2020-05-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Nej ingen fr detta IRL. Potentiellt om du r en knd influencer p sociala medier att du kommer f en del DMs dagligen frn tjejer. Men det handlar mer om status n rent utseende.

Ledsen, men du har fel. Inte om status dock, det r korrekt. Status gr fre pengar och utseende. Jag har ftt det vid tv tre tillfllen (Ej influencer, 128matchningar just nu, inte i nrheten av dina matchningar. Vad sger detta om Tinder tycker du? Att jag r s snygg att tjejer till och med skriker efter mig. "Du r s snygg!", lik fan gr tinder helt smst fr mig, bor frvisso i liten stad men ja, visst ibland matchar jag med tjejer som r helt ok, 7or mestadels ibland ngon 8a. Har flera exempel men meningslst argumentera med "game kungen" som p riktigt tror att brudar inte kan visa intresse fr snygga killar irl
Citera
2020-05-21, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ledsen, men du har fel. Inte om status dock, det r korrekt. Status gr fre pengar och utseende. Jag har ftt det vid tv tre tillfllen (Ej influencer, 128matchningar just nu, inte i nrheten av dina matchningar. Vad sger detta om Tinder tycker du? Att jag r s snygg att tjejer till och med skriker efter mig. "Du r s snygg!", lik fan gr tinder helt smst fr mig, bor frvisso i liten stad men ja, visst ibland matchar jag med tjejer som r helt ok, 7or mestadels ibland ngon 8a. Har flera exempel men meningslst argumentera med "game kungen" som p riktigt tror att brudar inte kan visa intresse fr snygga killar irl
Hur r 128 matcher ett fiasko? vet du om att du devalverar?

Att du skriver 7:a eller 8:a r helt subjektivt och ingen kan relatera
Citera
2020-05-22, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Eh, nej. Mnga av de som tycker att jag r snygg r sjlva vldigt snygga.

Du r ytlig, kvinnor p Tinder r ytliga. Vart vill du komma?

Summa summarum, svenska Tinder-brudar r inte till fr att ha en lngvarig relation med. Eller majoriteten av befolkningen rligt talat.
Citera
2020-05-22, 03:37
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ok, s subjektivitet existerar inte?

Accessoarer r subjektiva, t.ex. finns det kvinnor som tycker tatueringar r sexigt och tvrtom.

Relationsmaterial kan ocks vara subjektivt, jag sjlv fredrar frhllande med en vlutbildad "normal" kvinna i min egen lder framfr en ung fitnesstjej utan strre ambitioner i livet...ven om jag kanske tycker den sistnmnda r mer attraktiv.

Citat:
Vad r maskulina drag?

Jag tvivlar starkt p att ni inte har koll p vad maskulina drag r, vad r ert motiv med frgan?
Citera
2020-05-22, 11:33
Medlem
Sg en tjej p facebook som skrev att "killar r skit, avinstallerar tinder och tergr till netflix"

Jag tror inte hon r konsekvent livet ut i rollen som nucka med att killar r skit, i vermorgon
har hon ndrat sig, nr kvinnor (eller mnniskor h) r srade r inget att ta p allvar.

Jag kommer nog addera till min profiltext att det ultimata vore om
hon inte nyttjar Netflix (ger en TV) samt ger en persondator

Hur mnga tjejer tror ni kommer knna sig trffade & svajpa vnster? ..

(jag r inte rtt fr dig, jag gr dig en tjnst, r ju tjejerna infantila attitydproblem, istllet fr att det som en uppmaning till bot & bttring)

..av ytterligare ett skl ifall dom lser det?
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-05-22 kl. 11:36.
Citera
2020-05-22, 13:03
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Du r ytlig, kvinnor p Tinder r ytliga. Vart vill du komma?

Summa summarum, svenska Tinder-brudar r inte till fr att ha en lngvarig relation med. Eller majoriteten av befolkningen rligt talat.

Att ytlighet r subjektivt och att du drar alla tjejer ver en kam.

Jag m vara ytlig p tinder men i det lnga loppet s r hennes personlighet, vrderingar och intressen viktigare.
Citera
2020-05-22, 16:55
Medlem
Citat:
Att ytlighet r subjektivt och att du drar alla tjejer ver en kam.

Jag m vara ytlig p tinder men i det lnga loppet s r hennes personlighet, vrderingar och intressen viktigare.

S varfr r du singel nu igen?
Citera
2020-05-22, 18:53
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
S varfr r du singel nu igen?

Fr att jag och mitt ex gjorde slut fr ett halvr sedan; och just nu vill jag vara singel ett tag men tycker att det r trevligt att dejta lite.
Citera
2020-05-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Vad r det du frsker sga? Sjlvklart s fr Chad ligga mindre om man r introvert och sitter hemma framfr datorn istllet fr att leva rvare p krogen men en ful kille kommer aldrig att f ligga mer fr att han r mer sjlvsker, attraktion r 100% fysisk och en ful kille kommer aldrig att f ett snyggare ansikte av att sga rtt saker och vara sjlvsker.

Du mste vakna upp ur din psykos och acceptera den bittra sanningen.
Gillar din signatur

Nu undrar jag, vem r Chad? mycket mrkligt namnval. r du anglofil?.
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-05-22 kl. 20:17.
Citera
2020-05-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Exakt! Jag r ett livs levande exempel p detta. Enda anledningen till att det gr ngorlunda okej fr mig r att jag har mjligheten att ha spass hg volym att vissa nd gr bra. Sen kan man alltid ta nn ett par steg under sitt utseende fr d gr det extremt ltt att ligga d dem typ knner sig utvalda p ett helt annat stt.

Fr att hitta en relation har jag nog snarare svrare n en normal kille dock skulle jag sga.
Hg volym, ett annat ord fr hgljudd?
Citera
2020-05-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det gr allts nio mn p en kvinna p detta media.
Finns det ngon data p detta? Jag har vldigt svrt att tro p denna extrema frdelning. Om 9 av 10 kvinnor INTE r p Tinder, VART kan man trffa dom d? Det mste allts finnas en aveny dr frdelningen r 9 kvinnor p en man, paradiset p jorden med andra ord!
Citera
2020-05-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Det r 100% objektivt, dessa komponenter utgr ett snyggt ansikte:

-Strong jawline
-Hunter Eyes
-Big chin
-High set cheekbones
-Projected maxilla
-Forward growth
-Good ipd
-FWHR above 1.8
-Low set eyebrows
-Positive canthal tilt
Inget som har med sknhet att gra kan vara 100% objektivt, annars hade alla mnniskor fredraget en hrfrg eller en gon frg ver alla andra, vilket inte r sant. Allt det du beskriver r resultatet av en god utveckling, bra hllning. Men tron att du behver besitta perfekt Maxillofacial utveckling r efterblivet, endast 5% av befolkningen har dessa komponenter, vilket leder oss till att frst att ansiktet inte r 100% avgrande annars hade endast 5% av befolkningen varit i en relation och resten hade varit Incels.

Faktum r att den viktigaste egenskapen du br besitta r att vara NT, en normie. Ngot som kan vara svrt att uppn ifall du r p spektrumet av autism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in