2020-05-19, 20:53
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leechy
Tinder handlar enbart om utseende.

Det r en ytlig app, absolut. Men om man tror att alla tjejer gillar samma utseende s r man ju bra puckad.
Citera
2020-05-19, 20:54
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Du r ju hipster och vnsterbg, sdana fr tjejer p Tinder. Men jag ser inte problemet med att prata statistik om Tinder i en trd om Tinder. Var ska man annars prata om det.

Vad har jag klagat p statistisk?

Jag klagar p deras evinnerliga bitterhet och vrldsbild som saknar substans.
Citera
2020-05-20, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Vad r det du frsker sga? Sjlvklart s fr Chad ligga mindre om man r introvert och sitter hemma framfr datorn istllet fr att leva rvare p krogen men en ful kille kommer aldrig att f ligga mer fr att han r mer sjlvsker, attraktion r 100% fysisk och en ful kille kommer aldrig att f ett snyggare ansikte av att sga rtt saker och vara sjlvsker.

Du mste vakna upp ur din psykos och acceptera den bittra sanningen.
Just det. En snygg person utan pondus, sjlvfrtroende, lite bollar kommer bara vara ett tomt skal och inte ligga s mycket som du tror. P svar om att yta skulle vara allt, och inte avsaknad av game eller sjlvfrtroende. Diskuterar enbart olika variabler p vad en individ besitter och inte, och det ena behver inte utesluta det andra. Att en ful person r rtt krd r inget jag sger emot. Men det sger inte att en person som ser bra ut, inte skulle behva ngot mer n s. Mjligtvis om du r en kndis kanske, men inte en random.
Citera
2020-05-20, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Just det. En snygg person utan pondus, sjlvfrtroende, lite bollar kommer bara vara ett tomt skal och inte ligga s mycket som du tror. P svar om att yta skulle vara allt, och inte avsaknad av game eller sjlvfrtroende. Diskuterar enbart olika variabler p vad en individ besitter och inte, och det ena behver inte utesluta det andra. Att en ful person r rtt krd r inget jag sger emot. Men det sger inte att en person som ser bra ut, inte skulle behva ngot mer n s. Mjligtvis om du r en kndis kanske, men inte en random.

Exakt! Jag r ett livs levande exempel p detta. Enda anledningen till att det gr ngorlunda okej fr mig r att jag har mjligheten att ha spass hg volym att vissa nd gr bra. Sen kan man alltid ta nn ett par steg under sitt utseende fr d gr det extremt ltt att ligga d dem typ knner sig utvalda p ett helt annat stt.

Fr att hitta en relation har jag nog snarare svrare n en normal kille dock skulle jag sga.
Citera
2020-05-20, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Men en Chad utan sjlvfrtroende kommer alltid att vara mer framgngsrik n en sjlvsker normie.

Utseende vervinner allt.
Citera
2020-05-20, 19:32
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Men en Chad utan sjlvfrtroende kommer alltid att vara mer framgngsrik n en sjlvsker normie.

Utseende vervinner allt.

Vem bestmmer vem som r snygg?
Citera
2020-05-20, 20:41
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Biologin bestmmer. En man med maskulina drag r objektivt attraktivare n en man med infantila drag. Det som skiljer r accessoarer (frisyr, kldsel etc), som dessutom kan frsmra eller frbttra hur ens utseende uttrycker sig.
Citera
2020-05-20, 20:43
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Biologin bestmmer. En man med maskulina drag r objektivt attraktivare n en man med infantila drag. Det som skiljer r accessoarer (frisyr, kldsel etc), som dessutom kan frsmra eller frbttra hur ens utseende uttrycker sig.

Ok, s subjektivitet existerar inte?

Vad r maskulina drag?
Citera
2020-05-20, 23:38
Bannlyst
Citat:
Det r 100% objektivt, dessa komponenter utgr ett snyggt ansikte:

-Strong jawline
-Hunter Eyes
-Big chin
-High set cheekbones
-Projected maxilla
-Forward growth
-Good ipd
-FWHR above 1.8
-Low set eyebrows
-Positive canthal tilt
Citera
2020-05-20, 23:45
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Det r 100% objektivt, dessa komponenter utgr ett snyggt ansikte:

-Strong jawline
-Hunter Eyes
-Big chin
-High set cheekbones
-Projected maxilla
-Forward growth
-Good ipd
-FWHR above 1.8
-Low set eyebrows
-Positive canthal tilt

Har ingen aning vad allt det dr betyder. Det jag vet r att det finns en hel del tjejer som tycker att jag r snygg. Och s finns det minst lika mnga som tycker att jag r totalt ointressant.

Anledningen till att jag kritiserar Incel-tramset r fr att jag r ett bevis fr att det just r trams.
Citera
2020-05-20, 23:49
Bannlyst
Citat:
Har ingen aning vad allt det dr betyder. Det jag vet r att det finns en hel del tjejer som tycker att jag r snygg. Och s finns det minst lika mnga som tycker att jag r totalt ointressant.

Anledningen till att jag kritiserar Incel-tramset r fr att jag r ett bevis fr att det just r trams.
"Jag vet inte vad det r s du har fel"

Fula tjejer tycker att du r snygg och snygga tjejer tycker att du r ointressant.
Citera
2020-05-20, 23:51
Medlem
skotittares avatar
Citat:
"Jag vet inte vad det r s du har fel"

Fula tjejer tycker att du r snygg och snygga tjejer tycker att du r ointressant.

Eh, nej. Mnga av de som tycker att jag r snygg r sjlva vldigt snygga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in