2020-01-14, 16:57
Medlem
Klappasftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbacksMafia
Skapade en profil utav motsatt kn fr skoj skull och fr att kika in konkurrensen och jvlar vilken skillnad. Efter 3 minuter var de kring 50 stycken som like:at och efter 7-8 min stod det bara 99+.

Tjejen jag valde var nog en 5-7 p skalan. Skulle varit kul att ta en fet feminist och se skillnaden, om det r ngon.
Livet som tjej p tinder kan inte vara svrt.

Snlla kan du flja upp denna? Byt ut bilden mot en 2 p skalan.
Citera
2020-01-14, 17:37
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
40 likes p ngra dagar? r det normalt eller mycket fr en vanlig kille?

Jag skulle sga att det r normalt om du r helt ny (dvs ditt konto r frskt och promotas i kortleken) och inte ser ut som en yxmrdare som bor hemma hos dina frldrar.
Br dock ppekas att jag i det skedet var ute efter att trffa nn serist och sledes sllades ju ca 30 bort. 10 matchningar kvar, varav 2 tog bort matchningen. 8 kvar. Ingen av dessa pbrjade konversation (likt 99% av alla tjejer). S, hade jag inte haft "gold" just d, s hade utdelningen varit 8-10 matchningar.
Citera
2020-01-14, 17:55
Medlem
Varfr str jag mig s mycket p hur mnga killar som tjejer har legat med? Jag r 22 och har sjlv legat med 6 stycken nu. Jag tycker att jag r okej nr det kommer till sex och tycker min kukstorlek r helt okej 16x14. Dom tv senaste tjejerna som jag har haft intresse i nu, har jag bda tappat intresset av s fort jag ftt reda p deras nummer.

Frsta tjejen var hr frn Tinder och det var fr inte s lnge sedan nu, skrev om det i den hr trden tidigare, hon r samma lder som mig, och fick reda p att hon legat med 50+ killar och sen en tjej, medans hon IRL som jag knner som jag brjade f lite knslor fr, fick reda p att hon legat med 38 och haft trekanter och hon r 24. Jag gr alltid detta, tar reda p hur mnga som dom legat med och sen s frsvinner mitt intresse helt. Jag har inget problem med hur mnga killar som en tjej legat med rent generellt, om det r ngon som jag inte har ngot intresse av, eller om det r typ ett one night stand eller bara ngot kul, men jag kan bara inte mentalt nr det kommer till ngot mer serist.

Med detta menar jag inte heller "hh mste ha en oskuld", allts jag hade varit helt okej med kanske typ 10-15, men fan, det knns som att jag typ missat ut eller ngot, typ varje tjej i min lder verkar ju ha legat med typ 50-100 personer vid det hr laget. r jag barnslig eller orimilig med hur jag knner? r det ens mjligt att hitta ngon i min lder som inte legat runt s extremt? Jag har sjlv inget intresse av att ens ligga runt eller ngot lngre. Jag vill bara hitta en flickvn nu, och frutom detta s knns det som att jag verkligen inte ens har ngra serisa krav eller ngot. Behver jag frska ndra om mentalt hur det hr r fr mig eller? Jag verdriver verkligen inte ens nr jag sger att i princip dom mesta som jag pratat med nu som r i min lder, alls typ 22-25 bracket, verkar alla ligga p typ 50-100 och det str mig s jvla mycket.
Citera
2020-01-14, 18:25
Bannlyst
Citat:

r nog helt normalt om man inte r ful som stryk, jag r inte s vrst vacker och jag fick 20 likes frsta dagen, sen r det ett helvete att svipea bort likesen, tinder slpper max 2 st likes per sn svep omgng har jag mrkt.

Det r ifrsig bara frsta dagarna det r s sen kommer det inte in alls lika mnga likes.
Citera
2020-01-14, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufttork
Om en tjej dyker upp i min kortlek. Betyder det att hon nnu inte hunnit svepa vnster? Eller kan en tjej dyka upp i min kortlek ven fast hon svept vnster?

Det spelar ingen roll om hon svept vnster eller inte. Alla som uppfyller dina kriterier, dvs avstnd, lder, dyker upp i din kortlek.
Citera
2020-01-14, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
En frga som dyker upp i huvudet p mig r, hur lnge? r det fr alltid? Det knns ju som att medlemmarna skulle ta slut ruggigt fort om de inte skulle f en andra chans efter ngra mnader, t ex.

De som sveper vnster p dig kommer nd att komma upp i din kortlek. Tinder vill inte frlora anvndare. Speciellt inte om du har guld/plus.
Citera
2020-01-14, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Det r nog fr att det finns s mnga desperata killar som r bengna att stalka fram dem p sociala medier, trots att de inte ens matchar. S de tar nog inga risker dels av den anledningen, dels av att det nd fortfarande finns en viss stigma kring att leva promiskust framfrallt som kvinna.

ven vissa tjejer inom vissa etniska subkulturer, men som sker serist, har vittnat (till mig) om att de blir uppsprade p FB av desperata killar (oftast och srskilt de frn deras egna etniska subkultur), och vljer drfr att endast ha enbokstavs-namn, dlja lder och avstnd (betalfunktioner) samt att synas med f eller skylda bilder.
Ja det kan stmma men en viss del av dem verdriver ocks. Vissa sger att han pch han var efter mig fr att de nskar att de hade killar efter sig. Vissa r faktiskt s knppa. Jag har pratat med groteskt fula kvinnor, en hade t..o.m en ledskada och kunde inte g normalt. Hon hade skrivit i sin profil att hon inte gr incalls. Eller hur tnkte jag, hur mnga kan tnkas fresl incalls med en halvt handikappad kvinna som dessutom r ful? Kan det vara s att hon r desperat och inser att hon aldrig har en chans p den mest desperata kille?

S kom igen. Det du sger stmmer till viss del. Nr mn r desperqta s tar de inte vad som helst fr resten av sitt liv. Kvinnlig desperation dremot kan vara att de r ihop med ngon fr pengarnas skull och horar ut sig till ngon de inte r attraherad av i 20 r.
Citera
2020-01-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orelateradhusbrand
Det spelar ingen roll om hon svept vnster eller inte. Alla som uppfyller dina kriterier, dvs avstnd, lder, dyker upp i din kortlek.

Jag har just nu helt slut p tjejer i mitt omrde. Visst dyker det upp ngon ny varje dag, men det rr sig om 1-5 st/dag. Det r vl ett drag frn tinders sida bara fr att jag som anvndare inte ska tycka att det r galet dtt. Dock konstigt att grannen inte dykt upp i min kortlek. Vi brukar ligga med varandra ibland. Jag frgade henne ikvll och d sa hon att hon swepte vnster p mig den dr kvllen hon dk upp i min kortlek.
Citera
2020-01-14, 21:29
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbacksMafia
Skapade en profil utav motsatt kn fr skoj skull och fr att kika in konkurrensen och jvlar vilken skillnad. Efter 3 minuter var de kring 50 stycken som like:at och efter 7-8 min stod det bara 99+.

Tjejen jag valde var nog en 5-7 p skalan. Skulle varit kul att ta en fet feminist och se skillnaden, om det r ngon.
Livet som tjej p tinder kan inte vara svrt.

P Tinder ha mngder med mn gjort som du och hela skiten bestr av 90 % fejkprofiler. Mn som ltsas vara kvinnor gr att jvlas.
Citera
2020-01-15, 16:06
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Varfr str jag mig s mycket p hur mnga killar som tjejer har legat med? Jag r 22 och har sjlv legat med 6 stycken nu. Jag tycker att jag r okej nr det kommer till sex och tycker min kukstorlek r helt okej 16x14. Dom tv senaste tjejerna som jag har haft intresse i nu, har jag bda tappat intresset av s fort jag ftt reda p deras nummer.

Frsta tjejen var hr frn Tinder och det var fr inte s lnge sedan nu, skrev om det i den hr trden tidigare, hon r samma lder som mig, och fick reda p att hon legat med 50+ killar och sen en tjej, medans hon IRL som jag knner som jag brjade f lite knslor fr, fick reda p att hon legat med 38 och haft trekanter och hon r 24. Jag gr alltid detta, tar reda p hur mnga som dom legat med och sen s frsvinner mitt intresse helt. Jag har inget problem med hur mnga killar som en tjej legat med rent generellt, om det r ngon som jag inte har ngot intresse av, eller om det r typ ett one night stand eller bara ngot kul, men jag kan bara inte mentalt nr det kommer till ngot mer serist.

Med detta menar jag inte heller "hh mste ha en oskuld", allts jag hade varit helt okej med kanske typ 10-15, men fan, det knns som att jag typ missat ut eller ngot, typ varje tjej i min lder verkar ju ha legat med typ 50-100 personer vid det hr laget. r jag barnslig eller orimilig med hur jag knner? r det ens mjligt att hitta ngon i min lder som inte legat runt s extremt? Jag har sjlv inget intresse av att ens ligga runt eller ngot lngre. Jag vill bara hitta en flickvn nu, och frutom detta s knns det som att jag verkligen inte ens har ngra serisa krav eller ngot. Behver jag frska ndra om mentalt hur det hr r fr mig eller? Jag verdriver verkligen inte ens nr jag sger att i princip dom mesta som jag pratat med nu som r i min lder, alls typ 22-25 bracket, verkar alla ligga p typ 50-100 och det str mig s jvla mycket.
Du fr vl fan bara vxa upp och sluta frga om det d? Tnk shr istllet - Av alla mn hon haft och kan f s valde hon nd mig!

Dessutom r du ju bara gullig som tror att alla tjejer r rliga med det dr. Kan nstan lova att du krat ner dig i ngon lttfotad donna som sen hvdade att du tog hennes oskuld
Citera
2020-01-15, 22:01
Bannlyst
Testade tinder fr frsta gngen d jag inte kommer ut s mycket lngre.

Lite tips p hur man ska landa en brud efter matchning? jag r inte s jvla bra p att chatta har jag mrkt, fr en del matchningar med snygga brudar som svarar direkt i brjan och kan ha en helt okej konversation hela dagen sen bara slutar dom svara.
Brukar mest frska f reda p vad dom har fr intressen och vad dom gr p fritiden och ta det vidare drifrn men verkar inte g hem fr mnga.
Citera
2020-01-15, 22:22
Medlem
Citat:

Jag tycker det lter vldigt mycket, men jag har bara mig sjlv p noll likes att jmfra med. Efter vad man har lst i den hr trden bland annat s lter det som att killar generellt har ett ganska skralt antal likes att jobba med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in