Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Hvordan kan du vre s sikker p at hun har vrt utro? Ser at TH fanklubb gjentar det til stadighet! Kan like gjerne vre at hun fikk gode rd om komme seg bort fra Hr Stenansikt fr det var for sent.
TH oppskte denne mannen personlig og fortalte ham at han skulle drepe han sakte men sikkert. Synes det er uhyre spesielt.
Det er ikke jeg som har bragt utroskapshistorien inn i trden. Noen er oppsatt p skape et glansbilde av AEH. Hun var sikkert et godt menneske med mange gode egenskaper, men ingen er lytefrie. Vi er n kjent med at AEG deltok i en forening for mennesker med et avhengighetsproblematikk. Dette gjr selvsagt ikke AEH til et drlig menneske, men det var penbart at dette var "top secret" i denne trden. Denne informasjonen mtte for en hver pris holdes utenfor diskusjonen. Men s kom det likevel for en dag, og dette viser at det foregr en PM-etterforskning, hvor kun utvalgte brukere i denne kretsen deler informasjon. Jeg tror de gjr seg selv en bjrnetjeneste, men det er ikke mitt problem.
Nr TH skriver i dagboka at "han m foreta seg noe", s tolkes dette som at TH har tenkt rydde ektefellen av veien.
Tenker man litt utenfor boksen, kan det tenkes at TH har mttet foreta seg noe i forhold til AEHs rusproblem. Vi vet ingenting om AEH har hatt sprekker. Hvis dette er tilfellet, er det snarere regelen enn unntaket.
Registrerer at du velger ikke svare p mine sprsml om hvorfor trusselanmeldelsen ble henlagt.