2020-12-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swashbuckler
Vad r dina kriterier fr serist d? Att enbart ska efter en kvinna att gifta sig med? r det ngot fel med att ha lite kul medan man sker efter ngon man klickar med p alla plan? Hade nmligen ftt fr mig att ven kvinnor tyckte sex var kul, men det kanske bara r propaganda.

Tv matchningar p 3-4 dagar, sen har Tinder informerat mig att jag missat tv stycken ocks nr jag swipade vnster p dom. Jag vljer att vara positiv n s lnge, fr det r tv matchningar mer n om jag inte gjort ngonting.

Edit: Kan lgga till att jag skickat meddelande till bda, har till och med rimmat, inget svar n dock.

Ja. Att ska efter ngon att ha ett frhllande med knns serist.
Jag vet inte hur andra kvinnor tycker om det men sjlv s brukar jag vnta 20 dejter, det knns lagomt.

Jag vet att mnga r medlem fr att endast hitta oserist och r man ute efter nt serist s har jag frsttt det som att tinder inte r rtta stllet?

Nr min kompis fick dessa matchningar innan hon ens hann lgga in en bild tnkte hon: vad r detta.
Och sa till mig som hon vet sker serist att: tinder ska du nog inte testa d s mnga killar likear alla profiler.
Hon sa det att : tnk om hon hade hunnit lagt in en bild innan d hade hon trott att alla dessa desperata killarna likeade henne, fast s var det inte, dom bara gillade alla.

Hlften av dessa matchningar hon fick frsta kvllen brjade att skriva med henne.
Citera
2020-12-15, 00:50
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Varfr det? r detta vad du tror att kvinnor vill ha? Rim och allehanda Allanballan-trix fr de i verfld.

Om det inte rcker att ta bra bilder och vara snygg, naturlig och charmig s br man sak sig annorstdes.

Hon hade rimmat i sin beskrivning, tnkte drmed bolla tillbaka till henne p ett frhoppningsvis charmigt stt.
Citera
2020-12-15, 00:59
Bannlyst
Citat:
Startade upp tinder nu fr ngra dagar sen och kan bara tala fr egen del men jag swipar i pricip bara p kvinnor jag skulle kunna tnka mig g p dejt med.
Till en brjan s vill jag knulla av mig lite grann men r ven ppen fr att trffa ngon mer serist ifall det skulle klicka bra. Nr frsta delmlet r klart blir det nog att g ver till att hitta ngra stadiga kks och samtidigt fortstta dejta och leta flickvn.
Har tidigare hittat en flickvn p tinder som jag var tillsammans med i tv r. Om det lter serist eller inte fr du bedmma sjlv.

Nu r det lnge sen jag hll p med tinder och har inte riktigt hngt med i statusligan men det tycks vara lg aktivitet fr mig ocks, bara tv matchningar n s lnge.

Det lter absolut inte serist. Vilket r anledningen jag undviker sna sidor d likasinnade r dr.

Att dremot vnta 10-20 dejter innan sex lter mer serist.
Senast redigerad av Spaceshift 2020-12-15 kl. 01:01.
Citera
2020-12-15, 00:59
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Ja. Att ska efter ngon att ha ett frhllande med knns serist.
Jag vet inte hur andra kvinnor tycker om det men sjlv s brukar jag vnta 20 dejter, det knns lagomt.

Jag vet att mnga r medlem fr att endast hitta oserist och r man ute efter nt serist s har jag frsttt det som att tinder inte r rtta stllet?

Nr min kompis fick dessa matchningar innan hon ens hann lgga in en bild tnkte hon: vad r detta.
Och sa till mig som hon vet sker serist att: tinder ska du nog inte testa d s mnga killar likear alla profiler.
Hon sa det att : tnk om hon hade hunnit lagt in en bild innan d hade hon trott att alla dessa desperata killarna likeade henne, fast s var det inte, dom bara gillade alla.

Hlften av dessa matchningar hon fick frsta kvllen brjade att skriva med henne.

Hur mnga som du har dejtat 20 gnger utan sex har du blivit tillsammans med?

Jag tror Tinder kan fungera om du vill hitta serist, du kan ven hitta oserist. Om man ser det mer som en mtesplats fr singlar, s tror jag det mer beror p vilka signaler man sjlv snder ut, vilka man vljer att swipa hger p och hur bra man r p att slla.

Att det r lttare att vara tjej p tinder generellt knns relativt vl belagt.
Citera
2020-12-15, 01:18
Medlem
Citat:
Hur mnga som du har dejtat 20 gnger utan sex har du blivit tillsammans med?

Jag tror Tinder kan fungera om du vill hitta serist, du kan ven hitta oserist. Om man ser det mer som en mtesplats fr singlar, s tror jag det mer beror p vilka signaler man sjlv snder ut, vilka man vljer att swipa hger p och hur bra man r p att slla.

Att det r lttare att vara tjej p tinder generellt knns relativt vl belagt.

1, Vi hade ett lngt frhllande. S det verkar funka bra.
Citera
2020-12-15, 01:19
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaceshift
Det lter absolut inte serist. Vilket r anledningen jag undviker sna sidor d likasinnade r dr.

Att dremot vnta 10-20 dejter innan sex lter mer serist.

Anser sjlv att det r en helt okej medelvg. Till viss del mste vl seriositeten bedmas utifrn hur rlig man r i sin intention? Fr att misstolka dig, skulle man om man bara ville plocka pinn kunde man g p 20 dejter, ha sex och sen g vidare till nsta tjej och det skulle vara serist.

En allmn frga ut hr p flashback, hur mnga r det egentligen hr som har varit p 10-20 dejter med samma person innan ni hade sex?
Citera
2020-12-15, 01:23
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
1, Vi hade ett lngt frhllande. S det verkar funka bra.

Okej, s det hr var ingen vnskap som gled ver i ett frhllande utan ni dejtade frn frsta brjan?

En andra frga r om du/ni kommer frn en religis bakgrund?
Citera
2020-12-15, 01:24
Medlem
Citat:
Edit: Kan lgga till att jag skickat meddelande till bda, har till och med rimmat, inget svar n dock.

Du har redan gett dom det dom vill ha - uppmrksamhet och bekrftelse, precis som hon ftt av 100 andra killar samma dag. Det gr dom igng p rejlt, men inte mer n s. Det r som knarkare. Ska bara ha mer och mer och mer av drogen. Dig skiter dom fullstndigt i. Du kan bara lgga ned och g vidare. Men grattis, dina anstrngningar fick dom att knna sig verlgsna och speciella i kanske 20-30 sekunders tid, i bsta fall.
Senast redigerad av DJ-Emerald 2020-12-15 kl. 01:26.
Citera
2020-12-15, 01:26
Medlem
Citat:
Okej, s det hr var ingen vnskap som gled ver i ett frhllande utan ni dejtade frn frsta brjan?

En andra frga r om du/ni kommer frn en religis bakgrund?

Det var dejting frn frsta brjan, 20 riktiga dejter.
Det knns som lagomt att vnta. Hur lnge tycker du man borde vnta? Om du tnker dig att det r en seris relation du r ute efter.
Citera
2020-12-15, 01:28
Bannlyst
Citat:
Anser sjlv att det r en helt okej medelvg. Till viss del mste vl seriositeten bedmas utifrn hur rlig man r i sin intention? Fr att misstolka dig, skulle man om man bara ville plocka pinn kunde man g p 20 dejter, ha sex och sen g vidare till nsta tjej och det skulle vara serist.

En allmn frga ut hr p flashback, hur mnga r det egentligen hr som har varit p 10-20 dejter med samma person innan ni hade sex?

Exakt, att ha knullat runt samtidigt som man letar efter ett serist frhllande visar ens intentioner, att man hrjar runt och tar det som kommer som det kommer. Med den instllningen r man bara oseris.

Att dremot ha standard och vara beslutsam om vad man vill ha och strvar efter ett frhllande r serist.

Jad, att g p 20 dejter fr att endast knulla pvisar vilken desperat nolla man r. Dessutom mrker tjejen snt isf.
Citera
2020-12-15, 01:28
Medlem
Swashbucklers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Du har redan gett dom det dom vill ha - uppmrksamhet och bekrftelse, precis som hon ftt av 100 andra killar samma dag. Det gr dom igng p rejlt, men inte mer n s. Det r som knarkare. Ska bara ha mer och mer och mer av drogen. Dig skiter dom fullstndigt i. Du kan bara lgga ned och g vidare. Men grattis, dina anstrngningar fick dom att knna sig verlgsna och speciella i kanske 20-30 sekunders tid, i bsta fall.

Vad r ditt frslag p alternativ strategi?
Citera
2020-12-15, 01:30
Medlem
Citat:
Vad r ditt frslag p alternativ strategi?

Se ut som en Calvin Clein-modell med kroppshydda som en bodybuilder, minst 1.90 lng och bli snuskigt rik (och geners). D behver du ingen strategi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in