2020-12-15, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Se ut som en Calvin Clein-modell med kroppshydda som en bodybuilder, minst 1.90 lng och bli snuskigt rik (och geners). D behver du ingen strategi.

Det funkar inte s. D fr du manipulativa psykopater efter dig. Allt har sina fr och nackdelar.
Citera
2020-12-15, 01:38
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Det var dejting frn frsta brjan, 20 riktiga dejter.
Det knns som lagomt att vnta. Hur lnge tycker du man borde vnta? Om du tnker dig att det r en seris relation du r ute efter.

Jag har ingen specifik grns fr nr jag kan tnka mig ha sex, utan kan absolut se att jag skulle kunna ha sex p frsta trffen vilket sen utvecklar sig till ett serist frhllande. Om det gtt 20 dejter hade det behvt vara av en riktigt god anledning.

Har som sagt varit p Tinder frut och hon som jag var tillsammans med i tv r och ven var sambo med vntade vi till tredje dejten innan vi hade sex.
Citera
2020-12-15, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swashbuckler
Jag har ingen specifik grns fr nr jag kan tnka mig ha sex, utan kan absolut se att jag skulle kunna ha sex p frsta trffen vilket sen utvecklar sig till ett serist frhllande. Om det gtt 20 dejter hade det behvt vara av en riktigt god anledning.

Har som sagt varit p Tinder frut och hon som jag var tillsammans med i tv r och ven var sambo med vntade vi till tredje dejten innan vi hade sex.

S om du dejtade en tjej som du tnker dig att du vill ha ett serist frhllande med, och hon sger att hon vill vnta 20 dejter. Hade du d tyckt det var ok ? Eller hade du sagt att : nej d hittar jag ngon annan att dejta.
Citera
2020-12-15, 01:50
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceshift
Exakt, att ha knullat runt samtidigt som man letar efter ett serist frhllande visar ens intentioner, att man hrjar runt och tar det som kommer som det kommer. Med den instllningen r man bara oseris.

Att dremot ha standard och vara beslutsam om vad man vill ha och strvar efter ett frhllande r serist.

Jad, att g p 20 dejter fr att endast knulla pvisar vilken desperat nolla man r. Dessutom mrker tjejen snt isf.

Tycker faktiskt inte att man endast r oseris, iom att man r ppen fr att trffa ngon och faktiskt strvar efter att trffa sdana man tror man kommer gilla. Jag tror en av stttestenarna verkar vara att du kopplar sex strikt till monogama parfrhllanden medan jag inte gr det samma.

Ditt andra stycke har jag inget att anmrka p, jag har standarder som gller om det ska bli ett frhllande.
Citera
2020-12-15, 01:52
Bannlyst
Citat:
Tycker faktiskt inte att man endast r oseris, iom att man r ppen fr att trffa ngon och faktiskt strvar efter att trffa sdana man tror man kommer gilla. Jag tror en av stttestenarna verkar vara att du kopplar sex strikt till monogama parfrhllanden medan jag inte gr det samma.

Ditt andra stycke har jag inget att anmrka p, jag har standarder som gller om det ska bli ett frhllande.

Jag frstr, men utan att ha pluggat kan man inte jobba hos NASA.
Citera
2020-12-15, 01:57
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Se ut som en Calvin Clein-modell med kroppshydda som en bodybuilder, minst 1.90 lng och bli snuskigt rik (och geners). D behver du ingen strategi.

Trnar rtt mycket fr tillfllet och sparar ocks. r dock varken super deffad eller speciellt rik n. Lngden och vissa delar av utseendet knns svra att ndra. P det stora hela tycks jag dock arbeta i den riktningen som du frordar s d borde saken vara biff eller?
Citera
2020-12-15, 02:04
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
S om du dejtade en tjej som du tnker dig att du vill ha ett serist frhllande med, och hon sger att hon vill vnta 20 dejter. Hade du d tyckt det var ok ? Eller hade du sagt att : nej d hittar jag ngon annan att dejta.

Jag skulle sga att det beror p varfr. Om hon gjorde det pga att hon hade vestibulit som hon inte ftt behandling fr, extremt nervs eller vldigt dliga tidigare erfarenheter skulle det vara en sak. Om det var fr att testa mig skulle jag se det som ett vldigt drygt beteende, och fundera p att g vidare.
Citera
2020-12-15, 02:06
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceshift
Jag frstr, men utan att ha pluggat kan man inte jobba hos NASA.

Frstr inte riktigt vad du frsker sga med den liknelsen, kan du frklara p annat stt?
Citera
2020-12-15, 02:07
Bannlyst
Citat:
Jag skulle sga att det beror p varfr. Om hon gjorde det pga att hon hade vestibulit som hon inte ftt behandling fr, extremt nervs eller vldigt dliga tidigare erfarenheter skulle det vara en sak. Om det var fr att testa mig skulle jag se det som ett vldigt drygt beteende, och fundera p att g vidare.

Intressant, p vilket stt skulle hon testa dig med ett snt beteende?
Citera
2020-12-15, 02:10
Bannlyst
Citat:
Frstr inte riktigt vad du frsker sga med den liknelsen, kan du frklara p annat stt?

Givetvis, insg i efterhand att det var en ganska svr liknelse.

Jag menar att bygger du inte botten p huset kommer du aldrig kunna bygga taket.

Om du knullar runt kommer du vl ha en mentalitet i ett frhllande dr man kanske gr vidare efter ett eller tv r? Det kan inte vara mjligt att leva livet ut tillsammans nd? Fr d hade du inte behvt knulla runt frn frsta brjan?
Senast redigerad av Spaceshift 2020-12-15 kl. 02:12.
Citera
2020-12-15, 02:10
Medlem
Citat:

Okej.
Jag tror att serisa killar kan tnka sig vnta 20 dejter. Dom tycker nog som mig att det bara r bra att vnta s hinner han ocks mrka att jag r seris.

Men kanske att man inte hittar dom killarna p tinder.
Citera
2020-12-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Jag r nog den smsta personen att ge tips hr s jag avstr. Jag har tyvrr inte trffat kvinnor mer n en gng (ngra f undantag). En gng och sen vill jag vidare. Det betyder inte att jag inte respekterar kvinnor, det gr jag, det handlar bara om mitt frbannade sexberoende.

Men sluta upp mer erat gulligullande fram och tillbaka och g p en FB dejt fr fan

Farzan, kan du fortfarande ligga alla dagar i veckan trots coronan? Sjlv har jag en lnghrlig paus ifrn relationer, Tinder, mm. Grannen smraggar lite p mig dock, rkade "lsa sig ute" och kasta sten p mitt fnster. Behvde komma in i vrmen
Sknt utan Tinder faktiskt. Tillskillnad frn er hr inne s tar jag mitt ansvar och trffar inga nya mnniskor nu, frutom ptvingande grannen d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in