Citat:
Ursprungligen postat av
Swashbuckler
Vad r dina kriterier fr serist d? Att enbart ska efter en kvinna att gifta sig med? r det ngot fel med att ha lite kul medan man sker efter ngon man klickar med p alla plan? Hade nmligen ftt fr mig att ven kvinnor tyckte sex var kul, men det kanske bara r propaganda.
Tv matchningar p 3-4 dagar, sen har Tinder informerat mig att jag missat tv stycken ocks nr jag swipade vnster p dom. Jag vljer att vara positiv n s lnge, fr det r tv matchningar mer n om jag inte gjort ngonting.
Edit: Kan lgga till att jag skickat meddelande till bda, har till och med rimmat, inget svar n dock.
Ja. Att ska efter ngon att ha ett frhllande med knns serist.
Jag vet inte hur andra kvinnor tycker om det men sjlv s brukar jag vnta 20 dejter, det knns lagomt.
Jag vet att mnga r medlem fr att endast hitta oserist och r man ute efter nt serist s har jag frsttt det som att tinder inte r rtta stllet?
Nr min kompis fick dessa matchningar innan hon ens hann lgga in en bild tnkte hon: vad r detta.
Och sa till mig som hon vet sker serist att: tinder ska du nog inte testa d s mnga killar likear alla profiler.
Hon sa det att : tnk om hon hade hunnit lagt in en bild innan d hade hon trott att alla dessa desperata killarna likeade henne, fast s var det inte, dom bara gillade alla.
Hlften av dessa matchningar hon fick frsta kvllen brjade att skriva med henne.