Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Beror p hur konspiratorisk man vill vara. Egentligen ingen som vet skert frutom Tinder.
Det r rimligt att anta att hon inte hunnit tagit stllning, dels det r vad man frvntar sig (om det inte blir en matchning nr sjlv man swipar). Dels behver tjejer generellt inte swipa lika mycket eftersom de i regel fr fler matchningar pga att mnga killar swipar hger p allt, men d kan ju kvalitn variera sklart.
Dremot kan Tinder vara s pass luriga att de (kanske bara i vissa fall) visar de som redan hunnit svept vnster p ens egen profil, fr att de vill ge sken av att det finns fler mjligheter n det egentligen gr. Detta blir ju srskilt aktuellt i glesbygd dr profilerna inte r lika mnga till att brja med. Tinder r ju mna om att man ska vara kvar i appen s lnge som mjligt, d chansen att man kper ngot betalmedlemskap kar. Finns inga profiler att swipa p s r det ju inte mnga som kommer kpa ngot i appen.
Jag har testat lite olika saker nu.
1. Jag registrerar ett konto och vntar 1 vecka innan jag brjar swipea. I detta fall finns det frre tjejer att swipea. Jag tar mig igenom samtliga p en dag. Jag Antager att de flesta redan swipat frbi mig och swipeat vnster och sledes visas inte dessa fr mig.
2. Hr om dagen hade jag slut p mina swipes. Det terstod 12 timmar till jag fick brja swipea igen. I min kortlek fanns tv tjejer. Jag kollade flera gnger under en hel dag om dessa tv fortfarande fanns kvar, vilket de gjorde. En av dessa tv r min granne och jag r 100% sker att hon kommer swipa vnster p mig och jag likas. 1 timme innan jag kunde brja swipa sg jag att grannen var borta frn kortleken och kvar terstod den andra tjejen. Jag tog d fr givet att min granne varit aktiv p Tinder och sett mig, varp hon swipade vnster. Och sedan dess har hon inte dykt upp fler gnger.
Av ovanstende anledning tar jag fr givet att det r s det funkar. Om en tjej swipar vnster s frsvinner hon ur kortleken p den kille hon swipat vnster p.