabulut se Amedsson död?

(FB) 1 person skjuten till döds i Huddinge 2021-11-28

Varsågod . Jag vet inte om han är misstänkt för mordet . Heybet har sagt att Lesker har fått en miljon dollar från en Kurdisk familji som bor i Turkiet och har bra kontakt med Turkiska staden för att döda heybet och två andra Kurder som bor i Sverige . 40 år sedan heybet har dödat en man från den här familj och hans söner ville hämnas , därför de har anlitat lesker sägs det.

Heybet säger att det är politisk orsak . Jag läste det på facebook , en kurdisk författare intevjuad Heybet.

Heybet säger att Turkiska staden dödat lesker när han klarar inte mörda heybet.

jag vet inte vad är sanningen . Man kan läsa lesker karabulut mordet på flascback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in