Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Dette blir veldig forskjellig. Den dagen jeg personlig tropper opp p dra til noen og forteller dem at jeg skal drepe dem sakte men sikkert, hper jeg at jeg ogs fr en politianmeldelse s det gr inn p lystavla mi hva jeg har sagt. Tror lystavla til TH har kortsluttet.
Jeg kjenner opp til flere som har trua med grisebanke en som har hatt et seksuelt forhold til ektefellen. Noen ganger har det endt i hndgemeng, andre ganger har trusselen bare blitt hengende i lufta. Dette er vanlige familiefedre, i fast arbeide, uten rusproblemer, uplettet rulleblad. Jeg forsvarer selvsagt ikke handlingen, men kan til en viss grad ha forstelse for sinnet. Selv om ogs ektefelles skal lastes for dette. Og selvsagt br trusler og vold anmeldes. Jeg vil tro de fleste har hrt om lignende tilfeller. Er dette ukjent for deg?
I vre dager prates det til og med om "blikking" Mten et blikk oppfattes p, kan vre nok til utlse et overfall.
S vidt jeg husker, ble TH strusler anmeldt, men saken ble henlagt.
Hva var rsaken til henleggelsen? Intet straffbart forhold? Henlagt p grunn av bevisets stilling? Kan den fornrmede ha framsttt lite troverdig, kan politiet ha vurdert anmeldelsen som oppkonstruert? Dette vet vi egentlig lite om, og nettopp derfor er det fritt framfor bruke dette mot TH. Slike hendelser gr som en rd trd i denne diskusjonen. Saker brukere ikke har grunnlag for vite noe sikkert om, blir til viktige til "indisier ".