2020-12-19, 01:39
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk! :-) Kanskje noen av dere som er gode i grammatikk har lyst til se p grammatikken i innholdet i trusselbrevet og eventuelt gjre det samme med tekstene til Kryptomannen? Det hadde vrt interessant se hva dere kan finne ut.

Tekstene til Kryptomannen:
I en artikkel finnes det sitat fra noen tekster som han skrev: https://www.nrk.no/norge/slik-fortal...det-1.15013836

P vgd finnes det en link til tekster p et annet forum som en vgd-bruker skrev at kryptomannen har skrevet:

Du kan f en her: Som du sikkert fikk med deg har jeg godt kjennskap til en hval... jeg med andre ord, nsker virkelig ta nytte av det.

Som vi ser allerede her, s m R*bin Ut*ngen virkelig ha slitt p skolen. Bare disse to setningene avdekker en grunnleggende mangel av forstelse nr det gjelder det norske sprk. Stikkord: Nr bruker vi komma? Har han kjennskap til eller kjennskap med? Ville jeg imponert, hadde jeg sagt jeg hadde kjennskap med. Og til slutt s nsker han "ta nytte av det". Det er det jo ingenting som heter. Men kan dra nytte av noe, men aldri ta nytte av noe. Huff! Han burde heller valgt praktiske fag p skolen enn drite seg ut slik.
Citera
2020-12-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VG kommer med nye opplysninger lrdag.

Politiet har funnet flere avisartikler om ulste drap under ransakingen hos TH

Dette er et av flere funn politiet nsker sprre TH om, men han nekter avhr.
VG har forskt f svar fra forsvarer SH, men han viser bare til taushetsplikten.
"Under ransakingen hos TH". Sto det noe om i hvilket lokale de avisartiklene ble funnet?

Hvem tror du at har lagt disse avisartiklene der de ble funnet?

Hvem sine fingeravtrykk ble eventuelt funnet p de avisartiklene?

Kan GM ha plantet avisartiklene p det stedet der de ble funnet?

Hvis det var TH som hadde lagt avisartiklene der og hvis TH er skyldig: Hvorfor kastet han ikke artiklene?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 01:44.
Citera
2020-12-19, 01:46
Medlem
Citat:

Avisutklippene som er funnet hjemme hos TH gjelder blant annet ulste drapssaker lokalt i Lrenskog og et omrde ikke langt unna. Det er ogs funnet utklipp og artikler som handler om andre ulste drapssaker som ikke har lokal forankring.
Citera
2020-12-19, 01:48
Medlem
Citat:
Avisutklippene som er funnet hjemme hos TH gjelder blant annet ulste drapssaker lokalt i Lrenskog og et omrde ikke langt unna. Det er ogs funnet utklipp og artikler som handler om andre ulste drapssaker som ikke har lokal forankring.
Takk for informasjon! :-) Er det opplyst noe om det er funnet fingeravtrykk eller ikke p disse avisartiklene?

Er det artikler fra papiraviser eller utskrifter fra nettaviser?
Citera
2020-12-19, 01:54
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Huff, n baller det virkelig p seg for Tom
Citera
2020-12-19, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Du kan f en her: Som du sikkert fikk med deg har jeg godt kjennskap til en hval... jeg med andre ord, nsker virkelig ta nytte av det.

Som vi ser allerede her, s m R*bin Ut*ngen virkelig ha slitt p skolen. Bare disse to setningene avdekker en grunnleggende mangel av forstelse nr det gjelder det norske sprk. Stikkord: Nr bruker vi komma? Har han kjennskap til eller kjennskap med? Ville jeg imponert, hadde jeg sagt jeg hadde kjennskap med. Og til slutt s nsker han "ta nytte av det". Det er det jo ingenting som heter. Men kan dra nytte av noe, men aldri ta nytte av noe. Huff! Han burde heller valgt praktiske fag p skolen enn drite seg ut slik.
Takk! Er det opplyst noe om han vokste opp i Norge eller ikke? Hvis han eventuelt ikke vokste opp i Norge, kan det kanskje forklare noe av det grammatiske som er feil i hans tekster?
Citera
2020-12-19, 01:56
Medlem
Citat:

Det gir visse assosiasjoner til krimfilmer hvor hovedrolleinnehaveren samler p avisutklipp av ulike grunner.
Senast redigerad av Jayce 2020-12-19 kl. 01:58.
Citera
2020-12-19, 01:57
Medlem
Citat:
Men hvis han er skyldig og hvis det var han som la de artiklene i huset, hvorfor kastet han ikke disse artiklene?
Citera
2020-12-19, 01:58
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Takk for informasjon! :-) 1:Er det opplyst noe om det er funnet fingeravtrykk eller ikke p disse avisartiklene?

2:Er det artikler fra papiraviser eller utskrifter fra nettaviser?

1:Selvflgelig der det ikke opplyst om det er fingeravtrykk p disse artiklene. Hvor de er funnet og hva de inneholder av materiale, vil politiet naturlig nok holde for seg selv enn s lenge.
2: Selvflgelig er det artikler fra papiraviser. TH klarer jo ikke sende en utskrift til skriveren, gjr han vel?
Citera
2020-12-19, 02:01
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Takk! Er det opplyst noe om han vokste opp i Norge eller ikke? Hvis han eventuelt ikke vokste opp i Norge, kan det kanskje forklare noe av det grammatiske som er feil i hans tekster?
Aner egentlig ingenting om fyren, annet ett at han stadig er p jakt etter raske penger. Broren skal vre en registrert kriminell. Tror ikke oddsen er srlig stor for at RU har vokst opp uten sin biologiske far.
Citera
2020-12-19, 02:03
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Det gir visse assosiasjoner til krimfilmer hvor hovedrolleinnehaveren samler p avisutklipp av ulike grunner.
Grss! I s tilfelle, s nrmer vi oss den ufyselige teorien til snoken
Citera
2020-12-19, 02:10
Medlem
Citat:
1:Selvflgelig der det ikke opplyst om det er fingeravtrykk p disse artiklene. Hvor de er funnet og hva de inneholder av materiale, vil politiet naturlig nok holde for seg selv enn s lenge.
2: Selvflgelig er det artikler fra papiraviser. TH klarer jo ikke sende en utskrift til skriveren, gjr han vel?
1. Jeg forstr.
2. Vi vet ikke hvem som la artiklene i huset.

Vi vet heller ikke nr artiklene ble lagt i huset.

Hvis min ektefelle forsvant og hvis politiet mistenkte at noen hadde drept min ektefelle, ville det ikke vrt unaturlig for meg (ut i fra et nske om lse saken) lese om drapssaker (bl.a. fra samme geografiske omrde) for forske finne en eventuell sammenheng i tilfelle samme GM hadde sttt bak flere drap.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 02:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in